Pagina 3 van 195 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 4852 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smoov
    Net Walk The Line gekeken... had er om de een of andere reden niet veel van verwacht, maar wat een topfilm!!!
    Had ik inderdaad ook vorige week bij deze film, maar ik vond hem ook super.

    Vandaag Kubrick's Lolita gekeken, en ook hier weer positief verrast. Misschien niet Kubrick's beste maar toch wel eentje die mooi op zijn lijstje staat, zeker een aanrader.
    8-/10

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage

    Killer Klowns from Outer Space (Chiodo, 1988). Moordlustige aliens verkleed als clown... Vooral de decors waren zeer inventief en maken het geheel meer dan de moeite waard.
    Ze zijn niet verkleed als clown :wink: En vergeet vooral niet die briljante maskers

    8)

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage

    Killer Klowns from Outer Space (Chiodo, 1988). Moordlustige aliens verkleed als clown... Vooral de decors waren zeer inventief en maken het geheel meer dan de moeite waard.
    Ze zijn niet verkleed als clown :wink: En vergeet vooral niet die briljante maskers

    8)
    Das waar. En die opblaasbare speurhond
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  4. #54

    Standaard

    DIE INSEL DER BLUTIGEN PLANTAGE

    ISLAND OF BLOODY PLANTATION

    Ijskonijn Udo Kier ( ) steelt zoals altijd de show in deze matige Wip flick (matig omdat ik de massale showerscene mis) die niet geheel bij de andere Women In Prison movies past.

    Een zesje


  5. #55

    Standaard

    een vhs, KQ

  6. #56

    Standaard

    The Outlaw Josey Wales,

    voor mijn de beste western van Eastwood gemaakt op Amerikaanse bodem. Hij haalt het niet bij de Dollar-trilogie, maar dit is zeker een goede western... geweldige bijrollen.

  7. #57

    Standaard

    The Curse of the Werewolf (Fisher, 1961). Typische horrorfilm uit de Britse Hammer studio’s, met ditmaal een variatie op het bekende weerwolven thema. Niet vernieuwend of wereldschokkend, maar wel degelijk en prima verteerbaar.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  8. #58

    Standaard

    Cobra, heerlijke en brute '80s action flick zoals ze tegenwoordig helaas niet meer gemaakt worden. Stallone op z'n best.

  9. #59

    Standaard

    Amelie Topfilm! 8,7/10

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    net The Hills Have Eyes (2006) voor de 2e keer gekeken, hij blijft echt geweldig! ga em zeker vaker bekijken
    kijk! een die hard! Binnen 2 dagen een film meerdere malen kijken!

    Zelf ook deze film ontvangen en bekeken. Het verhaal is volgens mij nog steeds gelijk aan het origineel. Een Amerikaans gezinnetje rijdt tijdens hun vakantie verkeerd en treft een gemuteerd groepje woestijnvolk. Verwacht niet al te veel karakteruitdieping of uitleg, maar verwacht wel veel actie en gore. Ik heb een aantal malen op het puntje van mijn stoel gezeten! Qua beelden en geluid mag de film zich meten aan de remake van TCM. Veel fraaie beelden en dito geluid! Maar bovenal veel domheid van de hoofdrolspelers en de verwachte transformaties. Zo verandert de sullige schoonzoon in een karakter dat wel erg lijkt op dat van Michael Douglas in Falling Down en verandert zoonlief van sulletje in een Macgyver kloon. Toch drukt dit de pret niet. Ga zitten en geniet. Genretopper om mezelf maar weer eens te herhalen! 8/10

    gr, Coen
    Begin toch wel benieuwd te worden naar deze film. Toen ik het origineel jaren terug op TV zag vond ik het echt een schitterende genrefilm en ik heb het origineel ook al een aardige tijd in m'n collectie zitten.

    Gisteren zelf naar Saw II gekeken. Vond hem minder goed dan het origineel, dat met o.a. z'n frappante einde toch wel punten scoorde. Deze keer werd ook weer twist na twist geserveerd aan de kijker. Dat is positief, maar ik vond het af en toe wat geforceerd over komen. Montage had af en toe iets minder hectisch gemogen. Acteerwerk was standaard voor een dergelijk werkje, al vond ik Tobin Bell toch best wel aardig. Verder werd ik wel geheel in de film meegezogen en was het gewoon kostelijk vermaak. Conclusie: al met al toch wel een geslaagde film!
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    The Outlaw Josey Wales, voor mijn de beste western van Eastwood gemaakt op Amerikaanse bodem. Hij haalt het niet bij de Dollar-trilogie, maar dit is zeker een goede western... geweldige bijrollen.
    The Outlaw Josey Wales heb ik net in de tuin gekeken bij 34 graden. Met High Plains Drifter de beste Amerikaanse western van Clint.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    net The Hills Have Eyes (2006) voor de 2e keer gekeken, hij blijft echt geweldig! ga em zeker vaker bekijken
    kijk! een die hard! Binnen 2 dagen een film meerdere malen kijken!

    Zelf ook deze film ontvangen en bekeken. Het verhaal is volgens mij nog steeds gelijk aan het origineel. Een Amerikaans gezinnetje rijdt tijdens hun vakantie verkeerd en treft een gemuteerd groepje woestijnvolk. Verwacht niet al te veel karakteruitdieping of uitleg, maar verwacht wel veel actie en gore. Ik heb een aantal malen op het puntje van mijn stoel gezeten! Qua beelden en geluid mag de film zich meten aan de remake van TCM. Veel fraaie beelden en dito geluid! Maar bovenal veel domheid van de hoofdrolspelers en de verwachte transformaties. Zo verandert de sullige schoonzoon in een karakter dat wel erg lijkt op dat van Michael Douglas in Falling Down en verandert zoonlief van sulletje in een Macgyver kloon. Toch drukt dit de pret niet. Ga zitten en geniet. Genretopper om mezelf maar weer eens te herhalen! 8/10

    gr, Coen
    Begin toch wel benieuwd te worden naar deze film. Toen ik het origineel jaren terug op TV zag vond ik het echt een schitterende genrefilm en ik heb het origineel ook al een aardige tijd in m'n collectie zitten.

    Gisteren zelf naar Saw II gekeken. Vond hem minder goed dan het origineel, dat met o.a. z'n frappante einde toch wel punten scoorde. Deze keer werd ook weer twist na twist geserveerd aan de kijker. Dat is positief, maar ik vond het af en toe wat geforceerd over komen. Montage had af en toe iets minder hectisch gemogen. Acteerwerk was standaard voor een dergelijk werkje, al vond ik Tobin Bell toch best wel aardig. Verder werd ik wel geheel in de film meegezogen en was het gewoon kostelijk vermaak. Conclusie: al met al toch wel een geslaagde film!
    Ik zou The Hills Have Eyes zeker eens gaan kijken. Saw II vind ik te gek maar THHE vind ik toch nog wel een stukje beter.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    United 93 (Greengrass, 2006). Ik kende Paul Greengrass enkel van het visueel interessante, maar niet geheel geslaagde ‘The Bourne Supremacy’ en de stijl uit die film is letterlijk naar deze film overgeheveld: de fletse kleuren, de heftige montage en een veelvuldig gebruik van handcamera. Het is echter een stijl die mij gewoon niet zo kan bekoren: in de hectische scènes is het allemaal nog wel gepast, maar in de actiescènes weet Greengrass wederom niet van de schaar af te blijven zodat je geen idee hebt wat er zich allemaal afspeelt. Daarnaast is de afstandelijke stijl ervoor verantwoordelijk dat je maar nauwelijks met de personages kunt meeleven, omdat je ze letterlijk niet leert kennen. Maar afgezien van alle stilistische problemen van de film ontgaat mij vooral de reden waarom deze film gemaakt is. Wat wil men in hemelsnaam zeggen met deze film? Wat is de boodschap? Iedereen weet wat er gebeurd is en iedereen weet hoe het afloopt, waarom dan deze Peter R. de Vries reconstructie? Met afstand de meest overbodige film van het jaar.
    Je hebt geen idee van hoe het op het vliegtuig is verlopen. Dit is vastgesteld door de commissie, maar het betekent niet dat het 100% klopt.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    De Ultimate Edition van The Silence Of The Lambs. Qua beeld en geluid is er niet echt veel verbeterd ten opzichte van de 2-disc, maar de extra's zijn wel behoorlijk uitgebreid, en de release was op dat vlak al niet echt mager te noemen!
    Oude editie had toch geen DTS-track die deze wel heeft?
    Ja maar het verschil is werkelijk marginaal klein.

    Vandaag overigens de eerste dubbelaflevering van The 4400 S2 gezien. En dat zal voor een tijdje het laatste zijn, want vanaf morgen ben ik op vakantie 8)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #65

    Standaard

    ÖLÜM SAVASÇISI

    THE TURKISH EVIL DEAD ()/DEATH WARRIOR

    Weer een regelrechte draak uit Turkeywood. Ik heb er geen andere woorden voor, wat is dit een vreselijk onsamenhangend wangedrocht, maar niet op een MITCHELL manier, nee, ik heb in m'n broek gedrolt van het lachen

    Voor zover ik het kon begrijpen (geen subs, en dan nog...) gaat het over een detective die word ingehuurd omdat er ergens in de Verenigde Staten ninja's zijn die mensen pesten. Omdat het geloof ik Turkse ninja's zijn gaat (de Turkse Tom Cruise) Cüneyt Arkin naar de States omdat hij Turks is.

    Maar dit plotje is gemixed met heel veel camerastandpunten, geluiden en scenes uit oa James Bond, DRUNKEN MASTER, THE ONE ARMED BOXER en zelfs EVIL DEAD zoals bv de zoemende en grommende camera die de hoofdpersoon achtervolgd, de op sex beluste boomtakken en weet ik veel meer wat voor plagiaat. Ook is er nog een subplotje over Arkin die met een grietje (die ik herken uit THE TURKISH STAR WARS) aan een meertje vakantie aan het vieren is en een duel met motorcross ... motoren, demonen die maar niet willen uitbranden en heel veel ninjas en ik heb het id dat het chronologisch niet helemaal je van het was.... maaaaaaaaaaaaarrrrrrrrr.......

    Tis een Turksploitation klassieker


  16. #66

    Standaard

    gisteren Supersize Me gekeken, goed gemaakte en best interresante documentaire, echt bizar om te zien hoe je je lichaam na 30 dagen niets dan McDonalds maaltijden flink kan verkl*ten, leuke docu, zal em waarschijnlijk nog wel eens kijken


    net House of Wax (2005) voor de 6e keer gezien, leuk horror filmpje [spoiler:f082544ddc]*knip* vingertopje eraf....ouch![/spoiler:f082544ddc] en meer van zulk soort pijnlijke dingen, zal em zeker vaker bekijken
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    United 93 (Greengrass, 2006). Ik kende Paul Greengrass enkel van het visueel interessante, maar niet geheel geslaagde ‘The Bourne Supremacy’ en de stijl uit die film is letterlijk naar deze film overgeheveld: de fletse kleuren, de heftige montage en een veelvuldig gebruik van handcamera. Het is echter een stijl die mij gewoon niet zo kan bekoren: in de hectische scènes is het allemaal nog wel gepast, maar in de actiescènes weet Greengrass wederom niet van de schaar af te blijven zodat je geen idee hebt wat er zich allemaal afspeelt. Daarnaast is de afstandelijke stijl ervoor verantwoordelijk dat je maar nauwelijks met de personages kunt meeleven, omdat je ze letterlijk niet leert kennen. Maar afgezien van alle stilistische problemen van de film ontgaat mij vooral de reden waarom deze film gemaakt is. Wat wil men in hemelsnaam zeggen met deze film? Wat is de boodschap? Iedereen weet wat er gebeurd is en iedereen weet hoe het afloopt, waarom dan deze Peter R. de Vries reconstructie? Met afstand de meest overbodige film van het jaar.
    Je hebt geen idee van hoe het op het vliegtuig is verlopen. Dit is vastgesteld door de commissie, maar het betekent niet dat het 100% klopt.
    De film is gemaakt met medewerking van o.a. naaste familie en de dingen die op de ''black box'' stonden die is terug gevonden.

    Als de film je niet kan bekoren zie hem dan op z,n minst als een eer betoon aan de slachtoffers van deze gebeurtenis.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  18. #68

    Standaard

    Ik heb vannacht The Quiet Earth uit '85 gekeken en was positief verrast. Ik verwachte een slechte film die in een steelbook was gedaan om te kunnen verkopen, maar nee, het is een goede film, hmmm.

    Wat doe je als je de laatste persoon op aarde bent ? Deze film vertelt over de laatste persoon op aarde, Zac Hobson, een wetenschapper die op een ochtend wakker wordt en ontdekt dat alle mensen en dieren verdwenen zijn. Het verhaalt over zijn emotionele achtbaan rit, het verloren gevoel, de grootheidswaanzin en de eenzaamheid. Langzaam maar zeker wordt hij gek en doet hij de raarste dingen.
    Van begin tot eind boeit de film. Er zijn veel herkenbare momenten uit andere films, maar ook zie veel momenten uit deze film terug in meer recente films. Het verhaal levert in het tweede deel wel wat in door de wat meer cliché momenten, maar eindigt des te sterker en je blijft met wat vraagtekens achter. De hoofdrol speler is fantastisch, Bruno Lawrence, helaas in 1995 overleden, zet een fantastische rol neer en lijkt alles echt te beleven.
    De DVD is wel wat karig, met lelijke menu's en slechts 2 extra's draait het toch meer om de film en de verpakking. De eerste extra is een trailer, de tweede een commentaar van script schrijver en director Geoff Murphy die 20 jaar na dato toch nog veel info kan geven over het schrijven en filmen en nog veel meer.
    Een mooie film, een simpele uitgave in een te populaire verpakking, met een leuk commentaar. De film scoort een 7,5. De DVD een 5je en het commentaar een 8,5. Ik ben blij hem gezien te hebben, geen topper, maar wel een film die blijft hangen en je laat denken.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Als de film je niet kan bekoren zie hem dan op z,n minst als een eer betoon aan de slachtoffers van deze gebeurtenis.
    ...dan kun je overal wel een eerbetoonfilm van maken

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Als de film je niet kan bekoren zie hem dan op z,n minst als een eer betoon aan de slachtoffers van deze gebeurtenis.
    ...dan kun overal wel een eerbetoonfilm van maken
    Tja ik hoorde dat THE TURKISH EVIL DEAD een eerbetoon is aan alle slachtoffers van Turkse ninja's...uhuh....

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto

    Tja ik hoorde dat THE TURKISH EVIL DEAD een eerbetoon is aan alle slachtoffers van Turkse ninja's...uhuh....
    Klopt, dat gaf de film wel een flinke diepgang, geestelijk én psychisch

  22. #72

    Standaard

    Wacht maar tot je de Turkse Reservoir Dogs ziet, die valt wel in het niets met de zang en dans uit de Bollywood Reservoir Dogs natuurlijk...hmmm...

  23. #73

    Standaard

    Die heb ik al gezien, uit eerbetoon dat die ene smeris z'n oor verloor

  24. #74

    Standaard

    Laatste tijd gezien in het kort:

    Filmpje!
    Matige Nederlandse film,alleen genietbaar voor fans van Paul de Leeuw.5/10

    Shark Tale
    Leuke en mooie animatie film met diverse knipogen naar diverse film uit het mafia genre.Leuk dat De Niro z,n stem wilde verlenen aan deze film.Overigens kreeg ik wel een beetje het gevoel dat Dreamworks na Pixar ook ineens met een onderwater animatie film op de proppen moest komen.7.3/10

    Wildfire
    Matige en rommelige film ondanks dat Linda Fiorentino erin speelt die ik meestal wel kan waarderen maar in dit geval de film ook niet kan redden.5/10

    Escape from Alcatraz
    Dijk van een prison movie met een geweldige uitgewerkt verhaal en prachtige rol van Eastwood.8.5/10

    Medicine Man
    Aardige drama film die wat beter had kunnen zijn als het niet teveel een adventure gehalte had gehad en een beter verhaal.Ondanks dat kan ik elke keer toch weer genieten van deze film.7/10

    Snake Eyes
    Redelijke triller maar al snel in matig verranderd als je je bedenkt dat De Palma deze film gemaakt heeft.Alleen voor Cage fans.6.7/10

    The Village
    Ik had wat meer van deze film verwacht.De film is zeker niet slecht maar word genekt door het geringe spannings gehalte en had al snel door hoe de vork in de steel zat.De minste van M. Night Shyamalan voor mij.6.8/10

    Over the Hedge
    Heb me goed vermaakt met deze grappige animatiefilm uit de stal van Dreamworks.Humor was misschien niet altijd even geslaagd maar bij vlagen volop en geslaagd aanwezig.8/10

    The Da Vinci Code
    Eindelijk dan toch gezien en mijn conclusie is zonder dat ik het boek gelezen heb,leuk voor een keer maar thats it.Vond de film erg rommelig/hak op de tak en acteurs als Hanks en Reno teveel op de auto-pilot staan.Tautou vond ik bij vlagen gewoon slecht.Het word gewoon nergens spannend en het einde vond ik ronduit bedroevend.Hij krijgt nog net een voldoende door McKellen die gewoon weer een goede rol neerzet zoals altijd.6/10
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Als de film je niet kan bekoren zie hem dan op z,n minst als een eer betoon aan de slachtoffers van deze gebeurtenis.
    ...dan kun overal wel een eerbetoonfilm van maken
    Gebeurt dit niet al dan
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 3 van 195 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •