De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: Domino [DVD]

  1. #1

    Standaard Domino [DVD]

    Domino [DVD]

    Een film gebaseerd op het ware verhaal van fotomodel-wordt-premiejager Domino Harvey.

    Lees dit artikel

  2. #2
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Al wie nog twijfelt aan het acteerwerk van Keira Knightley moet deze film eens zien!

    Schitterende actrice!
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  3. #3

    Standaard

    Keira is inderdaad lekker op dreef!
    Where's Spoon? Spoon? There is no Spoon - Dog Soldiers

    Mijn films

  4. #4

    Standaard

    Goeie film met lekkere actie. En inderdaad, Keira is lekker bezig.

  5. #5

    Standaard

    Lijkt me wel een leuke film misschien dat ik die tegen een mooi prijsje wel ga aanschaffen.

  6. #6

    Standaard

    Lijkt erop dat RCV een degelijke dvd heeft geleverd.
    Ik ben ook best wel benieuwd naar deze film, interresante cast, Tony Scott, Keira Knightley en veel actie.
    Al vond ik Man on Fire wel eens irritant worden met die drukke opnames.

  7. #7

    Standaard

    De veel te drukke ADHD stijl voort de boventoon en verdoezelt daarmee de oppervlakkigheid van het geheel dat als gegeven veel beter had kunnen worden uitgewerkt. Mislukt dus.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  8. #8

    Standaard

    Nou, mislukt wil ik het niet noemen, eerder half geslaagd. Ik vraag me wel eens af hoever je als regisseur/scenarist kunt en moet gaan in je creatieve vrijheid. Het is altijd wat vreemd wanneer iemand vanuit een zekere fascinatie een bepaald onderwerp verfilmd, om er dan vervolgens van alles bij te gaan verzinnen. Was de materie dan van zichzelf toch niet interessant genoeg? Uiteraard zijn er genoeg voorbeelden te noemen waarbij dat prima werkt, zoals Amadeus, ook een biopic met een grotendeels fictieve inhoud. Maar bij Domino begint dat fictieve gedeelte helaas teveel een eigen leven te leiden.

    Een verhaal over een lieftallig grietje dat voor een rauw bestaan als premiejager kiest, is op zich best bijzonder. De film begint dan ook sterk met Domino's introductie in de wereld van de bounty hunters. Mickey Rourke laat weer zien dat hij helemaal terug is, en de rest van de acteurs zijn ook puik. Ian Ziering en Brian Austin Green nemen hun Beverly Hills 90210 imago lekker op de hak, en de humor zorgt dat het geweld goed te behappen blijft. Leukste scene is die waarin [spoiler:578578474f]die vrouw bij Jerry Springer gaat uitleggen wat er gebeurt als de verschillende etnische groepen van de VS zich gaan vermengen.[/spoiler:578578474f] Tot zover niks aan de hand.

    Maar in de tweede helft wordt er ineens een misdaadplot zichtbaar en daar gaat het wat mij betreft een beetje mis. Door alle flashbacks en artistieke elementen wordt het verhaal onnodig ingewikkeld en hoe langer hoe moeilijker te volgen, en, erger nog, het drukt Domino steeds verder naar de achtergrond. Waardoor we tegen het einde gewoon naar een film over een [spoiler:578578474f]uit de hand gelopen roofoverval[/spoiler:578578474f] zitten te kijken, en niet naar een film over een unieke jongedame. Op zich is het wel een aardige misdaadfilm, maar het is wel een beetje jammer dat Domino uiteindelijk een bijrolletje moet spelen in een film over haar eigen leven, dat kennelijk niet interessant genoeg was voor een hele film.
    6,5/10
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  9. #9

    Standaard

    Even een klacht. Waar is de band met 1-disc of 2-disc vermelding op de cover? :wink:
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  10. #10

    Standaard

    een redelijke film. het had beter gekund maar ik geef em toch een 7
    vooral als je van dit genre houdt is ie zeker een 7 waard

  11. #11

    Standaard

    Deze film kon mij helaas niet echt boeien, ben zelfs halverwege in slaap gevallen . Een krappe voldoende.

  12. #12

    Standaard

    Vond `m best cool om eens te zien, maar niet goed genoeg om aan te schaffen. Kan de stijl van Scott trouwens wel waarderen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •