De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Billy Wilder 1906 - 2002

    Billy Wilder, 1 van de grootste regisseurs die Hollywood heeft voortgebracht, is vandaag op 95 jarige leeftijd overleden . Wilder heeft in zijn carriere een onwaarschijnlijk lange lijst van klassiekers geproduceerd: Sunset Boulevard, The Lost Weekend, Stalag 17, The Seven Year Itch, The Apartment, Some Like It Hot, Double Indemnity, Sabrina, Witness For The Prosecution, Love In The Afternoon, The Spirit Of St Louis. RIP en bedankt!

    Zie ook:
    http://www.cnn.com/2002/SHOWBIZ/Movi...bit/index.html
    When once asked to name his favorite directors, Orson Welles cited "The old masters . . . By which I mean John Ford, John Ford and John Ford."

    A Collection Of Oldies But Goldies

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Een mooie leeftijd, je kan niet eeuwig leven

  4. #4

    Standaard

    Was hij al zo oud dan? Had ik niet gedacht... Tjezus....maar ja, hij heeft een mooi leven gehad en eens houdt het op.

    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  5. #5

    Standaard

    Uiteraard jammer
    Maar hopelijk is dit het moment om een paar van zijn klassiekers, zoals Sunset Boulevard hier op DVD uit te brengen... de een zijn dood is de ander zijn DVD.

  6. #6

    Standaard

    " some like it hot " is de enige "wilder" dvd in mijn verzameling.
    ( schaam schaam ) Die gaan we dit paasweekend maar eens bekijken. Blijft 1 van de allerleukste humor films allertijden.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  7. #7

    Standaard


    In mijn collectie:
    - Sabrina
    - Some Like It Hot

    Besteld:
    - Irma La Douce
    - The Apartment

    Hoop ik ooit nog te mogen adopteren:
    - The Seven Year Itch
    - The Spirit Of St. Louis
    - Sunset Boulevard


    En ooit hoop ik ook 95 te mogen worden!!

  8. #8

    Standaard

    Who wants to live forever?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Ranft
    Who wants to live forever?
    Hij wilde 104 worden. En dan doodgeschoten worden door de jaloerse echtgenoot van een schandalig veel jongere minares...

    Je moet toch wat hebben om naar uit te kijken.

    Het was een van Hollywoods topregisseurs in z'n hoogtijdagen. Ik ga ook maar eens op zoek naar een paar van z'n films. Zal wel weer UK R2 worden.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •