Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 81 worden weergegeven.

Discussie: the Office (usa)

  1. #51

    Standaard

    Was de eerste van S6 maar dat mag de pret niet drukken vind ik


    Gister E02 en E03 gezien! Toppers weer!

    Nu dat Jim Co-Manager geworden is En michael zit alleen maar te zieken
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  2. #52

    Standaard

    Het is idd leuk. S5 vond ik wat traag op gang komen, maar S6 begint toch enorm leuk.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #53

    Standaard

    Hopelijk word dit toch wel het laatste seizoen van de Office. Heb er erg van genoten maar ik denk dat een 7e seizoen de serie niet echt goed doet. Hij is eigenlijk al een beetje over zijn hoogtepunt heen.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  4. #54

    Standaard

    mwah, geen last van bij The Office US. Ik geniet er nog steeds met volle teugen van en als ze de lijn kunnen doortrekken qua grappen en verhaal van de afgelopen seizoenen mag S07 gewoon komen voor mij
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  5. #55

    Standaard

    Een leven zonder Michael Scott kan niemand zich toch voorstellen!?

    Van mij mag het nog heel wat langer doorgaan! "That's what she said!"


  6. #56

    Standaard

    Het verveelt me ook nog niet, maar de goeie sfeer van S1 tot 3 is idd weg. S4 had hier en daar nog een enorm sterke episode, maar ik heb al een poosje geen ep meer gehad waar ik me de hele tijd ziek zat te lachen. Toch ben ik nog niet uitgekeken op de personages.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #57

    Standaard

    na een aantal mindere episodes was deze weer fantastisch!

  8. #58

    Standaard

    Ben benieuwd, vanavond weer even binnen halen
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  9. #59

    Standaard

    Magische dubbele epi van The Office!!

    Met een briljant einde!
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  10. #60

    Standaard

    Dit was idd een goeie ep. Het pre-credits stukje vond ik wat overdreven, maar na de credits werd de ene goeie joke na de andere op je afgevuurd.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Dit was idd een goeie ep. Het pre-credits stukje vond ik wat overdreven, maar na de credits werd de ene goeie joke na de andere op je afgevuurd.
    ja, de cold open was inderdaad smerig!

  12. #62

    Standaard

    Wauw, dit was toch een van de beste (dubbel) afleveringen van the Office tot nu toe.
    Waar zou in de serie nu naar worden toegewerkt nu het huwelijk gesloten is? De bevalling van Pam duurt toch nog even
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bugssje Bekijk bericht
    Wauw, dit was toch een van de beste (dubbel) afleveringen van the Office tot nu toe.
    Waar zou in de serie nu naar worden toegewerkt nu het huwelijk gesloten is? De bevalling van Pam duurt toch nog even
    Er hoeft ook niet precies ergens naar toegewerkt te worden op het moment. De eerste seizoenen waren ook leuk met stand-alone eps. Enkel Jim en Pam waren centraal toen. We zullen zien wat ze nu in petto hebben voor ons.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  14. #64

    Standaard

    Kijk alweer uit naar de volgende epi
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  15. #65

    Standaard

    Ability to fly.
    Cure Leopards.
    Last name: Christ

    Leuke kerst-episode. Erg grappig!

  16. #66

    Standaard



    THE OFFICE (US) SEIZOEN 5

    Titel :
    THE OFFICE (US) SEIZOEN 5

    Originele titel :
    THE OFFICE (US) SEIZOEN 5

    Releasedatum verkoop :
    08-04-2010

    Samenvatting :
    …het vijfde seizoen doet er een schep bovenop met meer dan 3 uur hysterisch grappige deleted scenes!

    Kijker, verheug u! Klant, zoek dekking! Het extravagantste personeelsbestand van Scranton en omstreken stelt weer wanorde op zaken in het hilarische vijfde seizoen van The Office.

    Beleef een doorsnee dagje op kantoor met de onhebbelijke regiomanager Michael Scott (Steve Carell) en zijn collega-papierverkopers Dwight (Rainn Wilson), Jim (John Krasinski), Pam (Jenna Fischer) en Ryan (B.J. Novak). Terwijl een documentaire filmploeg elk woord en elke misstap vastlegt, houden de werknemers zich als vanouds bezig met het inpikken van andermans klanten, het jennen van collega’s en het onderhouden van heimelijke kantoorrelaties.
    De Amerikaanse versie van The Office werd voor televisie ontwikkeld door Primetime Emmy® Award-winnaar Greg Daniels. Het vijfde seizoen bestaat uit 25 dolkomische afleveringen, waaronder drie dubbele afleveringen. Op de vijf schijfjes van deze moordend grappige boxset treft u voorts ook webisodes, heel veel deleted scenes en talloze andere extra’s aan. Een must voor elke ware fan van The Office!
    Bron: Universal.nl

    Goed nieuws aangezien ik bijna het vierde seizoen op DVD heb uitgekeken.
    Seizoen 4 was ook weer genieten.
    Vooral de haat van Michael jegens Toby is ó zo heerlijk.
    Exhibit A: Uit het 5e seizoen bij de terugkeer van Toby
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  17. #67

    Standaard

    Beste seizoen tot nu toe. En met Idris Elba ('Stringer' Bell uit de "The Wire") als Michael Scott's nieuwe baas!

  18. #68

    Standaard

    Steve Carell confirms he is leaving The Office

    Page last updated at 10:56 GMT, Tuesday, 29 June 2010 11:56 UK



    Carell was recently seen with Tina Fey in film comedy Date Night Actor Steve Carell has confirmed he will leave the US version of The Office at the end of its 2010-2011 season.

    "Yes, it will be my last," he told Us magazine at the Los Angeles premiere of his new animated film Despicable Me.

    "It's the last on my contract, and I want to honour my contract," the 47-year-old is quoted as saying.

    Carell plays egotistical office manager Michael Scott in the US sitcom, based on the BBC original created by Ricky Gervais and Stephen Merchant.
    The NBC network has yet to comment on his departure but is reportedly considering whether to continue the show without him.

    Carell has starred in The Office since NBC launched its version of the "mockumentary" comedy series in 2005.

    He won a Golden Globe for his work in the show in 2006 and was nominated for an Emmy four years running, losing on one occasion to Gervais.

    Carell said he expected to be "very nostalgic" towards the end of his tenure, saying his colleagues were "some of my best friends in the world."

    "But it will be good," continued the star of Evan Almighty and recent release Date Night. "It will be good for everybody."
    Jammer, ik was nog niet Office-moe.
    Carell als Scott is onvervangbaar.

    If I had a gun with two bullets and I was in a room with Hitler, Bin Laden, and Toby, I would shoot Toby twice.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  19. #69

    Standaard

    Nieuwe seizoen is begonnen, leuke opener!

  20. #70

    Standaard

    Michael Scott isn’t even going to make it to the end of his last season on The Office. NBC has confirmed to EW the HitFix.com report that showrunner Paul Lieberstein said that Steve Carell’s imminent departure from the show will take place with four episodes remaining. Amy Ryan’s Holly will — Potential Spoiler Alert — say goodbye one or two episodes before Scott’s farewell, so fans hoping those two would walk into the sunset together may be disappointed. Darryl, Dwight, and Andy will spend the season’s last four episodes scrambling for power in Michael’s absence, »

    http://www.imdb.com/news/ni6882173/
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  21. #71

    Standaard

    Jammer dat Steve Carell weggaat, zeker als hij in zulke slappe films blijft spelen als Date Night

  22. #72

    Standaard

    Ik had het inderdaad gelezen dat hij eerder weg zou gaan, en ik vraag me echt af wat er in hemelsnaam met The Office gaat gebeuren als Steve Carrell er niet meer is. Hij is toch wel het hart van de serie.

  23. #73

    Standaard

    Vond het eigenlijk al verbazingwekkend dat Carell nog tekende voor dit seizoen. Als hij weggaat, kan ik me nauwelijks voorstellen dat er nog iets overblijft. Carell is The Office.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camera Obscura Bekijk bericht
    Vond het eigenlijk al verbazingwekkend dat Carell nog tekende voor dit seizoen. Als hij weggaat, kan ik me nauwelijks voorstellen dat er nog iets overblijft. Carell is The Office.
    Carell had bij mijn weten een aantal jaren geleden getekend tot aan het einde van dit seizoen, dus hij leeft gewoon zijn contract na. En ook voor mij is The Office op dit moment gewoon Carell. Tot seizoen 6 waren de andere personages (lees neven hoofdpersonages zoals Dwight, Pam, Jim,...) nog leuk, maar ik vind dat ze vanaf seizoen 6 en nu ook in seizoen 7 op een heel andere wijze geschreven worden en niet in de goeie zin. Enkel Carell houd me nog geboeid om te kijken.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  25. #75

    Standaard

    Het is ook meer een afscheidsseizoen aan het worden. Elke aflevering gebeurt er iets, waardoor je denkt: ah, zo gaat die de serie verlaten. Wel leuk gedaan.

    Maar de andere rollen vallen dit jaar erg tegen.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •