Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 81 van 81 worden weergegeven.

Discussie: the Office (usa)

  1. #76

    Standaard

    Denk niet dat ik Seizoen 8 nog ga volgen zonder Carell.
    BD (1243) What i Watch

  2. #77

    Standaard

    Laatste aflevering gezien.
    Kevin was weer fucking grappig.
    Enige interessante karakter. Zelfs Dwight is niet meer leuk.


    Four **** Trader & SafeTrader


  3. #78

    Standaard

    De cameo van Gervais was wel leuk en Kevin stal inderdaad de show. Ik kwam niet meer bij toen hij rondjes ging rennen.

  4. #79

    Standaard

    Net 'The Search' gezien en vond deze echt niet grappig. Het enigste personage waar ik nog een lach van op men gezicht krijg is Erin. Dit zevende seizoen vind ik echt afschuwelijk. Na dit seizoen stop ik ermee. Het is zen charme kwijt.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  5. #80

    Standaard

    Lichtpuntje Andy Bernard: It is on like genghis khan wearing sean john in bhutan!


    Four **** Trader & SafeTrader


  6. #81

    Standaard

    Afgelopen vrijdag werd de laatste aflevering van de serie uitgezonden op Comedy Central uitgezonden en na 9 seizoenen zit het er nu dan toch echt op. Na het vertrek van Steve Carrell was het toch een stuk minder leuk en over het hoogtepunt heen. De makers revancheerde zichzelf gelukkig na het mindere achtste seizoen (met James Spader in een nare en onsympathieke rol) in het laatste seizoen, waarin het niveau nog enigsinds in de buurt kwam van de eerste paar seizoenen.

    Van vage engerd Creed tot aan de overijverige Dwight, om elk personage in de serie heb ik vaak schaamteloos mogen lachen en heb dan ook erg genoten. That's what she said.
    Negen seizoenen zijn haast voorbijgevlogen en was mooi geweest. De serie werd mooi en bevredigend afgerond waardoor ik tevreden kan terugkijken naar deze serie.

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •