Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 189 van 189 worden weergegeven.

Discussie: SLOTJE

  1. #176

    Standaard

    Heren, heeft inderdaad wat langer geduurt, excuus.

    Heb iedereen PM gestuurd, maar ook ff hier:

    suedje: liggen klaar, worden vanavond door koerier gehaald
    Maximus: idem dito.

    Ik mail jullie zoals afgesproken vanmiddag even de code, dan kun je hem zelf tracken.

  2. #177

    Standaard

    En mijn PM
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Klaas,

    Deze jongen is wel te vertrouwen.. dus de plus terugtrekken, Nee toch!
    HEt duurt soms gewoon lang bij hem..
    Als je zoiets wilt organiseren en je vermeld erbij dat de mensen eind Augustus/September de litho,s in huis zullen hebben, dan krijg je toch dit soort reacties.
    Ik heb 4 litho,s betaald en er 3 ontvangen, de 4e moet teruggestuurd worden door iemand? Een foutje kan gemaakt worden maar moet dat dan zo lang duren?

  4. #179

    Standaard

    Wat mij betreft, eind goed, al goed. Ze zijn binnen en ze zien er erg goed uit.

  5. #180

    Standaard

    Klaas,
    Je maakt jezelf niet populair zo..
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suedje
    Wat mij betreft, eind goed, al goed. Ze zijn binnen en ze zien er erg goed uit.

    Snow White & the Seven Dwarfs. “Forest Friends Show the Way.”

    Deze litho nog steeds niet ontvangen, mail op 24 oktober beantwoord door Klaas dat iemand anders deze heeft ontvangen, kan gebeuren maar heeft die persoon dan 5 weken nodig om de litho te retourneren?
    Dus ik verwacht op zijn minst nu een mail van Klaas hoe dit afgehandeld gaat worden.

  7. #182

    Standaard

    Ik heb die litho inderdaad nog steeds niet ontvangen, zoals ik ook al vaker gemeld heb. Ik zal je vanavond wel een lijst mailen met litho's van mezelf, dan zoek je daar maar eentje uit. Mocht dat niks zijn, dan maak ik je geld wel over.

    Ik snap best dat het voor een aantal mensen erg lang heeft geduurd, daarvoor heb ik nu al meerdere malen mijn excuses aangeboden. Wat wel snel wordt vergeten is dat deze powerbuy mij veel geld heeft gekost vanwege de verhoging in de orderkosten. Daar hoor je dan niemand over. Ook heeft de verzending vanuit Amerika lang op zich laten wachten, waardoor de oorspronkelijke datum sowieso niet gehaald kon worden.

    Snoopey: PM me maar wat je wilt, een ander of geld terug, en dan is het klaar met deze powerbuy.

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    Heren, heeft inderdaad wat langer geduurt, excuus.

    Heb iedereen PM gestuurd, maar ook ff hier:

    suedje: liggen klaar, worden vanavond door koerier gehaald
    Maximus: idem dito.

    Ik mail jullie zoals afgesproken vanmiddag even de code, dan kun je hem zelf tracken.
    Niet dat het mij nog verbaasd maar ik heb nog steeds niets ontvangen...

    Die tracking code heb ik ook nooit ontvangen. Hoe lang gaan we hier nog mee door ?

  9. #184

    Standaard

    Nog een keer proberen. WEER niets gehoord. Geen tracking code ontvangen, geen lithos ontvangen, geen geld retour ontvangen...
    Het enige wat ik heb gehoord is een opeenstapeling van excuusjes waarom ik de lithos nog niet heb, elke keer is er wat en ze zouden al twee maanden klaar liggen voor verzending.
    Ik verwacht deze week de lithos zo niet WIL ik gewoon mijn geld terug.
    Klaas mijn rekeningnummer heb je zo niet stuur dan een PB dan krijg je hem nogmaals van me !

  10. #185

    Standaard

    Ik denk dat ik maar ff wacht met litho's bestellen
    The True Man Wants 2 Things: Danger And Play. For That Reason, He Wants Woman As The Most Dangerous Plaything. -Friedrich Nietzsche- (1844-1900)

  11. #186

    Standaard

    Geplaatst: 01-12-2006 15:21 Onderwerp:

    --------------------------------------------------------------------------------

    Ik heb die litho inderdaad nog steeds niet ontvangen, zoals ik ook al vaker gemeld heb. Ik zal je vanavond wel een lijst mailen met litho's van mezelf, dan zoek je daar maar eentje uit. Mocht dat niks zijn, dan maak ik je geld wel over.
    Klaas geen lijst ontvangen, ik pm mijn gegevens dan kan je het geld van de vierde litho terugstorten.

  12. #187

    Standaard

    Van: Klaas Kuperus
    Aan: MysteriousMaximus
    Geplaatst: 13-12-2006 00:53
    Onderwerp: Rekeningnummer
    Stuur je rekeningnummer maar, dan heb je het morgen op je rekening.
    Nog niets ontvangen Klaas ?

  13. #188

    Standaard

    Kan iemand mij uitleggen waarom jullie allemaal de hand boven Klaas zijn hoofd houden? Dit schreeuwt toch om minnetjes.... Safetrader en zoveel goede deals despijt Hij schittert gewoon door afwezigheid...

    Just my 2 cents...
    The True Man Wants 2 Things: Danger And Play. For That Reason, He Wants Woman As The Most Dangerous Plaything. -Friedrich Nietzsche- (1844-1900)

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door snoopey
    Geplaatst: 01-12-2006 15:21 Onderwerp:

    --------------------------------------------------------------------------------

    Ik heb die litho inderdaad nog steeds niet ontvangen, zoals ik ook al vaker gemeld heb. Ik zal je vanavond wel een lijst mailen met litho's van mezelf, dan zoek je daar maar eentje uit. Mocht dat niks zijn, dan maak ik je geld wel over.
    Klaas geen lijst ontvangen, ik pm mijn gegevens dan kan je het geld van de vierde litho terugstorten.
    Vincent,

    Zoals je kunt zien, is je geld al op je rekening gestort:
    20-12-2006 tb 1422.19.800 Vincent Ebben af € 47,00
    Terugboeking litho s

    Ik neem aan dat je het deze week nog moet kunnen zien.

    Daarmee is deze powerbuy afgerond, en kan de topic op slot. Nogmaals mijn excuses voor diegenen die het te laat hebben binnengekregen, ik heb deze powerbuy helaas onderschat, en het heeft me veel meer moeite, ellende en geld gekost dan ik had voorzien.

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •