Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 69 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Iemand ervaring met thehut.com??

    Hoe werkt deze webwinkel en hoe verzenden ze de DVD's, is dit met een barcode of zonder?
    Wat is de levertijd van een bestelde DVD?

  2. #2

    Standaard

    Prima service, vergelijkbaar met die van bijvoorbeeld Play. Ook hier geen verzendkosten. Barcodes op de pakketjes, geen idee daar heb ik nooit op gelet. Wat is het belang daarvan?
    Verzendtijd is ook vergelijkbaar met die van alle andere Britse webshops, d.w.z. het kan 5 dagen duren, maar ook 3 weken. Thanks to Royal Mail.
    Mijn laatste bestelling bij Thehut.com is helaas na 3,5 weken nog steeds niet aangekomen. Dat heb ik medio deze week aan Thehut laten weten en ik had binnen 24 uur bericht dat de bestelling (kostenloos) opnieuw zou worden verstuurd. In dat opzicht heb ik dus ook geen klagen over de service.

    PS
    Thehut.com is een onderdeel van de Britse supermarktketen ASDA die op haar beurt weer een onderdeel is van het Amerikaanse Walmart. Waar ik maar mee wil zeggen dat het niet bepaald een schimmig hobbyprojectje is van een paar particulieren.

  3. #3

    Standaard

    Oke!
    Bedankt voor de info!

    Wat betreft de barcodes dat je dan miscchien sneller kan achterhalen waar eventueel je vermiste DVD uithangt?
    Bijvoorbeeld choicesdirect en blahdvd hanteren ook barcodes op hun DVD's die ze versturen en die zijn dan bij mij ook altijd aangekomen!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01
    Wat betreft de barcodes dat je dan miscchien sneller kan achterhalen waar eventueel je vermiste DVD uithangt?
    Volgens mij zijn die barcodes niet zonder meer bruikbaar als tracking codes.
    Het is overigens wel frustrerend dat de postbezorging vanuit de UK zo beroerd is, daar hebben alle Britse webwinkels (en hun klanten) last van.

  5. #5

    Standaard

    Zit al meer dan 2 weken op mijn bestelling te wachten. Heb er smallville seizoen 2 gekocht voor 15 euro. Zal misschien een misprice zijn maar dan mogen ze wel zo vriendelijk mijn geld teruggeven. Inmiddels al met de helpdesk gemaild. Binnen 7 dagen versturen ze het. Ik ben benieuwd.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983
    Zal misschien een misprice zijn maar dan mogen ze wel zo vriendelijk mijn geld teruggeven.
    Het verschuldigde bedrag wordt pas van je CC-rekening afgeschreven bij verzending van de bestelling. Zolang er niets verstuurd is, valt er dus niets terug te geven.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983
    Zal misschien een misprice zijn maar dan mogen ze wel zo vriendelijk mijn geld teruggeven.
    Het verschuldigde bedrag wordt pas van je CC-rekening afgeschreven bij verzending van de bestelling. Zolang er niets verstuurd is, valt er dus niets terug te geven.
    aha beter!

  8. #8

    Standaard

    Heb vorige week voor het eerst wat besteld hier.
    1e dvd donderdag verstuurd en vandaag binnen.
    Kijken hoe het gaat met de andere dvds maar tot nu toe dus prima.

    Ze hebben ook redelijke prijzen meestal rond de prijzen van play, maar wel in ponden. Dus voor de mensen die een alternatief zoeken voor play zou ik zeg probeer deze site eens.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  9. #9

    Standaard

    Is een prima winkel, zelfs misprices versturen ze.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983
    Is een prima winkel, zelfs misprices versturen ze.
    Dus je hebt je bestelling intussen ook ontvangen ?
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  11. #11

    Standaard

    Als het om Smallville gaat wel ja

  12. #12

    Standaard

    Mijn vraag is: kun je hier wel of niet bestellen?
    In een ander topic lees ik wel, maar bij de informatie op de site staat toch echt:
    "We only deliver to addresses in the UK. Other countries are displayed should you wish to send the invoice to an alternative billing address however we do not offer delivery outside of the UK."

    Heeft iemand een antwoord? En indien ze wel leveren buiten de UK (wat dan wel vreemd zou zijn), hoe hoog zijn de verzendkosten naar Nederland?

  13. #13

    Standaard

    Thehut levert ook aan Nederlandse adressen en rekent daarvoor geen verzendkosten.

    Betrouwbare webwinkel overigens met een prima service.

  14. #14

    Standaard

    Weet iemand misschien of thehut.com ook alles apart verstuurt net zoals play.com.
    Ik bedoel dus als je een bestelling van 2 artikelen plaatst je 2 keer een pakketje krijgt.

    Alvast Bedanktvoor het antwoord.
    Get in. Get Out. Get Even.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Thehut levert ook aan Nederlandse adressen en rekent daarvoor geen verzendkosten.

    Betrouwbare webwinkel overigens met een prima service.
    Bedankt, dan ga ik er toch even kijken !

  16. #16

    Standaard

    Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met deze site!

    helder qua berichtgeving (qua verzending) en geen verzendkosten!!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pro-line 92 Bekijk bericht
    Weet iemand misschien of thehut.com ook alles apart verstuurt net zoals play.com.
    Ik bedoel dus als je een bestelling van 2 artikelen plaatst je 2 keer een pakketje krijgt.

    Alvast Bedanktvoor het antwoord.
    Ze sturen je bestellingen apart op zoals play dat doet.

  18. #18

    Standaard

    Ik wil er graag een paar Tarkovsky's aanschaffen. Als iemand voor mij een bestelling zou willen doen, waarbij ik het factuur aan de desbetreffende persoon vooraf betaal, zou ik dat zeer op prijs stellen.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=59817

  19. #19

    Standaard

    Erg balen, vanaf nu verzendkosten PER film en niet per bestelling zoals bv blah
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #20

    Standaard

    weer eentje minder; bestelde regelmatig bij de Hut vanwege de mooie totaal prijzen;

    HMV heeft hetzelfde; mooie prijzen maar 2.50 pond per item maakt het weer een stuk onaantrekkelijker

    blijft alleen play nog over (en CD-wow maar die hebben de laatste weken niet veel te bieden).... kijken hoelang dit gaat duren
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  21. #21

    Standaard

    De prijzen gaan bij veel dvd's om de paar dagen met een pond omhoog.

  22. #22

    Standaard

    Zojuist Golden Compass Blu-ray binnegekregen. Verzonden 29dec en 8januari dus ontvangen. Top dus !
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  23. #23

    Standaard

    Weet iemand hoe ze hier omrekenen met de Pond?

    Bij Play is het nog steeds klote met omrekenen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #24

    Standaard

    Negatieve ervaring mee. Na +- 3 maanden nog steeds een bestelling niet gehad, replacement blijft ook uit, heb dan maar de order gecancelled maar dat was volgens hen al te laat, moet maar op een replacement wachten die niet komt. Dan maar via de CC-maatschappij bezwaar aangetekend, straks is anders de termijn voorbij en heb ik niks.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Weet iemand hoe ze hier omrekenen met de Pond?

    Bij Play is het nog steeds klote met omrekenen.
    Je kunt bij Thehut afrekenen in ponden.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •