Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 69 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Je kunt bij Thehut afrekenen in ponden.
    ja, maar het gaat toch een keer omgerekend worden met mijn eurorekening. Heb ik dan de gewone omrekening van de bank?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Van de bank.
    Dank, dan is het daar dus interessant.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #29

    Standaard

    vandaag aantal titels binnen gekregen en tot m'n verbazing waren 2 titels (Nip/Tuck seizoenen 1 en 2) niet gesealed en vooral vertonen ze gebruikers beschadigingen en vooral seizoen 2 is zeker gebruikt: veel beschadigingen aan buitenkant, vooral op de hoeken en de discs vertonen ook veel krassen !!!

    natuurlijk boze mail gestuurd, moet niet gekker worden ....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  5. #30

    Standaard

    heb reply gekregen en moet het opsturen naar een freepost address:

    The Hut.com
    Freepost GU212
    Guernsey
    GY1 5SS

    betekent dit dat ik geen "postzegels" hoef te plakken ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    heb reply gekregen en moet het opsturen naar een freepost address:

    The Hut.com
    Freepost GU212
    Guernsey
    GY1 5SS

    betekent dit dat ik geen "postzegels" hoef te plakken ?
    Freepost = antwoordnummer. Portokosten komen voor rekening van de geadresseerde, dus geen postzegels nodig.

  7. #32

    Standaard

    Is het tegenwoordig bij alle Britse winkels zo droevig gesteld met de levertijden? Wacht hier inmiddels ook al meer dan twee weken op een bestelling!

  8. #33

    Standaard

    Inderdaad, 2 titels besteld, 1 verzonden op 2 jan., nog niet binnen. Andere verstuurd op 7 jan., vandaag (zondag) binnen

  9. #34

    Standaard

    Mijn bestelling, die verzonden werd op 2 januari, is ook binnen.

  10. #35

    Standaard

    Goede zaak dit. Nog alleen maar positieve ervaringen mee gehad
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #36

    Standaard

    hoeveel zijn de verzendkosten bij thehut?
    Heb een box met 12 dvd's op het oog....
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    hoeveel zijn de verzendkosten bij thehut?
    Heb een box met 12 dvd's op het oog....
    £0,99 per artikel. Een box telt als één artikel.

  13. #38

    Standaard

    Sci-fi Classics box verstuurd op dinsdag 21 januari, vandaag al binnen. Top.

  14. #39

    Standaard

    Wanted en The incredible Hulk op bluray besteld tegen lagere prijzen dan op Play.com. Een week en half moeten wachten tegen dat het arriveerde maar dat is het zeker waard tegen die prijzen. Ze houden je ook constant op de hoogte of je product al verzonden is of niet en of het al dan niet vertraging heeft.

    Ga daar ook Death race op bluray kopen, staat daar nu aan 19.20 euro incl verzending tegen 23.49 euro op play.com. Een verschil van 4 euro !!.
    Ik ben alleszinds tevreden over thehut voorlopig, ze hanteren een bijna correcte koers.
    Al is het maar 1 euro goedkoper danop play, dan 10 blurays is dat lekker 10 euro uitgewonnen. Voorlopig nog geen goedkopere gevonden dan deze site.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lordraider Bekijk bericht
    ze hanteren een bijna correcte koers.
    Bij Thehut kun je ook rechtstreeks in Engelse ponden bestellen, dan betaal je uiteindelijk de wisselkoers die je bank/CC Maatschappij berekent.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Freepost = antwoordnummer. Portokosten komen voor rekening van de geadresseerde, dus geen postzegels nodig.
    moest bij postkantoor toch portokosten (€9.65) betalen (idioot hoog trouwens, klote TNT).... heb the hut al gemailed dat ik verwacht dat dit bedrag vergoed wordt, ben nu benieuwd hoe klantvriendelijk ze zijn.....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #42

    Standaard

    Ik bestel sinds kort ook bij the hut.com en in het begin goede ervaringen, echter 2 weken geleden kreeg ik in plaats van de blu-ray van American Ganster de dvd The American President binnen. Na mailen naar the hut.com kreeg ik een reactie van dat ik de dvd maar terug moest sturen met bijgeleidend schrijven. Waarop ik hun heb gemaild dat de verzendk. naar de Uk hoger liggen dan hun verzendk. waarop ik weer een zelfde mailtje kreeg als de 1ste. Inmiddels 5 mails verder heb ik nu een emailadres van hun gekregen waar ik foto's van een bewijs van opsturing en de verkeerde order naarv hun toe kon mailen en zij zouden de verzendk. vergoeden en als ze de verkeerde order hebben mogen ontvangen de goede order toezenden, nu maar hopen dat het pakketje goed aankomt, maar ik heb wel betere klantvriendelijkheid meegemaakt en hou m'n hart vast voor de overige bestellingen die ik daar heb gedaan, slik. Het is een hoop gedoe.....
    Laatst aangepast door Wim S. : 03-02-2009 om 11:09

  18. #43

    Standaard

    denk dat ze de toegenomen orders (sinds play verkeerde koerscorrecties toepast) niet echt aankunnen

    zijn inmiddels ook 3 orders gecancelled wegens "niet meer beschikbaar"
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  19. #44

    Standaard

    en wederom een titel uitgesteld vanwege "niet op voorraad".....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #45

    Standaard

    Laatst drie dingetjes besteld (games en een dvd). Dvd veel te laat binnengekregen, en de games helemaal niet. Krijg nu iets van een forumulier en moet dat dan weer terugsturen en kijken ze dan verder:x

  21. #46

    Standaard

    Heb al eens iets besteld in Januari en is redelijk snel toegekomen.
    Heb begin februari daar Deathrace besteld en er staat nu al sinds 9 februari Dispatched maar nog steeds niks ontvangen . Das nu toch al 3 weken wat vreselijk lang is als iets dispatched is denk ik. Ik ga hen maar eens mailen. Als ik miserie heb is het ook de laatste bestelling daar denk ik, zou jammer zijn want ze hebben mooie prijzen.

  22. #47

    Standaard Thehut.com

    Voor het eerst iets besteld bij www.thehut.com.
    Verzendtijd is niet echt super zoals amazon en blahdvd.
    Heeft iemand een idee hoelang het gewoonlijk duurt bij deze gasten voordat je je spulletjes in huis hebt?
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    Voor het eerst iets besteld bij www.thehut.com.
    Verzendtijd is niet echt super zoals amazon en blahdvd.
    Heeft iemand een idee hoelang het gewoonlijk duurt bij deze gasten voordat je je spulletjes in huis hebt?
    Ze maken gebruik van hetzelfde postbedrijf als Play, HMV e.d., te weten Royal Mail. Levertijden moet je daar dan ook mee vergelijken: het kan dus 1 tot 4 weken duren voor je je bestelling binnen hebt.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Ze maken gebruik van hetzelfde postbedrijf als Play, HMV e.d., te weten Royal Mail. Levertijden moet je daar dan ook mee vergelijken: het kan dus 1 tot 4 weken duren voor je je bestelling binnen hebt.
    Nou, dat viel reuze mee. Pakketje heeft er 4 dagen over gedaan dus dat is
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  25. #50

    Standaard

    Weet iemand hier het mail-adres van? Kan ik niet vinden op de site Niet het contactformuliertje via de site dus, maar echt een email.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •