Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 69 van 69 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    En nu is de bestelling al weer meer dan een week onderweg. Nog niks ontvangen.
    Toch maar weer naar amazon en blah! voor de volgende bestelling(en); daar kun je namelijk op bouwen qua levertijden.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  2. #52

    Standaard

    Na een maand wachten 3 van de 5 Blu-Rays nog niet ontvangen. Na contact met TheHut had ik verwacht dat ze een vervanging sturen, maar tot mijn verbazing moet ik nu een Self Declaration form terugsturen.

    "We will need to trace your item and in order to arrange this we will post a self declaration form to you. When you receive this please could you sign and return the form to the following name and address"

    Iemand hier ervaring mee gehad?

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex T Bekijk bericht
    Na een maand wachten 3 van de 5 Blu-Rays nog niet ontvangen. Na contact met TheHut had ik verwacht dat ze een vervanging sturen, maar tot mijn verbazing moet ik nu een Self Declaration form terugsturen.

    "We will need to trace your item and in order to arrange this we will post a self declaration form to you. When you receive this please could you sign and return the form to the following name and address"

    Iemand hier ervaring mee gehad?
    Ja ik, mijn dvd was zelfs tot 2x toe niet aangekomen, en met zo'n formulier kijken ze na of je post überhaupt wel werkt. Als het dan bij The Hut een paar cent goedkoper is ben je hier weer eens bijna een euro extra aan buitenlandse postzegels kwijt. Ik ben niet zo'n The Hut fan meer...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Freepost = antwoordnummer. Portokosten komen voor rekening van de geadresseerde, dus geen postzegels nodig.
    Zij het dat ze dat hier in België niet kennen en als je iets op de bus doet met Freepost en je bent zo dom om er je afzender-adres op te zetten, dan komt die debiele postbode dat bij jou terugbrengen in plaats van door te sturen. Wat nogmaals bewijst dat postbeambten ontzettend dom zijn inzake kennis van hun eigen diensten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #55

    Standaard

    Heeft iemand recent nog iets bij TheHut.com besteld? Ik wil een boxset aanschaffen, maar wil eerst weten of ze net als play.com deze in een beroerde verpakking zoals een bubbeltjesenvelop gaan versturen, of degelijk verpakt in een doos zoals amazon.co.uk. Ze zitten gewoon op UK mainland toch? Dus geen risico op douanekosten?
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  6. #56

    Standaard

    Zow, om 13:33 besteld en om 15:04 'order dispatched' mail al binnen, nu hopen dat het verzenden vanaf de Kanaaleilanden eens wat sneller gaat....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zow, om 13:33 besteld en om 15:04 'order dispatched' mail al binnen, nu hopen dat het verzenden vanaf de Kanaaleilanden eens wat sneller gaat....
    Mijn laatste pakje werd 28 juli verstuurd en op 3 aug had ik hem al binnen. Niks mis mee dus
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  8. #58

    Standaard

    Weet iemand hoe thehut (en/of zavvi) boxsets verpakt? Net als play.com in een bubbeltjesenvelop (met 100% kans op beschadiging) of in een doos zoals amazon.co.uk?
    Mijn ervaringen met thehut: net zo beroerde verpakkingen als play en kans op douanekosten boven €22, bovendien traag.
    Gewoon bij amazon.co.uk bestellen dus.

    --> Hé dit is wel bijzonder, in Explorer 9 wordt ipv quote het originele bericht gewijzigd! Heb de quotemarks er maar ff zelf bijgezet.
    Laatst aangepast door Oakey : 11-04-2011 om 18:30

  9. #59

    Standaard Thehut.com vraag

    Kwam op een duitse site een stukje informatie tegen over thehut waar ik best wel van op keek, nl het volgende:





    TheHut.com verschickt seine Waren ab 18 Pfund aus England – darunter geschieht der Versand aus Jersey(?). Bestellt bei diesem Shop immer in der Währung Pfund.

    dezelfde tekst staat trouwens ook onder de info voor zavvi.com bij hun, bij mijn weten versturen ze alles vanaf de kanaaleilanden en moet je bij bedragen over de 23 euro rekening houden met douanekosten?
    Ik heb thehut al een mailtje gestuurd om hier duidelijkheid over te krijgen, maar misschien weet iemand hier er meer van?
    http://www.preisfieber.net/?tag=england

  10. #60

    Standaard

    Damn, versturen naar NL kost weer £0,99 per item. Ook bij zavvi.com en andere thehut group websites

    Ze verzenden items boven de 22 euro idd vanuit de UK, dus geen douane!!

    Edit: Ik kreeg net wat van ASDA(wordt ook via thehut verzonden) binnen in dezelfde kartonnen verpakking waar in de Europese amazon's versturen, maar dan zonder amazon op de buitenkant
    Laatst aangepast door peptalk : 08-09-2011 om 10:59
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Damn, versturen naar NL kost weer £0,99 per item. Ook bij zavvi.com en andere thehut group websites

    Ze verzenden items boven de 22 euro idd vanuit de UK, dus geen douane!!

    Edit: Ik kreeg net wat van ASDA(wordt ook via thehut verzonden) binnen in dezelfde kartonnen verpakking waar in de Europese amazon's versturen, maar dan zonder amazon op de buitenkant
    Balen, dan maar weer terug naar amazon. Hopelijk zien ze een enorme daling in hun bestellingen en schaffen ze het snel weer af .

  12. #62

    Standaard

    Ik zag opeens iets van next day delivery en dacht laat ik eens op hun website kijken of er met internationale verzending iets veranderd is. Kwam ik onderstaande tegen:



    http://www.thehut.com/delivery.info

    EDIT: In een andere tabel staat dat verzenden naar NL gratis is: http://www.thehut.com/international-delivery.info
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik zag opeens iets van next day delivery en dacht laat ik eens op hun website kijken of er met internationale verzending iets veranderd is. Kwam ik onderstaande tegen:



    http://www.thehut.com/delivery.info

    EDIT: In een andere tabel staat dat verzenden naar NL gratis is: http://www.thehut.com/international-delivery.info
    zag ik gisteren ook maar als ik aantal titels kies moet ik wel verzendkosten betalen... vaag allemaal

    op zich heel tevreden met Thehut/Zavvi, leuke aanbiedingen en vaak vouchers maar .99 pond per item maakt het een stuk minder aantrekkelijk
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #64

    Standaard

    Opmerkelijke service van theHut. Tijd geleden de Friends box (15th ann.) besteld voor € 38,64. Deze is nooit aangekomen en dus heb ik hier melding van gemaakt bij theHut. Zij stuurden mij een brief die ik moest tekenen en waar ik kon kiezen of ik mijn geld terug wilde of een nieuw exemplaar van de box. Uiteraard gekozen voor een nieuw exemplaar, dat deze week is binnen gekomen. Tot mijn verbazing krijg ik gisterenavond een mail dat theHut het volledige bedrag heeft teruggestort op mijn Paypal rekening. Derhalve heb ik de box dus gratis!

  15. #65
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Opmerkelijke service van theHut. Tijd geleden de Friends box (15th ann.) besteld voor € 38,64. Deze is nooit aangekomen en dus heb ik hier melding van gemaakt bij theHut. Zij stuurden mij een brief die ik moest tekenen en waar ik kon kiezen of ik mijn geld terug wilde of een nieuw exemplaar van de box. Uiteraard gekozen voor een nieuw exemplaar, dat deze week is binnen gekomen. Tot mijn verbazing krijg ik gisterenavond een mail dat theHut het volledige bedrag heeft teruggestort op mijn Paypal rekening. Derhalve heb ik de box dus gratis!
    Het is toch een soep altijd met die customer services

    Heb ook al veel stoten voorgehad, bv. als ik iets teruggestuurd heb dat beschadigd was en ik vroeg voor de terugbetaling van de postkosten. Ik zet er uitdrukkelijk bij het bedrag in pond en tussen haakjes in Euro, storten die pipo's toch wel het bedrag dat normaal in Euro gerekend is in aantal pond terug

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Opmerkelijke service van theHut. Tijd geleden de Friends box (15th ann.) besteld voor € 38,64. Deze is nooit aangekomen en dus heb ik hier melding van gemaakt bij theHut. Zij stuurden mij een brief die ik moest tekenen en waar ik kon kiezen of ik mijn geld terug wilde of een nieuw exemplaar van de box. Uiteraard gekozen voor een nieuw exemplaar, dat deze week is binnen gekomen. Tot mijn verbazing krijg ik gisterenavond een mail dat theHut het volledige bedrag heeft teruggestort op mijn Paypal rekening. Derhalve heb ik de box dus gratis!
    Dat zal wel een foutje geweest zijn, en niet de opmerkelijke service.
    Misschien even melden bij ze?

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat zal wel een foutje geweest zijn, en niet de opmerkelijke service.
    Misschien even melden bij ze?
    Ik ga maar gewoon uit van een opmerkelijke service

  18. #68

    Standaard

    Heb een probleempje met 2 Bluray schijven van The Event Series 01, schijf 1 loopt vast tijdens de eerste aflevering, schijf 2 wordt helemaal niet erkend, ik heb geprobeerd in een de stand alone BD speler en in 2 bluray drives in de PC, overal hetzelfde probleem. Iemand een idee hoe TheHut en returns gaat. Heb al contact opgenomen maar hoop dat ik niet zelf de verzendkosten ga moeten betalen.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  19. #69

    Standaard

    Ik vreesde eigenlijk een beetje op voorhand over de kantenservice van de prijsvechter The Hut. Heb ondertussen reeds een antwoord gekregen en ze gaan me kosteloos een nieuwe sturen en de oude mag ik houden, een afhandeling welke ik verwachte bij Amazon, maar niet bij TheHut, top dus!
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •