De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard FOX: The French Connection I & II 24 april op DVD

    FOX: The French Connection I & II 24 april op DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Over 26 dagen zal ik mijn werkgever duidelijk moeten maken dat ik echt wat eerder weg moet.

  3. #3

    Standaard

    Lijkt me wel goed maar niet voor de aanschaf.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  4. #4

    Standaard

    WAAATTTT !!! Niet goed genoeg voor aanschaf



    Dit is een verplichte aanschaf voor iedere filmliefhebber.

    Wereldfilms die vanaf 24 april aan mijn collectie zijn toegevoegd.
    In this world there's two kinds of people my friend: those with DVD's and those without ...........

  5. #5

    Standaard Lijkt me wel goed maar niet voor de aanschaf.

    Ze lijken niet goed, ZE ZIJN GOED!!

  6. #6

    Standaard

    Nee want hij duurt nogal lang en dat soort films kijk ik meestal maar een keer.
    Jullie mogen hem van mij aanschaffen hoor wat maakt mij dat uit!
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  7. #7

    Standaard

    Ach ja, de één gaat voor een 4 disc editie van Pearl Harbour, en de ander voor 'The French Connection' verschil moet er wezen.
    Mijn keuze moge duidelijk zijn...Jimmy Popeye Doyle dus!

  8. #8

    Standaard

    Een mooi bewijs voor het feit dat een film ook zonder opzienbare special effects erg spannend kan zijn. Mijn geld krijgen ze.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #9

    Standaard

    De Moeder Aller Politiefilms!

    Er is sindsdien geen politiefilm of -serie gemaakt die niet hevig van de French Connection heeft 'geleend'.
    Maar hoevaak er ook geleend is, het niveau van de French Connection is zelden of nooit meer gehaald!.
    Dat iemand hier stelt dat 'dit soort films zo lang zijn' (ahum, 99 minuten, tsjonge, wat lang!) vind ik onbegrijpelijk.

    Deze baanbrekende en spannende film heeft geen gigantisch effecten-budget , bergen explosies en Doby Digital en/of DTS nodig waarmee actie-junks tegenwoordig enkel mee te bevredigen zijn.
    Het Verhaal wat voor je ogen verteld wordt en hoe het gefilmd is; 'dat' houdt je gekluisterd aan het scherm.

  10. #10

    Standaard

    Moet ik me schamen dat ik deze films nog nooit heb gezien? Als jullie mijn collectie bekijken, kunnen jullie mij deze film(s) dan aanraden? Want dan haal ik ze toch

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Moet ik me schamen dat ik deze films nog nooit heb gezien? Als jullie mijn collectie bekijken, kunnen jullie mij deze film(s) dan aanraden? Want dan haal ik ze toch
    Je hoeft je zeker niet te schamen, je kunt moeilijk alle films kennen toch?
    Maar als ik collectie ff tjek, denk ik niet dat ik er iets vergelijkbaars in zie. (Misschien qua leeftijd de godfather, en je zou misschien zelfs Ronin er hééél in de verte mee kunnen vergelijken)
    Ik kan natuurlijk ook moeilijk zeggen of jij hem goed vindt. Als je deze film in 'zijn' tijd kan plaatsen zel je 'm zeker wel kunnen waarderen.
    Ik ga 'm in ieder geval halen. Goeie films zijn nou eenmaal tijdloos. Misschien een goed idee om 'm ff te huren. Elke videotheek heeft deze klassieker wel.

  12. #12

    Standaard

    Ik ben niet zo'n huur-freak (waarmee ik niet wil zeggen dat iemand di ehuurt een freak is, maar ik ben gewoon geen fan van huren in het algemeen)

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik ben niet zo'n huur-freak (waarmee ik niet wil zeggen dat iemand di ehuurt een freak is, maar ik ben gewoon geen fan van huren in het algemeen)
    Ja, dan zal je de gok moeten wagen.....

  14. #14

    Standaard Nee want hij duurt nogal lang en dat soort films kijk ik mee

    Vreemd heel vreemd. Je kijk liever zeker 90 minuten filmpjes van Steven Seagel, veel klappen weinig verhaal.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •