Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 58 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Universal: King Kong - Deluxe Extended Editie

    Universal: King Kong - Deluxe Extended Editie



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    OK, de L.E. met beeldje maak ik even brandmeester op 9 november ...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Kan niet wachten.......

    * GALERIJ MET BEELDEN VAN DE “KING KONG” UIT 1996
    ben erg benieuwd naar die beelden van 1996 8)

  5. #5

    Standaard

    Lijkt me een interessante set door de extra's waarin wordt ingegaan op de situatie voor lotr en na lotr.

    Misschien dat ik hem koop, maar mijn idee staat nu op huren.

  6. #6

    Standaard

    moet toch op z'n minst DTS bij,
    anders is ie niet kompleet......

  7. #7

    Standaard

    Ben benieuwd wat t allemaal gaat kosten.

    Maar k heb die LE Production Diaries ook dus nu ben k verplicht dit ook te kopen :P

  8. #8

    Standaard

    Ok de DEELEC komt zekers in de collectie op 9 november
    "Never take your eyes off your opponent" Bruce Lee, Enter the Dragon

    Mijn dvds

  9. #9

    Standaard

    13 minuten extra best leuk, maar kunen ze er dan ook een paar scenes uitknippen (IJsglij scene, hints scene en een hoop gespring op de ESB.).....

  10. #10

    Standaard

    De ijsglij-scene eruit?! Die was dan wel minder belangrijk, maar toch zeker 1 van de mooiere uit de film die de film diepgang gaven.
    Het gespring op het ESB is gewoon lekkere actie vol schietend camerawerk, dus dat moeten ze ook niet knippen.

    Ik zou eerder de scenes waarin het personage van Jamie Bell diepgang krijgt eruit knippen, omdat zijn het nagenoeg niets toevoegt.

  11. #11

    Standaard

    Nog Extended-er? En de film wás al veel te lang! Kan me niet voorstellen dat het daardoor nog boeiender wordt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    De ijsglij-scene eruit?! Die was dan wel minder belangrijk, maar toch zeker 1 van de mooiere uit de film die de film diepgang gaven.
    Het gespring op het ESB is gewoon lekkere actie vol schietend camerawerk, dus dat moeten ze ook niet knippen.

    Ik zou eerder de scenes waarin het personage van Jamie Bell diepgang krijgt eruit knippen, omdat zijn het nagenoeg niets toevoegt.
    Wat mij betreft mogen ze het eerste uur wel inkorten tot een minuut of 15. Tel daar een DTS-track bij en de dvd is beter gevuld dan deze D.E.D. ... 8)
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  13. #13

    Standaard

    Ik heb de normale editie al, dus denk niet dat ik deze ga aanschaffen. De film wordt dus toch langer, denk dat ie dan te langdradig gaat worden. Ben wel benieuwd naar de extra's.

  14. #14

    Standaard

    Wanneer komt de 1933 versie toch eens op dvd hier ? Wacht ik al jaaaaaaaaaaaren op!

  15. #15

    Standaard

    Toch blij dat ik gewacht heb, maar eigenlijk wisten we dit al nu wordt het nog een keer bevestigd.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralph71

    Wat mij betreft mogen ze het eerste uur wel inkorten tot een minuut of 15. Tel daar een DTS-track bij en de dvd is beter gevuld dan deze D.E.D. ... 8)
    Daar mag die scene eruit waarin Ann van die oude te horen krijgt dat ze door moet vechten. Dat vond ik wat teveel informatie, maar voor de rest...dat was heel compleet. Volgens mij mis je echt wat als je daar 3 kwartier in gaat snijden.


    ...en dan te bedenken dat PJ eigenlijk een actiefilm wilde maken van 1,5 uur met alleen maar oneliners .

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    De ijsglij-scene eruit?! Die was dan wel minder belangrijk, maar toch zeker 1 van de mooiere uit de film die de film diepgang gaven.
    Ijsglij scene diepgang Die scene zat er alleen maar in omdat hij met kerst in de bioscoop kwam. Volslagen onzinnige scene!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Travis Bickle
    Wanneer komt de 1933 versie toch eens op dvd hier ? Wacht ik al jaaaaaaaaaaaren op!
    Ik wacht hier ook al een tijd op en het is nog niet in zicht....Misschien moeten we deze klassieker zelf op de markt brengen. Er zit bij de R1 editie trouwens ook een interessante documentaire, gemaakt door Peter Jackson.

  19. #19

    Standaard

    Hou het lekker bij de 2disc en de diaries die ik al heb.

    P.J is een schat van een man maar de film duurde al te lang dus nog langer ga ik niet uitzitten (zelfs niet in deze hitte met een kan rose erbij).

    Daarbij hou ik eigenlijk helemaal niet van grote apen dus deze keer hou ik mijn euro,s in den zak voor M.I-3
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  20. #20

    Standaard

    Mooi! Heerlijke uitgaves die giftsets. Deze gaat, net als de nieuwe limited editions van de Lord of the Rings trilogie, zeker in mijn collectie komen! Las net op Ultimatedisney.com dat ook Narnia in een Deluxe Extended Edition met beeldje uit wordt gebracht. Die standaard HD releases kunnen mij de boom in, DVD is here to stay!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    De ijsglij-scene eruit?! Die was dan wel minder belangrijk, maar toch zeker 1 van de mooiere uit de film die de film diepgang gaven.
    Ijsglij scene diepgang Die scene zat er alleen maar in omdat hij met kerst in de bioscoop kwam. Volslagen onzinnige scene!
    Niet alleen vanwege kerst. De setting is gewoon winter, en dat is een goede setting in dit geval.

    De scene heeft diepgang omdat je ziet hoe gelukkig Kong is. Hij was iets kwijt, en nu is hij blij. Dat toont hij heel goed in deze scene.

    Eigenlijk is dat zelfs de grootste toevoeging tov het origineel: We begrijpen waarom Kong zo dol is op Ann. Ze maakt hem aan het lachen, een gevoel dat hij nog niet kende en verslaafd aan is geraakt. Ik vind dat Kong daarom deze scene min of meer verdient, zodat niet alleen zijn strijd kan worden getoont maar ook het feit dat hij gelukkig is en waarom hij Ann probeert te verdedigen: verslaaft aan de lach waar Ann symbool voor staat.

  22. #22

    Standaard

    Ik ga hem waarschijnlijk wel aanschaffen voor een mooi prijsje.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Travis Bickle
    Wanneer komt de 1933 versie toch eens op dvd hier ? Wacht ik al jaaaaaaaaaaaren op!
    CD-WOW is your friend.

    En deze extended edition laat ik lekker aan me voorbij gaan. Het is wel goed zo.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Travis Bickle
    Wanneer komt de 1933 versie toch eens op dvd hier ? Wacht ik al jaaaaaaaaaaaren op!
    CD-WOW is your friend.
    Die is al een tijdje uit.... neem aan dat ze de R2 bedoelen :wink:

  25. #25

    Standaard

    er staat in het groot R1bij..... Maar die zou dus wel een R2 versie mogen krijgen.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •