Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 58 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    De 1933 versie is ook gewoon in de UK als R2 verkrijgbaar,.... weliswaar zonder NL subs.


    http://www2.cd-wow.com/detail_result...subcat=region2

  2. #27

    Standaard

    ....en zonder die prachtige extra's, mindere beeldkwaliteit en in lelijke doos.....

  3. #28

    Standaard

    Kunnen ze in de EE geen happy end er aan breien.
    Ik vind het niet eerlijk voor de aap

    Gewoon dat ie een zware hersenschudding heeft of zo....

    Daarom vind ik dit verhaal niet leuk, je weet al dat de held dood gaat

    Wel een mooie film trouwens...behalve het eind. Ik kan er niks aan doen.
    Marantz NR1501
    PS3
    Humax 5050C
    Popcorn Hour C200 (met LG104 BR)
    Mordaunt Short Premiere 5.1 speakers
    Panasonic 42G10

  4. #29

    Standaard

    In de arabische versie overleeft de aap het. De vliegtuigen vliegen dan te pletter in verschillende wolkenkrabbers. Hierna gaan de blonde deerne en de aap over tot een romantische tongkus.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff
    er staat in het groot R1bij..... Maar die zou dus wel een R2 versie mogen krijgen.
    De R1 versie is dubbel gecodeerd en tevens R2. Heb de dubbel dvd versie bij cdwow vandaan.

  6. #31

    Standaard

    De ijsglij-scene eruit?

    Wat ik me daarbij afvraag... dat de heer Kong niet door dat ijs gezakt is?
    Ik bedoel maar... als hij bij zijn uitbraak op het balkon van het theater springt, stort dat ding in elkaar, maar een laagje ijs kan hem wél houden?
    Of waren de winters toen veel strenger dan tegenwoordig?

  7. #32

    Standaard

    Over de presentatie van de EE 8)

    [spoiler:cf7f6be638]There were several "talking head" moments of Peter describing how much more in depth the behind the scenes coverage would be and there were some wonderful examples of an unfleshed Kong skeleton walking about that then was also seens with the dynamic muscle sheath added on top, which made for the somewhat disconcerting sight of a skinned ape cavorting about.

    When the narrator intoned, "and more Kong," there was a shot of him elbowing one of the stacked rock mausoleums after he's broken throught he wall (I tried hard to spot and SKIIPS that might be about, but am unsure whether there were any, or not), as well as a shot of Kong chasing after the crew as they've just crossed the extremely skinny bamboo "rope bridge" seen previously in the montage that takes them from the beach to the wall.

    When the narrator announce, "more effects shots," there was a rough CG version of Kong leaping from a neighboring building onto the lowest setback of the Empire State Building, and -- rather strikingly, to my mind -- there was the wonderfully expressive close-up shot of Kong holding up his forearm to fend of the fire coming from the attacking fighters atop the Empire State, but instead of the simple "dust puffs" that signified where he was being struck by projectiles in the theatrical cut, the bullet hits now produce fairly explicit, bloody wounds. -- This would lead me to believe that the final stand will now regain the appropriately graphic element that was deleted for the theatrical cut and Kong will unmistakeably bleed when he's shot.

    There was also a quick excerpt of a bloopers gag reel, with Jack Black falling on his butt during shooting on the Venture and some other blown lines moments, etc.

    As mentioned in my prior post, the preview seemed to identify the Anne screaming for her life on the beach while Denham is filming that was featured in the original teaser trailer as a "deleted" scene and note one that has been reintegrated into the film. Same with the dance/party scene on the Venture deck, which had a couple of quick shots of a very lovely looking Naomi Watts among the rough and tumble seamen and Bruce Baxter was participating as well, as I recall.

    On another note, I think that the raft attack sequence may have been tracked with music from elsewhere in the film, including the hazardous arrival at Skull Island cue, though I'm not entirely sure, as in the excitmement of watching, I was not focused very much on the aural portion of the clip being shown...[/spoiler:cf7f6be638]

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Dewilde
    De ijsglij-scene eruit?

    Wat ik me daarbij afvraag... dat de heer Kong niet door dat ijs gezakt is?
    Ik bedoel maar... als hij bij zijn uitbraak op het balkon van het theater springt, stort dat ding in elkaar, maar een laagje ijs kan hem wél houden?
    Of waren de winters toen veel strenger dan tegenwoordig?
    Laten we het maar op een strenge, heel strenge winter houden.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Dewilde
    De ijsglij-scene eruit?

    Wat ik me daarbij afvraag... dat de heer Kong niet door dat ijs gezakt is?
    Ik bedoel maar... als hij bij zijn uitbraak op het balkon van het theater springt, stort dat ding in elkaar, maar een laagje ijs kan hem wél houden?
    Of waren de winters toen veel strenger dan tegenwoordig?
    Laten we het maar op een strenge, heel strenge winter houden.
    Plus een ondiep meertje :wink:

  10. #35

    Standaard

    Eigenlijk had ik eerder gehoopt een editie waar ook de versie uit 1933 in werd opgenomen, zoals bij de "Ben-Hur: Four-Disc Collector's Edition" en "The Ten Commandments: 50th Anniversary Collection".

    Een vierde disc met King Kong uit 1933 kon er echt wel bij en had het allemaal nét dat ietsje meer gegeven. Jammer.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom
    Eigenlijk had ik eerder gehoopt een editie waar ook de versie uit 1933 in werd opgenomen, zoals bij de "Ben-Hur: Four-Disc Collector's Edition" en "The Ten Commandments: 50th Anniversary Collection".

    Een vierde disc met King Kong uit 1933 kon er echt wel bij en had het allemaal nét dat ietsje meer gegeven. Jammer.
    Je kunt ook teveel willen he! :P
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  12. #37

    Standaard

    Laat maar komen
    maar ga waarschijnlijk voor de R1 versie met beeldje :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #38

    Standaard

    Als ze het zo mooi aan gaan pakken als de LotR-giftsets, wie ben ik dan om dat te weerstaan? :P Peter Jackson zal de film er echt niet slechter op gaan maken, die credits heeft hij wat mij betreft wel verdiend met LotR. De biosversie was al goed en een langere versie is misschien geen bittere noodzaak, dat zei ik in een andere thread, maar met Jackson is het altijd weer een verrassing.

    De geheel nieuwe extra's geven de set ook een meerwaarde, en dat beeldje... wow 8).
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeepWithinGothic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom
    Eigenlijk had ik eerder gehoopt een editie waar ook de versie uit 1933 in werd opgenomen, zoals bij de "Ben-Hur: Four-Disc Collector's Edition" en "The Ten Commandments: 50th Anniversary Collection".

    Een vierde disc met King Kong uit 1933 kon er echt wel bij en had het allemaal nét dat ietsje meer gegeven. Jammer.
    Je kunt ook teveel willen he! :P
    Komt nog bij dat het origineel eigendom is van Warner Brothers en deze versie van Universal. Er is al veel mogelijk geweest met die twee samen, maar ik denk dat zo'n grote samenwerking tussen 2 concurenten heel last wordt.
    Maar het was mooi geweest: een set van alle versies.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Komt nog bij dat het origineel eigendom is van Warner Brothers en deze versie van Universal. Er is al veel mogelijk geweest met die twee samen, maar ik denk dat zo'n grote samenwerking tussen 2 concurenten heel last wordt.
    Maar het was mooi geweest: een set van alle versies.
    Een volledig gecombineerde versie lijkt me ook onmogelijk ja, maar ik stond er toch wel van te kijken dat er op de r1 dvd van de 1933-versie zoveel materiaal stond over de 2005-versie. Het is apart dat Warner het toeliet dat er op die dvd feitelijk toch promotie gemaakt wordt voor Universal's film. En andersom is het vreemd dat Universal in feite betaald voor de productie van extra's (die recreatie van de spider pit sequence) voor een Warner-dvd.

    Maar goed: we gaan waaaaay off-topic nu.

  16. #41

    Standaard

    Universal has finally sent over the complete DVD details and cover art for the King Kong: Deluxe Extended Edition, due to street on 11/14 (SRP $34.98). The 3-disc set will include a 13-minute longer version of the film in anamorphic widescreen video, with Dolby Digital 5.1 audio. The film will be split over the first two discs in the set. The new footage will include over 230 additional special effects shots. Some 40 minutes worth of additional deleted scenes will be included separately on the 3-disc set as well. Here's the disc by disc breakdown:

    Disc One - The Film, Part One - audio commentary with director Peter Jackson and co-writer/producer Philippa Boyens, 16 deleted scenes

    Disc Two - The Film, Part Two - audio commentary with director Peter Jackson and co-writer/producer Philippa Boyens, 5 featurettes (The Eighth Blunder of the World, The Present, A Night in Vaudeville, Kong Kong Homage, Weta Collectibles) and theatrical trailers

    Disc Three - The King Kong Archives - introduction by Peter Jackson, 8 featurettes (The Origins of King Kong, Pre-Production, Part 1: The Return of Kong, Pre-Production, Part 2: Countdown to Filming, The Venture Journey, Return to Skull Island, New York, New Zealand, Bringing Kong to Life, Part 1: Design and Research, Bringing Kong to Life, Part 2: Performance and Animation), 5 video galleries (The 1996 King Kong, The Venture, Skull Island, New York, Kong), 5 Pre-Viz Animatics (Arrival at Skull Island, Bronto Stampede, T-Rex Fight, Kong's Capture, Empire State Building Battle), 3 Motion-Capture/Animation Comparisons (Ann Disarms Kong, Kong's Capture, Kong in New York), DVD credits, the 1996 and 2005 screenplays (via DVD-ROM) and more

    In addition, as we mentioned earlier, you'll be able to purchase the same 3-disc set in a King Kong: Deluxe Extended Limited Edition DVD Gift Set (SRP $79.98) in collectible packaging, which will also include "A beautifully crafted King Kong figurine, created exclusively for the package by the Oscar-winning artists at Weta Workshop and Weta Digital, the company responsible for the film's creature design, special makeups, miniatures and dazzling visual effects." Here's a look at the DVD cover artwork for the King Kong: Deluxe Extended Edition and also the new figurine that will be found in the Gift Set...



    Ziet er toch prima uit!!!

  17. #42

    Standaard

    Als de prijzen meevallen wil ik eventueel nog voor de giftset gaan, ik vind het beeldje namelijk helemaal nix...

  18. #43

    Standaard

    Mijn god wat tacky !!! Dan zagen die beelden die bij de EE´s van LOTR zaten toch wel iets mooier.

    Over een EE, ik weet het niet. In de bios was het een hele indrukwekkende film, thuis werd het al stukken minder. De film had wel een hele mooie beeld en geluidtransfer.

    Maar de film duurde echt te lang !!!!!

    En geen DTS, mijn god !!!

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    De ijsglij-scene eruit?! Die was dan wel minder belangrijk, maar toch zeker 1 van de mooiere uit de film die de film diepgang gaven.
    Ijsglij scene diepgang Die scene zat er alleen maar in omdat hij met kerst in de bioscoop kwam. Volslagen onzinnige scene!
    Niet alleen vanwege kerst. De setting is gewoon winter, en dat is een goede setting in dit geval.

    De scene heeft diepgang omdat je ziet hoe gelukkig Kong is. Hij was iets kwijt, en nu is hij blij. Dat toont hij heel goed in deze scene.

    Eigenlijk is dat zelfs de grootste toevoeging tov het origineel: We begrijpen waarom Kong zo dol is op Ann. Ze maakt hem aan het lachen, een gevoel dat hij nog niet kende en verslaafd aan is geraakt. Ik vind dat Kong daarom deze scene min of meer verdient, zodat niet alleen zijn strijd kan worden getoont maar ook het feit dat hij gelukkig is en waarom hij Ann probeert te verdedigen: verslaaft aan de lach waar Ann symbool voor staat.
    Het doet volledig afbreuk aan het origineel. In het origineel was Kong een monster, hier wordt het gedegenereerd tot stom knuffeldier. Totaal ongeloofwaardig en diep triest.....

  20. #45

    Standaard

    De versie met beeldje komt zeker in mijn bezit

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    De ijsglij-scene eruit?! Die was dan wel minder belangrijk, maar toch zeker 1 van de mooiere uit de film die de film diepgang gaven.
    Ijsglij scene diepgang Die scene zat er alleen maar in omdat hij met kerst in de bioscoop kwam. Volslagen onzinnige scene!
    Niet alleen vanwege kerst. De setting is gewoon winter, en dat is een goede setting in dit geval.

    De scene heeft diepgang omdat je ziet hoe gelukkig Kong is. Hij was iets kwijt, en nu is hij blij. Dat toont hij heel goed in deze scene.

    Eigenlijk is dat zelfs de grootste toevoeging tov het origineel: We begrijpen waarom Kong zo dol is op Ann. Ze maakt hem aan het lachen, een gevoel dat hij nog niet kende en verslaafd aan is geraakt. Ik vind dat Kong daarom deze scene min of meer verdient, zodat niet alleen zijn strijd kan worden getoont maar ook het feit dat hij gelukkig is en waarom hij Ann probeert te verdedigen: verslaaft aan de lach waar Ann symbool voor staat.
    Het doet volledig afbreuk aan het origineel. In het origineel was Kong een monster, hier wordt het gedegenereerd tot stom knuffeldier. Totaal ongeloofwaardig en diep triest.....
    Zit zeker een kern van waarheid in. Zelf ga ik komende week de dvd voor het eerst thuis bekijken en ben ik benieuwd naar de extra scenes. De originele versie uit 1933 is natuurlijk een klassieker, maar ik vind de amusementswaarde van de nieuwe versie 10 keer hoger. Niet nadenken en genieten. Tis een prachtfilm 8)

  22. #47
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    beetje irri dat de film op 2 schijven staat imho

  23. #48
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    beetje irri dat de film op 2 schijven staat imho
    Komt door die commentaartracks.

  24. #49

    Standaard

    commentaartracks.. bah... liever de film op 1disc... maar..

    kan niet wachten!

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Mijn god wat tacky !!! Dan zagen die beelden die bij de EE´s van LOTR zaten toch wel iets mooier.

    Over een EE, ik weet het niet. In de bios was het een hele indrukwekkende film, thuis werd het al stukken minder. De film had wel een hele mooie beeld en geluidtransfer.

    Maar de film duurde echt te lang !!!!!

    En geen DTS, mijn god !!!
    hier sluit ik me dan wel weer bij aan moet ik zeggen...

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •