De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hee, dat is lang geleden dat ik van die gehoord heb...



    Ik vraag mij af of jij Acteurs en Actrises kent,waar jij van denkt hee daar heb ik meer dan 1 jaar niks over gehoord.
    En vind je ook dat die maar weer eens in de picture moet komen door middel van bijvoorbeeld een film rol of juist niet.

  2. #2

    Standaard

    - Cristopher Lloyd (Back to the Future, Addams Family, etc...) laatste tijd niet zo vaak meer langs zien komen in films... (hij leeft toch nog wel?!?)

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    - Cristopher Lloyd (Back to the Future, Addams Family, etc...) laatste tijd niet zo vaak meer langs zien komen in films... (hij leeft toch nog wel?!?)
    Yep, ik vond hem zelf het best in de komedieserie 'Taxi' waar ook Danny DeVito in speelde, echt een krankzinnig personage.

    FF over deze topic, zelf "mis" ik Matthew Modine, de hoofdrolspeler uit Full Metal Jacket, zeg er veel belovend uit. En joey Pesci, vind ik ook altijd wel een vermakelijke acteur.

    Maar het is moeilijk om op veel namen te komen, want de meeste acteurs vergeet je dan, tot je ze weer een keer ziet. Een paar waar nu nog op kan komen zij Dustin Hoffman, Talia Shire, Meryl Streep, Emma Thompson en Daniel Day-Lewis

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    - Cristopher Lloyd (Back to the Future, Addams Family, etc...) laatste tijd niet zo vaak meer langs zien komen in films... (hij leeft toch nog wel?!?)
    Hij heeft laatst een gastrol in Spin City gehad

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille


    Hij heeft laatst een gastrol in Spin City gehad
    jaaaaahh , was een geweldige aflevering met veel grappen over Back to the Future
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  6. #6

    Standaard

    In het kader van de her-release van ET. Ooit nog wat gehoord van de hoofdrolspelers uit deze film (op Drew Barrymoore na)? Henry Thomas (Elliot) heeft na wat kleine bijrollen geloof ik het vak opgegeven en de acteur die Michael (Elliot's broer) speelt is tegenwoordig weer gewoon postbode (las ik van de week in de krant).

  7. #7

    Standaard

    Over Henry Thomas gesproken: het laatste wat ik van hem gezien heb, is "Legend Of The Falls". Daar speelde hij de jongste broer van Brad Pitt.

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Henry Thomas speelt trouwens in de nieuwste film van niemand minder dan Martin Scorsese: "Gangs of New-york."
    Daar loop trouwens ook een zekere Leonardi DiCaprio in rond. Verder Daniel Day-Lewis en Cameron Diaz.

  10. #10

    Standaard

    Ik denk dat het probleem ook ligt in het feit dat heel veel films de Nederlandse bioscoop niet halen. Er word zoveel gemaakt in The States dat het onmogelijk is om dit hier allemaal te vertonen. Met als gevolg dat meestal alleen de kaskrakers hier te zien zijn.
    Een zoektocht in de betere videotheek is daarom aan te raden.
    Verder kan je altijd even naar IMDB surfen. Je staat soms verbaasd wat een 'vergeten' ster nog allemaal heeft gedaan of nog doet...

    Henry Thomas is dus een leuk voorbeeld, naast de al genoemde 'Gangs of New-york', heeft hij dit jaar alleen al in nog 4 andere films gespeeld.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  11. #11

    Standaard He dat is vreemd

    Er verdwijnen hier steeds meer berichten hoe kan dat ?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Ik denk dat het probleem ook ligt in het feit dat heel veel films de Nederlandse bioscoop niet halen. Er word zoveel gemaakt in The States dat het onmogelijk is om dit hier allemaal te vertonen. Met als gevolg dat meestal alleen de kaskrakers hier te zien zijn.
    Jaah da's dus wel enorm kl#te, hierdoor kun je dus zat films missen die gewoon echt goed zijn terwijl je er troep voor in de plaats krijgt, eigenlijk zou gewoon alles hier te huur moeten zijn, want als je soms in de video theek kijkt word je ook niet goed, bar weingi en alleen de bekende.....
    StarTrader

  13. #13

    Standaard

    Gisteren in "Starring" bij Yorin waren de oude hoofdrolspelers uit ET nog even te zien bij de nieuwe premiere. Nou die Henry Thomas zou ik zo ook niet herkend hebben als ik de titelrol van een film niet had gelezen. En die knul die in ET zijn broer speelde is inderdaad nu gewoon postbode en wilde wel weer acteren, maar had geen zin in al die audities doen. Zag ook behoorlijk wat leuke "behind the scene" stukjes. Zullen hopelijk verwerkt worden in de extra's van de nog uit te komen DVD.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •