De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.

Discussie: Baywatch

  1. #1

    Standaard Baywatch

    Soms verbaas ik me wel eens over hoe men hier in nederland released.
    van deze serie is nog niets bekend terwijl bij onze oosterburen kort achter elkaar 4 seizoenen zijn uitgekomen.
    Jammer genoeg hebben ze daar nog nooit gehoord van subs dus is het helaas geen optie om ze daar te kopen.
    Weet iemand of deze serie nog in nl zal verschijnen

  2. #2

    Standaard

    Alsof je deze serie voor het goede verhaal kijkt...

    De subs kunnen alleen maar in de weg zitten voor de op en neer bewegende beelden.

  3. #3

    Standaard

    Nu dat de serie weer in Nederland wordt uitgezonden dacht ik dat deze thread misschien wel weer wat relevanter wordt...

    Want laten we nu even eerlijk zijn... die eerste paar seizoenen van Baywatch waren toch stiekem wel erg leuk om te zien... Die gave begintune... en dan genieten van de avonturen van Mitch, Eddie, Shauni, Graig, Jill, John D. Cort, Hobie en alle anderen... :wink:

    Even zonder gekheid... Nu ik ze weer zie blijf ik die eerste twee seizoenen gewoon gaaf vinden... en dat komt niet alleen maar door Erika Eleniak...

    Heb laatst zelfs het eerste seizoen aangeschaft via Play...

    Ben benieuwd hoe jullie deze serie nu nog ervaren...
    Laatst aangepast door Gaberiel-2 : 03-05-2008 om 13:28
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  4. #4

    Standaard

    Dit is echt een serie die na de sterke start (seizoenen 1 en 2) langzaam steeds slechter en slechter werd. De personages in de eerste twee reeksen waren nog enigszins geloofwaardig. Dat zie je duidelijk, nu seizoen 1 weer wordt herhaald. Ik zag liever Shauni en Jill, en ook Eddie en Craig waren goede "regulars". John D. Cort was ook stoer.

    Na seizoen 2 werd alles steeds oppervlakkiger en ongeloofwaardiger. Acteurs die steeds meer om hun fysiek werden gekozen dan om hun acteerkwaliteiten. Pamela is echt een type waar je om kwijlt op je 15e, maar dat ga je 10 jaar later toch iets anders zien. Plastic, ten opzichte van de mooi natuurlijke Erica Eleniak.

    Verhaallijnen werden ook steeds minder interessant en ongeloofwaardiger. Op een gegeven moment was het alleen nog maar leeghoofdige spierbundels en siliconen die over het strand renden. Niks mis met die aanblik natuurlijk, maar een goede serie heb je er nog niet mee.

    Vroeger veel gevolgd, maar op een gegeven moment gewoon gestopt omdat het alleen maar soapachtiger en melodramatischer werd. Jammer, van veel series van vroeger zijn alleen de eerste seizoenen nog een herkijk (al dan niet op DVD) waard.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  5. #5

    Standaard

    Ik had Baywatch nog nooit gezien (te jong toen het op tv was) maar het ziet er zó ontzetten oud en gedateerd uit, en het begon zó saai...

    Ik probeer het over een aantal maand (als ze bij seizoen 3 zijn ofzo) nogmaals.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ridge Bekijk bericht
    Soms verbaas ik me wel eens over hoe men hier in nederland released.
    van deze serie is nog niets bekend terwijl bij onze oosterburen kort achter elkaar 4 seizoenen zijn uitgekomen.
    Jammer genoeg hebben ze daar nog nooit gehoord van subs dus is het helaas geen optie om ze daar te kopen.
    Weet iemand of deze serie nog in nl zal verschijnen
    En of het allemaal nog niet vreemd genoeg is, begint DFW (Dutch Film Works) de serie uit te brengen én dus NL-ondertiteld... Da's niet vreemd, maar het is wel vreemd dat ze gelijk maar beginnen met seizoen 3 en dan ook nog eens in diverse delen. (zie www.dvd-home.nl ga dan naar releaselijst en kijk bij 19 augustus 2008. Je ziet dan dit staan:

    19-08-2008 Baywatch - Seizoen 3 - Deel 1TV film/serieDutch Filmworks

    Waarom brengen ze gewoon de serie niet uit per seizoen en beginnend bij seizoen 1???

  7. #7

    Standaard

    Over deze heb ik een antwoord:

    In Amerika heeft het lang geduurd om Baywatch uit te kunnen brengen op DVD, omdat de rechten van de eerste zoveel afleveringen bij een andere maatschappij lagen. Nu hebben ze ook die afleveringen, maar is alle muziek veranderd. Waarschijnlijk starten ze nu bij seizoen 3, omdat seizoen 1 en 2 bij een andere uitgever liggen. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat RTL7 is gestopt met het uitzenden van Baywatch, na het eind van het 2e seizoen.

    Ik heb trouwens nog steeds mijn ultimate Baywatch box liggen met de allereerste 4 afleveringen en die pilot film: Panic at Malibu Pier. Uitgegeven door een of andere onbekende DVD maatschappij, geen DFW, daar is de reden waarom de eerste seizoenen niet uitkomen als eerste.

  8. #8

    Standaard

    Als je ze echt wil hebben (de eerste twee seizoenen) gewoon R2 uit Engeland laten komen... zie bv. www.play.com...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Als je ze echt wil hebben (de eerste twee seizoenen) gewoon R2 uit Engeland laten komen... zie bv. www.play.com...
    of beter nog Alle seizoen incl Baywatch Hawaii en baywatch nights zijn uit in Duitsland. en geen gezeik over andere muziek ofzo.

    Alleen wat duitse teksten of box en in menu's

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo Bekijk bericht
    of beter nog Alle seizoen incl Baywatch Hawaii en baywatch nights zijn uit in Duitsland. en geen gezeik over andere muziek ofzo.

    Alleen wat duitse teksten of box en in menu's
    Hebben die wel de originele begin tunes...??
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Hebben die wel de originele begin tunes...??
    ja, alleen die van seizoen 1 is volgens mijn afwijkend maar is overal.
    kan niet zeker zeggen ik heb alleen seizoen 8 t/m 11 en gewone begin tunes met tekst van baywatch in het duits erdoor heen. intro van Hawaii is wel zonder duiste teksten.

    eventueel een optie zonder duitste teksten en (volgens mij) oorspronkelijke muziek de R4 australische uitgave alleen die zijn nog niet zo ver met uitbrengen.

  12. #12

    Standaard

    Thanks voor de info...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  13. #13

    Exclamation Baywatch

    ik zag net bij en dvd outlet dat binnekort seizoen 3 van baywatch uitbebracht word, waarom zo'n rare volgorde weet iemand dat

  14. #14

    Standaard

    Als je even de moeite had genomen mijn bericht te lezen:

    In Amerika heeft het lang geduurd om Baywatch uit te kunnen brengen op DVD, omdat de rechten van de eerste zoveel afleveringen bij een andere maatschappij lagen. Nu hebben ze ook die afleveringen, maar is alle muziek veranderd. Waarschijnlijk starten ze nu bij seizoen 3, omdat seizoen 1 en 2 bij een andere uitgever liggen. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat RTL7 is gestopt met het uitzenden van Baywatch, na het eind van het 2e seizoen.

    Oftewel: De rechten van Seizoen 1 en 2 liggen bij een andere uitgever. Vandaar dat ze beginnen bij Seizoen 3.

  15. #15

    Standaard

    solly, zat niet op te letten

  16. #16

    Standaard Entertainment Plus is Bridge Entertainment?

    Aangezien Dutch FilmWorks (DFW) binnenkort het derde seizoen van Baywatch uitbrengt en ik de pilot + de eerste vier afleveringen (Ultimate Box) van Baywach seizoen 1 een tijd geleden heb aangeschaft, heb ik een mail gestuurd naar info@entertainment.nl . (Entertainment Plus heeft namelijk de eerste paar aflevering van het eerste seizoen op DVD uitgebracht.)

    Het vreemde is dat ik een afwezigheidsmelding kreeg van Bridge Entertainment! Zie hieronder de mail:

    Persoonlijke gegevens op verzoek van Bridge Entertainement verwijderd




    Het is wel merkwaardig! Heeft Bridge Entertainment nu dan de rechten van Seizoen 1 en misschien van Seizoen 2?
    Laatst aangepast door Arnold van Oostrum : 18-09-2008 om 14:42

  17. #17

    Standaard

    Weet iemand of de duitse versies wel eng subs hebben

  18. #18

    Standaard

    Ik wil een volledige Nederlandse release van de serie
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  19. #19

    Standaard

    Wat een nutteloze kick. Ik denk steeds dat er een release aankomt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •