De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Philips DVP 3040

  1. #1

    Standaard Philips DVP 3040

    Goede middag allemaal,

    Ik ben nieuw op dit forum en had een vraag over een DVD speler, die ik afgelopen week samen met een TV heb aangeschaft. Aangezien de winkel niet om de hoek zit, leek het me verstandig eerst dit Forum raad te plegen, ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, zoniet, kan ik komende week alsnog naar de winkel toe.

    Het probleem is als volgt: Ik heb een Philips TV gekocht (Type: 21PT5401) samen met een bijpassend DVD spelertje van Philips (De DVP 3040). Deze heb ik verbonden middels een Scartkabel die ik gekocht heb. Nu heb ik reeds de handleiding van de TV én DVD speler doorgelezen, maar zodra ik een DVD in de DVD-speler doe, krijg ik maar geen geluid.

    Zover ik kan zien ligt het niet aan mijn audio instellingen, deze staan immers nog op de fabrieks instellingen zoals in de handleiding.

    Weten jullie wat ik fout (zou kunnen) doen?

    Even ter informatie: Had van de verkoper een a4 meegekregen zodat ik de DVD speler zelf regio vrij kon maken zodat ik de DVDs die ik in Amerika had gekocht ook kon afspelen. Dit was een kwestie van op de afstandsbediening 4 keer het getal 9 in te drukken en daarna nog een keer 0. Dit werkte, maar ook bij deze DVD's krijg ik geen geluid...

    Alvast hartelijk dank!

  2. #2

    Standaard

    Welkom Max!,

    Weet je zeker dat je een full scart gebruikt? :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Weet je zeker dat je een full scart gebruikt? :wink:
    Dáár lag het probleem dus :P. Heb inmiddels een andere scartkabel gebruikt en nu werkt het geluid ook prima. Had al zo'n vermoeden dat het om iets simpels zou gaan.

    Hartelijk dank!

  4. #4

    Standaard

    Het leven kan zo mooi zijn he, veel plezier
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •