Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 38 van 38 worden weergegeven.
  1. #26
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nistelrooi
    Heb gisteren mijn nieuwe kabels ontvangen. Heb op aanraden van dit forum gekozen voor een Sommer Transit 3 YUV component kabel en een Oehlbach NF 13 Coaxiale kabel. Heb nog geen tijd gehad deze aan te sluiten, maar zodra me dat gelukt is zal ik mijn bevindingen posten. Dank voor de adviezen!
    Leuk om te horen dat je betere kabels aangeschaft hebt!

    Dit komt zeker ten goede in je set. Ik ben overgens benieuwd naar je bevindingen!

  2. #27

    Standaard

    Ik heb die Coax ook en ben er nog steeds erg tevreden over......misschien toch upgraden naar v.d. Hul....maarja ik heb een virusje!

  3. #28

    Standaard

    Da's geen toeval, NF 13 Digital Set Coax die heb ik ook.

    Was de allerbeste Coax die ze bij de MM hadden hangen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  4. #29
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Ik heb die Coax ook en ben er nog steeds erg tevreden over......misschien toch upgraden naar v.d. Hul....maarja ik heb een virusje!
    Ik zou het niet doen! Ik had er toendertijd een dure QED coax tussengeplaatst, en ik hoorde 0,0 verschil!

    Zonde van de investering zou ik zeggen. Kan ook maar weer aangeven hoe goed de Oehlbach is.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Ik heb die Coax ook en ben er nog steeds erg tevreden over......misschien toch upgraden naar v.d. Hul....maarja ik heb een virusje!
    Ik zou het niet doen! Ik had er toendertijd een dure QED coax tussengeplaatst, en ik hoorde 0,0 verschil!

    Zonde van de investering zou ik zeggen. Kan ook maar weer aangeven hoe goed de Oehlbach is.
    Bedankt voor het advies, misschien toch eerder Xindak interlinks aanschaffen...

  6. #31

    Standaard

    Oehlbach is een beetje ondergeschoven kindje in de kabelwereld. Ik persoonlijk vindt dat Oehlbach een van de betere merken in het midden is (voor zover er een "midden" is) en dat ze in ieder geval een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding hebben (IMHO beter dan Monster).
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Ik heb die Coax ook en ben er nog steeds erg tevreden over......misschien toch upgraden naar v.d. Hul....maarja ik heb een virusje!
    Ik zou het niet doen! Ik had er toendertijd een dure QED coax tussengeplaatst, en ik hoorde 0,0 verschil!

    Zonde van de investering zou ik zeggen. Kan ook maar weer aangeven hoe goed de Oehlbach is.

  7. #32

    Standaard

    Dat zou wel kunnen, maar ik heb geen ervaring met monster (op mijn iPod kabel na).

  8. #33

    Standaard

    Van t weekend flink bezig geweest met kabels verwisselen. Al met al een hele klus maar het is de moeite waard geweest, prachtig beeld en geluid naar mijn bescheiden mening. Goede adviezen hier, kan niet anders zeggen. Al kostte het me wel de nodige moeite om de monsterkabel door de muur te leggen.
    Vervolgens heb ik zaterdag een ontvanger voor digitale televisie aangeschaft. Momenteel heb ik deze aagesloten los van mijn dvd-set en ook dit geeft een fantastisch resultaat. Ware het niet dat hier een scart-kabel mee gemoeid is die niet door de muur kan. Heeft iemand hier een oplossing voor? Ben ervan overtuigd dat het ook moet lukken via de dvd-speler maar op die manier krijg ik het niet aan praat..!

  9. #34

    Standaard

    Afhankelijk van het model digitale opntvanger zit er meestal een digitale coaxiale aansluiting of digitale optische uitgang op. Als je deze aansluiting op je home cinemaset aansluit, moet het werken.

  10. #35

    Standaard

    En hoef ik op die manier dan geen scartkabel meer tussen mijn digitale ontvanger en mijn tv te hebben lopen?

  11. #36

    Standaard

    Als je decoder s-video, component of hdmi heeft (oplopend in kwaliteit) kun je dat gebruiken naast coax voor het geluid. Zo niet wordt het toch de scart ben ik bang. :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #37

    Standaard

    Dacht dat het misschien mogelijk zou moeten kunnen zijn om mijn dvd-set middels scart met de decoder te verbinden en dan vervolgens een component kabel van mijn dvd-set naar de tv? Heb op zich geen moeite met een scart-kabel tussen decoder en dvd, maar wel met een scart naar de tv omdat deze niet in de muur te verwerken is..

  13. #38

    Standaard

    Ik kan me vergissen, maar volgens mij kan dat als je de HT set met recorder hebt. Je gebruikt dan de HT zoals je dat vroeger met de VCR deed. Als je de set zonder recorder hebt zal het toch zo zijn als Albert aangeeft.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •