Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 39 worden weergegeven.
  1. #1
    Ruud Vorstermans
    Guest

    Standaard Waar QED Silver Anniversary voordelig kopen?

    Sinds vrijdag heb ik mijn Hepta frontspreakers en mijn Hepta center d.m.v. QED Silver Anniversary verbonden met mijn Denon 3805.

    Ik moet zeggen dat ik het idee heb dat ik meer detail heb.
    Het geluid is ook "voller".

    Omdat ik erg tevreden bem met deze vooruitgang, wil ik ook mijn Hepta rearspeakers aansluiten m.b.v. QED Silver Anniversary.
    Ik heb 18-20 meter nodig.

    De "goedkoopste" aanbieding die ik heb kunnen vinden was bij Snijders in Rotterdam: € 8,- per meter.

    Op een Engelse site vragen ze 4,50 pond per meter

    Waar kan ik het beste gaan shoppen?

  2. #2
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Binnen NL zullen ze overal hetzelfde kosten....

  3. #3

    Standaard Re: Waar QED Silver Anniversary voordelig kopen?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ruud Vorstermans
    Sinds vrijdag heb ik mijn Hepta

    Op een Engelse site vragen ze 4,50 pond per meter
    Ook niet echt de moeite, aangezien je dan 6,30 Euro betaald, ex. verzendkosten en daar komt nog 30% invoerrechten en BTW bovenop.

  4. #4

    Standaard

    Engeland is lid van de EU en derhalve hoef je geen invoerrechten danwel BTW te betalen (als particulier in ieder geval niet).

    Neemt niet weg dat je wel rekening moet hebben met behoorlijke verzendkosten en dat de Royal Mail bij normale pakketpost geen track&trace nummer geeft. Als iets dus niet aankomt is het letterlijk weg.

    Op Ebay kun je wel leuke prijzen vinden maar zijn het ook vaak de verzendkosten die de totaalprijs net zo duur maken als hier.

  5. #5
    Ruud Vorstermans
    Guest

    Standaard

    Bedankt voor de input.

    Ik heb Snijders in Rotterdam inmiddels gemaild of de kabel op voorraad is 8)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Engeland is lid van de EU en derhalve hoef je geen invoerrechten danwel BTW te betalen (als particulier in ieder geval niet).
    Tuurlijk... waar is mijn hoofd vandaag...

  7. #7

    Standaard

    ebay qed sa voor GPB 3,65 dus €5,50.
    Grap is dat de verzendkosten op 9,99GPB staan wat 15.10 euro is. Voor 1 meter ben je dus meer kwijt dan hier kopen, voor meerdere meters zou het kunnen schelen.

  8. #8

    Standaard Re: Waar QED Silver Anniversary voordelig kopen?

    Ruud, er is een tijdje geleden een verbeterde versie van de anniversary edition aangekondigd. Ik weet niet of die al te koop is maar kijk eens naar die kabel. :wink:

    LINK:
    http://www.qed.co.uk/i278c159-158/QE...versary_XT.htm
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ruud Vorstermans
    Sinds vrijdag heb ik mijn Hepta frontspreakers en mijn Hepta center d.m.v. QED Silver Anniversary verbonden met mijn Denon 3805.

    Ik moet zeggen dat ik het idee heb dat ik meer detail heb.
    Het geluid is ook "voller".

    Omdat ik erg tevreden bem met deze vooruitgang, wil ik ook mijn Hepta rearspeakers aansluiten m.b.v. QED Silver Anniversary.
    Ik heb 18-20 meter nodig.

    De "goedkoopste" aanbieding die ik heb kunnen vinden was bij Snijders in Rotterdam: € 8,- per meter.

    Op een Engelse site vragen ze 4,50 pond per meter

    Waar kan ik het beste gaan shoppen?

  9. #9

    Standaard

    die SA XT is idd al te koop, ook op ebay en volgens mij ook gewoon hier.

  10. #10

    Standaard

    Zal wel weer iets duurder zijn zeker?! :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    die SA XT is idd al te koop, ook op ebay en volgens mij ook gewoon hier.

  11. #11

    Standaard

    XT ligt tussen de 5 en 7GPB per meter, excl shipping.
    Rikstoet prijzen :
    QED SA per 10 meter = €81
    QED SA XT per 10 meter = €94
    scheelt €1,30 de meter, geen idee of dat het waard is gezien de al zeer goede prestaties van de SA.

  12. #12

    Standaard

    keer uitproberen. :wink:

    1.30 euro is niet echt veel duurder.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    XT ligt tussen de 5 en 7GPB per meter, excl shipping.
    Rikstoet prijzen :
    QED SA per 10 meter = €81
    QED SA XT per 10 meter = €94
    scheelt €1,30 de meter, geen idee of dat het waard is gezien de al zeer goede prestaties van de SA.

  13. #13
    Ruud Vorstermans
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    XT Rikstoet prijzen :
    QED SA per 10 meter = €81
    Rikstoet maar ff een mailtje gestuurd.
    Ben morgen toch in Den Haag 8)

  14. #14

    Standaard

    laat je even weten of hett gelukt is?
    En of je rears ook dezelfde verbetering als je fronts geven, QED beveelt zelf namelijk een andere kabel voor de rears aan in combinatie met de SA.

  15. #15
    Ruud Vorstermans
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    laat je even weten of hett gelukt is?
    En of je rears ook dezelfde verbetering als je fronts geven, QED beveelt zelf namelijk een andere kabel voor de rears aan in combinatie met de SA.
    Welke kabel en waar heb je die info vandaan?

    Overigens nog niks gehoord van Rikstoet, maar tja het is ook net 11:15 uur en ze gingen pas om 11:00 uur open.

  16. #16
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ik denk dat ze de Micro bedoelen in combinatie met de S.A.

  17. #17

    Standaard

    Ik ben des tijds ook op een berichtje van QED uitgekomen waarop ze vermelden / aanraden om de Micro SA te gebruiken voor de achter speakers in combinatie met de normale SA voor.

    Ik denk dat dit "advies" vooral samenhangt met de dikte en stugheid die het niet altijd even praktisch maakt om de normale SA naar de achter speakers te leggen.

  18. #18

    Standaard

    Precies. En om de kosten. Aardig van QED om daaraan te denken.

  19. #19

    Standaard

    Klopt, QED had op de site staan dat de SA voor fronts zeer goed gecombineerd worden met de Micro voor de rears. Ik kan het nu alleen niet terugvinden waar dat precies staat, misschien hebben ze het er wel weer afgehaald.

    In de toenmalige QED powerbuy staat misschien die quote nog ergens.

  20. #20
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ik heb het inderdaad ook ooit eens gezien op de site Edgar, je bent dus niet gek aan het worden. :wink:

  21. #21

    Standaard

    Het klopt ook wat Edgar zegt. Maar het was niet omdat de SA niet goed was voor achter, maar te duur, te stug, etc. De micro adviseerden ze in dat geval.

  22. #22

    Standaard

    gevonden!
    This is a smaller cross section version of the Silver Anniversary speaker cable that has been designed to suit the rear speakers of a multi-channel Home Cinema System. It is silver plated and designed to compliment the tonality of front speakers utilising Silver Anniversary speaker cable.
    Ben inderdaad niet gek aan het worden. Stond overigens nog wel in de powerbuy, de Silver Micro staat niet meer op de QED site, alleen de biwire versie nog.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    [KNIP]Vervolgens ga je naar de Royal Mail site om de status op te vragen: "It's on its way!". Klik door naar "delivery times" --> "We aim to deliver tracked goods within certain times" .
    Engelse droogheid :wink:

  24. #24

    Standaard

    Zou er mischien nog eens zo'n powerbuy geregeld kunnen worden....
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  25. #25

    Standaard

    Jahoor, ga je gang maar :wink:.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Zou er mischien nog eens zo'n powerbuy geregeld kunnen worden....

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •