De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Back to the Future trilogie" geen DTS staat wel o

    Snap er niets van. Heb vorige week bij de Freerecord shop deze dvd trilogie besteld. Er staat duidelijk op de doos DTS, en ook in de index lees ik dat deel 1, 2 en 3 DTS hebben.

    En ik kan alleen uit Dolby 5.1 kiezen



    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...941197&navid=3


    wat is dit voor iets raars??
    HK AVR 130, HK DVD22, Infinity TSS-450PLT/230, Xiron RW3DD.

  2. #2

    Standaard

    Wel vreemd,ik wou eerst zeggen,misschien oude versies erin,maar die zijn ook DTS zover ik weet.Heb je ook al geprobeerd van audiospoor te wisselen met de afstandsbediening als de film aanstaat?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #3

    Standaard

    Volgens mij zijn de discs in deze versie gelijk aan die van de eerste uitgave (aleen hebben ze bij deze nieuwe uitgave een extra disc met special features toegevoegd),en bij de eerste uitgave kun je aleen in het menu van audiospoor wisselen, en niet met de afstandsbediening tijdens het spelen van de film.

  4. #4

    Standaard

    Heb via OSD menu tijdens de film met de remote geprobeerd van audiospoor te wisselen. Ik had maar 1 optie dat was Dolby 5.1 en via het menu kan ik alleen ondertiteling intstellen en bij extra's zitten alleen maar special features dus geen audio instellingen.

    Had bewust deze box gekocht ivm DTS ipv los niet zozeer om die bonus dvd
    HK AVR 130, HK DVD22, Infinity TSS-450PLT/230, Xiron RW3DD.

  5. #5

    Standaard

    Kan ik me geld terug eisen nu of wat zal ik doen
    HK AVR 130, HK DVD22, Infinity TSS-450PLT/230, Xiron RW3DD.

  6. #6

    Standaard

    Erg vreemd dat er geen DTS op zit. Er zou toch DTS op moeten zitten. Alleen de Amerikaanse versie heeft geen DTS, de rest van de wereld wel. Welke ondertitelsporen staan er op? Hoe dan ook, ik zou er mee terug gaan en vragen om een ander exemplaar.

  7. #7

    Standaard

    Je kan kiezen tussen Dolby 5.1 en DTS onder soundtrack (in het hoofdmenu) en ja ik vind het woord soundtrack hier ook een rare keuze.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vick86
    Je kan kiezen tussen Dolby 5.1 en DTS onder soundtrack (in het hoofdmenu) en ja ik vind het woord soundtrack hier ook een rare keuze.


    wat stom.. je hebt gelijk. raar dat ik hem niet via het OSD menu kan oproepen tijdens de film. En dacht bij soundtrack euh.. aan ja.. soundtrack.

    zal wel door mijn paranoia omtrend FRS zijn dat ik gelijk ga posten. Mijn excuses.
    HK AVR 130, HK DVD22, Infinity TSS-450PLT/230, Xiron RW3DD.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mugenpower
    Citaat Oorspronkelijk gepost door vick86
    Je kan kiezen tussen Dolby 5.1 en DTS onder soundtrack (in het hoofdmenu) en ja ik vind het woord soundtrack hier ook een rare keuze.


    wat stom.. je hebt gelijk. raar dat ik hem niet via het OSD menu kan oproepen tijdens de film. En dacht bij soundtrack euh.. aan ja.. soundtrack.

    zal wel door mijn paranoia omtrend FRS zijn dat ik gelijk ga posten. Mijn excuses.
    Er zijn wel meer dvd's waarbij je niet tijdens de film van geluidstrack kan wisselen (De Star Wars films bijvoorbeeld). Het slaat natuurlijk nergens op maar meestal is het audio of language menu makkelijk gevonden. Wie verzint er in godsnaam het soundtrack menu. Daaronder zoeken de meeste mensen toch echt niet naar de audio instellingen. Hoe dan ook probleem opgelost.

    @Moderaters: Hier kan dus een slotje op.

  10. #10

    Standaard

    De volgende keer dus even goed kijken wat het hoofdmenu allemaal voor mogelijkheden heeft voordat je in paniek raakt. Of je kiest voor Engels bij het opstarten dan heb je de mogelijkheid 'languages'.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    De volgende keer dus even goed kijken wat het hoofdmenu allemaal voor mogelijkheden heeft voordat je in paniek raakt. Of je kiest voor Engels bij het opstarten dan heb je de mogelijkheid 'languages'.
    Mensen nemen de tijd niet meer om goed te lezen of om de gebruiksaanwijzing door te nemen. Erg jammer voorkomt een heleboel vragen en problemen
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  12. #12

    Standaard

    Ach, iedereen maakt wel eens een foutje in zijn of haar haast of paniek. Dit soort fora zijn er volgens mij mede om dit soort vragen te stellen.

    Wat maakt dat nou uit?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vick86
    Er zijn wel meer dvd's waarbij je niet tijdens de film van geluidstrack kan wisselen (De Star Wars films bijvoorbeeld). Het slaat natuurlijk nergens op maar meestal is het audio of language menu makkelijk gevonden. Wie verzint er in godsnaam het soundtrack menu. Daaronder zoeken de meeste mensen toch echt niet naar de audio instellingen. Hoe dan ook probleem opgelost.

    @Moderaters: Hier kan dus een slotje op.
    Volgens mij zoeken de meeste mensen die eerst denken & dan doen juist wel daaronder .

    Een dvd menu is meestal niet zo uitgebreid, en er zijn maar 4 dingen normalitair: 1: Start film. 2: Video opties 3: Audio Opties 4: Extra's.

    En in welke gekke vorm ze 1 tm 4 in het menu plaatsen hoeft eigenlijk niks uit te maken voor de vindbaarheid ervan.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Ach, iedereen maakt wel eens een foutje in zijn of haar haast of paniek. Dit soort fora zijn er volgens mij mede om dit soort vragen te stellen.

    Wat maakt dat nou uit?
    Klopt ja...maar als het uit de hand gaat lopen (wanneer het toe wordt gestaan denken mensen: "oh, ik kan ook wel even een topicje openen ipv eerst zelf zoeken") wordt het wel vervelend .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  14. #14

    Standaard

    Ze maken hun menuschermen er niet altijd even eenvoudig op hè? Zowel mijn ouders als mijn schoonouders zitten er constant op te vloeken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •