De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Studio 60 on the sunset strip

    Dit is de nieuwe TV-serie geschreven door Aaron (The West Wing) Sorkin waar in Amerika veel van verwacht wordt. Op 18 september wordt de pilot uitgezonden.

    http://www.studio60theseries.com/
    http://thesunsetstrip.blogspot.com/

  2. #2

    Standaard

    Ben ook erg benieuwd naar deze serie.
    Aaron Sorkin vind ik wel een erg goede schrijver.
    Hij heeft ook het toneelstuk en later het script geschreven van de film A Few Good Men.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Hij heeft ook het toneelstuk en later het script geschreven van de film A Few Good Men.
    Dat wist ik niet terwijl A Few Good Men toch in van mijn favoriete films is.

  4. #4

    Standaard

    Interessant, hopelijk worden de characters, dialogen en verhaallijnen even goed uitgewerkt als in The West Wing.

    Overigens met Matthew Perry, Amanda Peet en Bradley Whitford (Josh in The West Wing). Ben zeer benieuwd!

  5. #5

    Standaard

    Ik heb zojuist de pilot gezien (ja, die is al te vinden, geen idee hoe dat kan als ie pas 1 september ge-aird wordt) en ik ben erg enthousiast. Weer zeer goede dialogen en een zeer goed uitgangspunt. Ik ga deze serie zeker volgen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Ik heb zojuist de pilot gezien (ja, die is al te vinden, geen idee hoe dat kan als ie pas 1 september ge-aird wordt) en ik ben erg enthousiast. Weer zeer goede dialogen en een zeer goed uitgangspunt. Ik ga deze serie zeker volgen.
    De pilot is inderdaad gelekt en op internet terecht gekomen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Ik heb zojuist de pilot gezien (ja, die is al te vinden, geen idee hoe dat kan als ie pas 1 september ge-aird wordt) en ik ben erg enthousiast. Weer zeer goede dialogen en een zeer goed uitgangspunt. Ik ga deze serie zeker volgen.
    Mee eens, heb m net gezien en je zit er gelijk in. Goede en vlotte dialogen, leuk idee voor een tv show en de cast is ook leuk bij elkaar gevonden.
    Matthew Perry en Bradley Whitford vormen een leuk duo en het is ook leuk om meer te zien van Timothy Busfield.
    Nou is het te hopen dat NBC deze serie een kans geeft.

  8. #8

    Standaard

    Inmiddels ook aflevering 2 en 3 gezien. Deze serie is echt top. Ze laten goed zien wat er allemaal achter de schermen gebeurt bij een tv-show. Lekker vlot en afwisselende scene's, zitten ook een aantal grappen in en natuurlijk de drama elementen zijn ook aanwezig.

    Aaron Sorkin heeft weer een hele goede serie gemaakt, zeker een aanrader!

  9. #9

    Standaard

    Couldn't agree more, ben alleen wel benieuwd hoe ze in de toekomst omgaan met elke nieuwe aflevering van (het fictieve) Studio 60. Tot nog toe (nou ja, 3 afleveringen...) is het steeds zo dat er wordt toegewerkt naar een Studio 60 aflevering, ik kan me voorstellen dat dat op een gegeven moment meer van hetzelfde en wat saai wordt. Maar met mensen als Sorkin en Schlamme zal dat vast wel goed komen.

    Moet overigens zeggen dat ik soms stukjes van sommige dialogen niet helemaal kan volgen zonder ondertiteling. Dat is dan weer het nadeel van de snelle (en intelligente) dialogen

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Moet overigens zeggen dat ik soms stukjes van sommige dialogen niet helemaal kan volgen zonder ondertiteling. Dat is dan weer het nadeel van de snelle (en intelligente) dialogen
    Vind het bij deze serie nog wel mee vallen, maar The West Wing zonder subs kijken is wel erg lastig. Zitten ook termen in die je niet vaak hoort.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Couldn't agree more, ben alleen wel benieuwd hoe ze in de toekomst omgaan met elke nieuwe aflevering van (het fictieve) Studio 60. Tot nog toe (nou ja, 3 afleveringen...) is het steeds zo dat er wordt toegewerkt naar een Studio 60 aflevering, ik kan me voorstellen dat dat op een gegeven moment meer van hetzelfde en wat saai wordt. Maar met mensen als Sorkin en Schlamme zal dat vast wel goed komen.
    Ze verzinnen vast wel iets goed om het af te wisselen. Bij The West Wing ging dat ook prima.

  11. #11

    Standaard

    ik vind het tot zover een leuke serie om te kijken..

  12. #12

    Standaard

    Studio 60 getting the axe?

    The curtain is closing on Studio 60 on the Sunset Strip.

    The expensive NBC drama about a fictional late-night comedy show, from West Wing creator Aaron Sorkin, was the most buzzed-about new show of the fall season, but it hasn't lived up to the hype. The show's premiere was mediocre, earning 13.4 million viewers and coming in second in its time slot against CSI: Miami, and the series has since dipped to third in its time period, with 7.7 million viewers.

    Studio 60's low numbers are made worse by the fact that its lead-in is new hit Heroes, the highest-rated new show of the fall season. Heroes earned 14.3 million viewers last week.

    The peacock ordered three more scripts for Studio 60, but that doesn't mean they will make it to air. Fox News' Roger Friedman says cast members are already telling friends the show is ending.

    NBC has had a tough time this season, with several high-profile expensive shows failing to draw big ratings. Production on the action drama Kidnapped was wrapped and the show was moved from Wednesdays to Saturdays to run out its course, and football drama Friday Night Lights has languished in its Tuesday night spot despite receiving the best reviews of any show this season.

    Studio 60's fate is ironic because one of the main storylines is the fight of network head Jordan McDeere (Amanda Peet) to have high-quality programming on the fictional NBS network. In the last episode, McDeere was taking the heat for passing on a lowbrow reality show, while at the same time, in the real world, NBC president Kevin Reilly said that his network planned on devoting the 8 p.m. prime-time hour to cheaper fare such as reality and game shows and less to sitcoms and dramas.
    Bron: TV.com


    Ziet er niet goed uit, zou heel zonde zijn want het is een leuke serie met leuke acteurs.

  13. #13

    Standaard

    Zonde. Dit leek me, na (en hoewel minder dan) Heroes, ook een leuke show om in de gaten te houden. Volgens mij blijven er niet veel shows over van die IGN fall preview.
    N/A

  14. #14

    Standaard

    Studio 60 lives
    By Colin Mahan - TV.com
    October 31, 2006 at 03:26:00 PM

    NBC says it still likes Aaron Sorkin drama.

    The reports of Studio 60's demise have been greatly exaggerated.

    Yesterday, rumors swirled that NBC's expensive drama Studio 60 on the Sunset Strip was headed for the scrap heap. Despite the fact that NBC had ordered three more episodes of the show, cast members were reportedly telling friends the show was near its end.

    Now, NBC has refuted that story, saying the show is still profitable and that the network will give it at least a little while longer. Media Daily News says NBC is frustrated by the decline of Studio 60's ratings, but that the show brings in affluent viewers that advertisers care about. Therefore, the 7.7 million viewers the show earned last week is OK--for now.

    Studio 60 is the brainchild of Aaron Sorkin, creator of West Wing. The show tells the story of a Saturday Night Live-type late-night sketch comedy show. The premiere was solid, with 12 million viewers, but the show has slipped in successive weeks. Last night, NBC ran an episode of Friday Night Lights in Studio 60's time slot, and Lights scored more viewers than Studio.

    Despite network assurances, if Studio 60 continues to slip, it may face cancellation. NBC quickly wrapped production on Kidnapped after it produced lower-than-expected results for the network.
    Architect: Denial is the most predictable of all human responses.

  15. #15

    Standaard

    Geloof er nog niets van, zie het zo gebeuren dat vandaag de kijkcijfers weer tegen vallen en we later deze week al horen dat ie gecanceld is.

  16. #16

    Standaard

    Wat een saaie serie. Perry moet een beetje de cloon van Chandler uithangen.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Geloof er nog niets van, zie het zo gebeuren dat vandaag de kijkcijfers weer tegen vallen en we later deze week al horen dat ie gecanceld is.
    Denk dat je er inderdaad van uit kan gaan dat de serie binnenkort stopt.
    De kijkcijfers zullen echt niet beter worden hoor.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  18. #18

    Standaard

    heb 4 episodes de kans gegeven en vindt er echt niets aan, de pilot viel nog goed mee maar het ging serieus bergaf daarna imo.

    30 rock is allesinds veel grappiger
    "Breaker breaker, commander. This is rocketship 27. Aliens fucked with the carbonator in engine four. I'm gonna try and refuckulate it and land on Juniper. Hopefully they have some space-weed. Over."

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Djet3k

    30 rock is allesinds veel grappiger
    Dit is ook geen komedie, maar een drama serie.

  20. #20

    Standaard

    Ik heb nu de eerste 6 afleveringen gezien en ik weet het nog niet precies. Op zich vond ik alle afleveringen leuk om te kijken maar een echt interessante 'overkoepelende' verhaallijn heb ik nog niet gevonden.

    Dat hele Harriet/Matt gedoe wordt langzaamaan wat vervelend en de link tussen Jordan als NBS network president en Studio 60 als show is me nog niet helemaal duidelijk. Waar wil Sorkin naartoe, hoe gaat ie Jordan bij Studio 60 betrokken houden? Is de serie nu gericht op de zender NBS of puur op de show Studio 60 on the sunset strip? In het laatste geval kan Amanda Peet net zo goed uit de serie geschreven worden. Of komt ze elke week even langs om haar mening over this weeks show te geven?

    Ik vraag me toch echt af hoe je het uitgangspunt van de serie (de inner-workings van een comedy-sketch show) op de lange termijn interessant kunt houden.

  21. #21

    Standaard

    Nou NBC heeft toch een volledig seizoen besteld van Studio 60:

    Bron: aintitcool.com
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Nou NBC heeft toch een volledig seizoen besteld van Studio 60:

    Bron: aintitcool.com
    Goed nieuws, maar de kijkcijfers moeten wel omhoog anders kunnen ze het vergeten na dit seizoen.

    LOS ANGELES -- Its ratings aren't what NBC would hope, but the network has nonetheless picked up its first-year drama "Studio 60 on the Sunset Strip" for a full season.

    "I am pleased to show our support for this outstanding and ambitious effort from executive producers Aaron Sorkin and Thomas Schlamme," NBC Entertainment chief Kevin Reilly says. "From the start, they have delivered the superb show that we wanted. The critical support has been rock-solid and there is a passionate core audience. We can't wait for what's going to come in the remainder of the season."

    Although Reilly has been saying he'd be patient with his new shows virtually since he announced the network's schedule in May, the "Studio 60" pickup is still a mild surprise. Only a couple weeks ago, there were rumors that the show, a backstage look at a long-running, "Saturday Night Live"-like comedy series, was on the verge of cancellation. That talk abruptly changed in the past few days, when whispers of a possible pickup started.

    The series, which stars Matthew Perry, Bradley Whitford, Amanda Peet, D.L. Hughley and Sarah Paulson, is averaging about 9.8 million viewers per week and a 4.0 rating in the key adults 18-49 demographic. Those numbers include an audience of 13 million-plus viewers for the premiere; more recently the show has been drawing in the neighborhood of 8 million people.

    NBC notes, however, that "Studio 60's" ratings have ticked up in each of its last two telecasts. The series also has one of the highest concentrations of "upscale" viewers (those with incomes of $75,000 or more) of any show on television.

    "Studio 60" joins "Heroes," its lead-in on Monday nights, in getting a full-season order from NBC. The network has already pulled the plug on "Kidnapped" (which is playing out its remaining episodes online) and taken "Twenty Good Years" off the schedule, and hasn't yet decided the fate of "Friday Night Lights" and "30 Rock."
    Dus die rijke kijkers zijn waarschijnlijk belangrijk geweest.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Dus die rijke kijkers zijn waarschijnlijk belangrijk geweest.
    Jup, rijke kijkers besteden veel en zijn dus gewild voor de reclame inkomsten van televisienetwerken.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •