De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.

Discussie: Kabelgoten

  1. #1

    Standaard Kabelgoten

    Hoi Allemaal!

    Ik heb samen met mijn vriendin een mooi appartement betrokken en een hele nieuwe surround-set en lcd gekocht. Nu ben ik opzoek gegaan naar een mooie kabelgoot voor onder mijn lcd scherm naar mijn audiomeubel toe, maar wil niet zo'n standaard witte van de gamma of een ander lelijk ding. Ik ben dus opzoek naar een nette zilverkleurige kabelgoot.

    Wie kan mij vertellen waar deze te koop zijn???

  2. #2

    Standaard

    Kijk eens op http://www.elektroshop.nl/ onder Plintgoten. Wellicht vind je daar wat je zoekt.

  3. #3

    Standaard

    Of een RVS gootje... Heb de link even niet, link van herjan is ook deftig!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Kijk eens op http://www.elektroshop.nl/ onder Plintgoten. Wellicht vind je daar wat je zoekt.
    Is wel een mooie site, maar is weer zo'n standaard witte kunststof kabelgoot.... dus meer suggesties zijn van harte welkom voor een mooie RVS kabelgoot in dezelfde zilverkleur als mijn tv.

  5. #5

    Standaard

    Zal thuis de link eens zoeken
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  6. #6

    Standaard

    De plintgoot voldoet toch niet als hij deze aan de muur wilt plaatsen naar zijn tv toe? Dan mis je een kantje.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Kijk eens op http://www.elektroshop.nl/ onder Plintgoten. Wellicht vind je daar wat je zoekt.
    Is wel een mooie site, maar is weer zo'n standaard witte kunststof kabelgoot.... dus meer suggesties zijn van harte welkom voor een mooie RVS kabelgoot in dezelfde zilverkleur als mijn tv.
    Beter kijken: ze hebben wit, helder wit, creme, esdoorn, aluminium en beuken. En die aluminium zou wat voor je kunnen zijn.

    EDIT: Rechtstreekse link: http://www.elektroshop.nl/index.html...rget=d557.html

  8. #8

    Standaard

    Dit zijn naar mijn idee plintgoten... ik ben opzoek naar een muurgoot... zoals deze (maar dan luxer)voor een vertikale bevestiging. Die plintgoten zijn heel mooi voor over de vloer (in de hoeken) maar niet vor rechtstreeks onder de tv.

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Dat bedoelde ik dus, een plintgoot zal niet volstaan. Je moet echt een kabelgoot hebben.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ah, okee! Mijn fout...

    Kan gebeuren... het is voor ons allemaal vrij nieuw.

  13. #13
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Hier ben ik ook al terecht gekomen... ben opzoek naar wat meer alternatieven.

  15. #15

    Standaard

    Vogels?

    die zijn hier speciaal voor gemaakt, maar wel erg aan de prijs. DHZ (gamma, karwei,etc) hebben tegenwoordig ook van dit soort kabelgoten.

  16. #16

    Standaard

    Da's mooi spul Edgar!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  17. #17

    Standaard

    Valt sowieso op dta een beetje muurplint/kabelgoot erg prijzig is. Volgens mij kun je beter zelf een |_| timmeren en met een spuitbus of lak bewerken, goedkoper en in de exacte maat :wink: .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •