Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 246 van 246 worden weergegeven.

Discussie: Start HT set

  1. #226

    Standaard

    Misschien kunnen we een gezamelijke actie organiseren om winnende staatsloten te kopen.

    Er zijn hier vast genoeg forumleden met meer plannen dan geld. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #227

    Standaard

    ANIMOCHECK WINNENDE STAATSLOTEN

    Er is besloten om wederom een powerbuy te doen, ditmaal voor winnende staatsloten. Er is al contact met de verspreider hiervan en een winnend lot zou je gemiddeld 250 euro kosten. Dit is uiteraard een stuk duurder dan een normaal staatslot, maar je hebt dan ook wel een wingarantie.

    De deal gaat door vanaf 50 deelnemers, de 250 euro moet bij deelname binnen 24 uur op mijn rekening gestort zijn.

  3. #228

    Standaard

    ehm, ik heb op zich wel interesse, maar wel alleen bij een minimaal te winnen prijs van 1000euro. dus misschien handig om dit er even bij te vermelden?

  4. #229

    Standaard

    Ja en staffelkorting, hoe groter het aantal deelnemers, hoe hoger de uit te keren prijs.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #230

    Standaard

    ik ben me weer een beetje aan het orrienteren op mijn volgende aanschaf (weet sinds gister dat ik vanaf volgende week maandag bij Endemol aan de slag ga! dus het geld mag weer een beetje rollen )

    mijn volgende grote aanschaf zal een sub worden. hebben jullie tips voor subs die goed zullen werken in mijn set-up? aangezien ik nu Klipsch draai, is het dan aan te raden om ook een Klipsch sub te kopen, of komt dit niet zo nauw bij subs?

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    ik ben me weer een beetje aan het orrienteren op mijn volgende aanschaf (weet sinds gister dat ik vanaf volgende week maandag bij Endemol aan de slag ga! dus het geld mag weer een beetje rollen )

    mijn volgende grote aanschaf zal een sub worden. hebben jullie tips voor subs die goed zullen werken in mijn set-up? aangezien ik nu Klipsch draai, is het dan aan te raden om ook een Klipsch sub te kopen, of komt dit niet zo nauw bij subs?
    Nee hoor, dat hoeft helemaal niet.

    Wat je je budget en wil je nieuw of tweedehands?

    De voordehand liggende merken als SVS, Velodyne en Rel zijn al vaak genoeg genoemt natuurlijk. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #232

    Standaard

    ik denk dat ik begin met een budget van €300.
    een goede 2e handse heb ik totaal geen problemen mee.

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    ik denk dat ik begin met een budget van €300.
    een goede 2e handse heb ik totaal geen problemen mee.
    Kijk maar eens op HTforum als je voor dat bedrag wil shoppen. Daar staan een Rel Q100 en een MJ Acoustics Pro 100 te koop die in je budget vallen.

    Ook staat er een Final maar dan moet je nog wat doorsparen. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #234

    Standaard

    wat zijn de dingen waar ik op moet letten bij de aanschaf van een sub? wat voor specs zijn belangrijk? moet ik hier ook letten op Watt en Ohm e.d.?

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    wat zijn de dingen waar ik op moet letten bij de aanschaf van een sub? wat voor specs zijn belangrijk? moet ik hier ook letten op Watt en Ohm e.d.?
    Daar hoef je niet op te letten. Je zit redelijk aan de onderkant van de submarkt. Daarom kun je zeker tweedehands voor dit bedrag iets leukers kopen.

    In principe hoe lager hoe beter, daar gaat het om maar het gaat ook om de kwaliteit van dat laag en dat moet je toch gaan luisteren. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    wat zijn de dingen waar ik op moet letten bij de aanschaf van een sub? wat voor specs zijn belangrijk? moet ik hier ook letten op Watt en Ohm e.d.?
    Ik ben juist van mening dat je beter een goede sub kunt nemen die 20hz perfect kan weergeven dan een matige sub die 12hz kan weergeven. Liever kwaliteit dan kwantiteit!. 8)

    Of anders gezegd:

    Liever BAS BR BR BM BM
    Dan BSSSS BRRRR BLBRRRR BMBM

    8)
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    wat zijn de dingen waar ik op moet letten bij de aanschaf van een sub? wat voor specs zijn belangrijk? moet ik hier ook letten op Watt en Ohm e.d.?
    Alle waar naar zijn geld moet je maar denken, het gaat uiteindelijk om de klank van het geval, en hij moet natuurlijk wel wat in zijn mars hebben.

    Dit;

    http://cgi.ebay.de/Magnat-Beta-Sub-3...QQcmdZViewItem

    Lijkt mij wel een leuke aanbieding voor het geld.....
    Have fun and enjoy your collection

  13. #238

    Standaard

    Goede keus als je voor 300 max een leuke sub wilt hebben inderdaad lekker 2e hands te gaan kijken en luisteren.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  14. #239
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Voor €300,- zijn er zeker al mogelijkheden maar ik wil je toch adviseren om even door te sparen als er toch budget vrij komt.
    Een subwoofer is één van de moeilijkste dingen in een ht setup en vaak ook onderschat.
    Helaas kost een goede sub behoorlijk geld.

  15. #240
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Sicco,

    Geniet gewoon ff van je set zoals het is! spaar lekker rustig door voor een subwoofer! Ik heb zelf toen ook een subwoofer gekocht voor in mijn HT zoals ik je verteld hebt, waar ik me toen enorm aan begon te ergeren.

    Totaal geen strakke bass. Gewoon een beest en dat merkte je ook dat hij niet subtiel en niet strak was qua bass.

    Spaar ietsjes door en ga dan 2de hands kijken voor dat bedrag! Dan kun je echt een zeer fatsoenlijke subwoofer aanschaffen!

    Succes.

  16. #241

    Standaard

    Je kunt ook gewoon bij Klipsch blijven en een KSW 10 nemen, die zijn nieuw 299 euro en vind ik persoonlijk in die prijsklasse nog steeds een van de betere.

  17. #242

    Standaard

    Voor € 440,- koop je een Velodyne CHT-8R. Dat is niet zoveel doorsparen en heel veel sub voor het geld!! :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #243
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Da,s waar.

  19. #244

    Standaard

    Daar heb jij weer gelijk in.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Voor € 440,- koop je een Velodyne CHT-8R. Dat is niet zoveel doorsparen en heel veel sub voor het geld!! :wink:

  20. #245

    Standaard

    dus de Velodyne zou een mooie aanvulling kunnen zijn? eentje om in de gaten te houden dus! Thnx voor de tip

  21. #246

    Standaard

    Velodyne levert zeer goede subs. Beter beel en geluid importeren ze en daar kun je denk ik ook wel een luistersessie regelen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    dus de Velodyne zou een mooie aanvulling kunnen zijn? eentje om in de gaten te houden dus! Thnx voor de tip

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •