Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 41 van 41 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Als je over hebt, graag ! Het gewoon neerzetten van de speakers op de stands is dus niet aan te raden concludeer ik ? Nog tips over het al dan niet vullen van de stands of het bi-wiren mischien ?
    I take the pills to keep the quaks off my back !

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door andym
    Als je over hebt, graag ! Het gewoon neerzetten van de speakers op de stands is dus niet aan te raden concludeer ik ?
    Dat is een beetje afhankelijk van je situatie. Met spelende kinderen bijvoorbeeld of als zo'n speaker op een plek staat waar veel langs wordt gelopen kan het wel prettig zijn.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #28

    Standaard

    Maar voor het geluid maakt het dus niet uit ? (Heb nog geen kinderen en geen huisdieren ofzo, dus vallen zullen ze niet snel)
    I take the pills to keep the quaks off my back !

  4. #29

    Standaard

    Ik denk niet dat het verschil hoorbaar is, maar je hebt er wel een hoop zooi van. Ik denk dat andere aanpassingen meer effect zullen hebben.

    Editje: Ik heb het dus over het vullen van stands met zilverzand.

  5. #30

    Standaard

    Zoals ?
    I take the pills to keep the quaks off my back !

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JozefusGladiolus
    Ik denk niet dat het verschil hoorbaar is, maar je hebt er wel een hoop zooi van. Ik denk dat andere aanpassingen meer effect zullen hebben.
    Wat voor zooi??????
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #32

    Standaard

    Zooi als in meer kabels me bi-wiren?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  8. #33

    Standaard

    Vullen met zand is niet makkelijk, trechters, dat soort dingen, kan een hoop zooi opleveren. Bi-wiren zou ik niet doen, ik zelf hoor geen verschillen en ik ken ook maar weinig mensen die zeggen dat ze dat wel doen. Kost je alleen maar een hoop geld. Er is momenteel wel een QED powerbuy animocheck bezig hier op dvd.nl en op htforum.nl een powerbuy van hifisupply.nl waar je mooie banaanstekkers met korting kunt bestellen.

  9. #34
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Vullen met ( het juiste) zand is meestal wel positief, het gaat immers om de massa van de stand en hoe meer massa hoe beter.

  10. #35

    Standaard

    stands vullen met zand en je speakers met rubber dopjes erop zetten.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Vullen met ( het juiste) zand is meestal wel positief, het gaat immers om de massa van de stand en hoe meer massa hoe beter.

  11. #36

    Standaard

    Zaterdag zijn ze dus geleverd, mooie stands (nog niet gevuld) en zeer mooi uitziende speakers, lekker aansluiten.....huh ? Uit 1 van de speakers nagenoeg geen hoog ? Bekabeling checken.....zit goed....speakers omgewisseld van links naar rechts....probleem verhuist mee, dus niet m'n versterker of bekabeling, Go...mme, tweeter/filter stuk !!! Beetje jammer.... Stassen bellen.....oh da's vervelend meneer, komen we volgende week zaterdag nieuwe speakers brengen, kijk, das dan wel weer positief ! En om toch nog iets positiever af te sluiten klinkt de speaker die het wel doet errug mooi, terwijl hij nog lang niet is ingespeelt uiteraard. Stereo-beeld is logischerwijs ver te zoeken, maar het zijn wel kleine krachtpatsertjes hoor ! Erg zuiver midden/hoog en een verassend laag voor dit formaat, nu begrijp ik wel waarom de 9.1's zo in de prijzen zijn gevallen. Na volgende week zal ik ze eerst goed laten inspelen en dan nog wat meer info posten. Gegroet, Andy
    I take the pills to keep the quaks off my back !

  12. #37

    Standaard

    Jammer voor je, maar best een aardige service zo, nu maar wachte wachten en nog eens wachten.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  13. #38

    Standaard

    En over twee daagjes heb je dus je nieuwe speaker, dan zul je eindelijk kunnen genieten.

  14. #39

    Standaard

    En dat doe ik nu met volle teugen !! Zaterdag inderdaad nieuwe gekregen, echt een supermooi, vol, helder geluid en dat terwijl ze nog moeten inspelen. Ook met films merk ik een zeer duidelijke verbetering (draai films ook A+B). Ik ben een blij man
    I take the pills to keep the quaks off my back !

  15. #40

    Standaard

    En dat doe ik nu met volle teugen !! Zaterdag inderdaad nieuwe gekregen, echt een supermooi, vol, helder geluid en dat terwijl ze nog moeten inspelen. Ook met films merk ik een zeer duidelijke verbetering (draai films ook A+B). Ik ben een blij man
    I take the pills to keep the quaks off my back !

  16. #41

    Standaard

    sorry voor de dubbelpost, ging niet helemaal lekker.......
    I take the pills to keep the quaks off my back !

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •