Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 57 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard aristona adv 436 dvdspeler regiovrij maken?

    hoe maak ik deze regiovrij? bedankt alvast, heb deze net bij blokker gekocht.

  2. #2

    Standaard Re: aristona adv 436 dvdspeler regiovrij maken?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dunefan
    hoe maak ik deze regiovrij? bedankt alvast, heb deze net bij blokker gekocht.
    Probeer deze, voor een Philips speler (Aristona=Philips):

    http://www.dvd.reviewer.co.uk/info/m...Philips534.asp

  3. #3

    Standaard

    had ik ook al geprobeerd maar werkt niet! ik hoop wel dat deze nieuwe versie ook regiovrij gemaakt kan worden door simpelweg een code in te stellen

  4. #4

    Standaard

    niemand weet een code

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dunefan
    niemand weet een code
    Ik ben ook druk aan het zoeken, maar vooralsnog alleen
    die code voor de ADV434.

    Je zou toch verwachten dat die hetzelfde is als die voor de 436.

    Het lijkt me wel een leuke speler die alles afspeelt.

    Ik heb niet echt Regio 1 nodig, maar het is toch wel handig.

  6. #6

    Standaard

    videohelp.com!!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  7. #7

    Standaard

    had ik ook al gekeken! er is gewoon nergens iets te vinden over deze dvdspeler... alleen maar dat ie geregistreerd is op de divx site.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dunefan
    had ik ook al gekeken! er is gewoon nergens iets te vinden over deze dvdspeler... alleen maar dat ie geregistreerd is op de divx site.
    Heb je die algemene philips hack al geprobeerd met al die 9999 en dan een nul
    Have fun and enjoy your collection

  9. #9

    Standaard

    ook al geprobeerd! het is zo vreemd dat als ik ga googlen nergens iets bekend is over deze dvdpspeler, alleen de vorige type 434!

    Ik vraag me dan af of blokker wel een echt aristona verkoopt! maar bij divx.com staat hij wel geregistreerd als divx ondersteund

    iemand al iets gehoord of gelezen over aristona 436?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dunefan
    ook al geprobeerd! het is zo vreemd dat als ik ga googlen nergens iets bekend is over deze dvdpspeler, alleen de vorige type 434!

    Ik vraag me dan af of blokker wel een echt aristona verkoopt! maar bij divx.com staat hij wel geregistreerd als divx ondersteund

    iemand al iets gehoord of gelezen over aristona 436?
    Ik heb ook nog niets kunnen vinden!

    Vreemd.

  11. #11

    Standaard

    ik heb op blokker.nl de bonusfolder bekeken en op de achterkant staat de dvdspeler duidelijk zichtbaar in de aanbieding. Ik vraag me af of blokker er dan als eerste bij is om deze dvdspeler te leveren, ik twijfel of ik hem terug moet brengen of moet wachten totdat er een code vrij komt...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dunefan
    ik heb op blokker.nl de bonusfolder bekeken en op de achterkant staat de dvdspeler duidelijk zichtbaar in de aanbieding. Ik vraag me af of blokker er dan als eerste bij is om deze dvdspeler te leveren, ik twijfel of ik hem terug moet brengen of moet wachten totdat er een code vrij komt...
    Terugbrengen ben benieuwd met welk excuus :wink:

    als je hem bij Wehkamp besteld krijg je de 434, dan kun je wel regiovrij. Je kan ook bij Blokker vragen of zij je kunnen helpen met het bemachtigen van een code, niet in de winkel, maar bij hun overkoepelende organisatie.


    Deze had je al geprobeerd:

    Press "Power" to turn on the DVD player .
    Open tray (open/close button on player)
    Press "System Menu" to open the Set Up menu
    Go to "Preference Page" (fourth icon, with the six squares)
    Press following code on your remote control: 135566
    A menu "Region Code" appears
    Change your region code. Region Code = 0 means a region code free player
    Press "System Menu" to get back.

    Nog een hack, nu van de 425 en de 430:

    Open tray
    Press 2812 on remote control
    A menu will appear on the screen
    Press ok button until region 9 is displayed



    Ik ben benieuwd, of had je die ook al geprobeerd
    Have fun and enjoy your collection

  13. #13

    Standaard Re: aristona adv 436 dvdspeler regiovrij maken?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dunefan
    hoe maak ik deze regiovrij? bedankt alvast, heb deze net bij blokker gekocht.
    Stomme vraag mischien:
    Is dit je eerste DVD speler?
    En heb je al Regio 1 DVD's?

  14. #14
    LeoMessi
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dunefan
    ook al geprobeerd! het is zo vreemd dat als ik ga googlen nergens iets bekend is over deze dvdpspeler, alleen de vorige type 434!

    Ik vraag me dan af of blokker wel een echt aristona verkoopt! maar bij divx.com staat hij wel geregistreerd als divx ondersteund

    iemand al iets gehoord of gelezen over aristona 436?
    ja ik kan ook nergens iets vinden over deze dvd speler , kun je de specificaties hier effe plaatsen.

  15. #15
    trofoe
    Guest

    Standaard

    Weet er iemand of deze Aristona ook XVID speelt? Of enkel DIVX?
    Bedankt!!

  16. #16

    Standaard

    nope, ik heb 3 dvdspelers gehad, heb er nu 2 een van sony maar wil die niet laten ombouwen en daarom extra dvdspeler gekocht voor regio1 dvds. en ja ik heb al meerdere dvds regio 1 maar tot nu toe kan ik die alleen op de computer bekijken... ik wou eerste de 434 aanschaffen, toen zag ik de nieuwe bij blokker en dacht die moet ook vast regiovrij kunnen!

  17. #17

    Standaard

    DVDProfilersFilmgek bedankt voor je codes maar helaas ik denk toch maar even afwachten totdat er meer bekend word over deze speler

    hij speelt volgens de handleiding dvd, dvdrw, cdr, cd-rw,audiocd,videocd,supervideocd,mp3disc en divx af

  18. #18

    Standaard

    videohelp.com heeft de 436 nu wel opgenomen op hun site naar mijn verzoek hoop dat iemand die update met een hack

  19. #19

    Standaard

    Hallo, ik heb hem ook net bij de blokker gehaald en ja het is gewoon een echte aristona, wel erg vreemd inderdaad dat je nergens iets leest over deze en gek dus dat blokker de eerste is ...

    Mijn vraag: moet ik die divx films die op mijn pc staan als data cd branden met bv nero ? of niet als data?

    xvid is trouwens wat anders dan divx, maar ook .avi alsi k utigepakt heb zal ik eens proberen of dat werkt

    als iemand de code heeft graag

  20. #20

    Standaard

    inderdaad gewoon een data dvd met nero branden en hij speelt af

  21. #21

    Standaard

    Ja man! Damn wat een heerlijke speler is dit, hij speelt zelfs ondertitels af!

    .srt / . sub etc !

    Verder ook inderdaad xvid wat ik al dacht!

    En dat allemaal voor 50 euro! (ja 3 euro verwijderings bijdrage )

    En dan te bedenken dat ik hiervoor een asociaal dure sony player had van over de 800 euro ... die geen zak afspeelde, haperde en geen divx ondersteuning had.

    Echt heel blij met deze!

  22. #22

    Standaard

    banaan69, je enthousiaste berichtje hierboven geeft voor mij de doorslag. Ik ga hem vandaag ook halen bij Blokker. Ik had de vorige aanbieding gekocht; de provision voor 30 Euro, maar dat is een prutsapparaat. 'k Heb met een zeer vriendelijke Blokker-cheffin het op een akkoordje gegooid, en mag de Provision ( na 3 maanden!) terugbrengen, 17 Euro bijbetalen en de Aristona meenemen.

    Gelukkig kwam ik hier terecht na zoeken op google. Er is nauwelijks iets te vinden over die Aristona op het internet. En nu maar hopen dat ie mij ook bevalt! :wink:

  23. #23

    Standaard

    daniel, jij hebt 'm dus ook? Gefeliciteerd dan...! :wink:
    Ik vind 'm prima: hij herkent heel veel formaten. En handig natuurlijk dat íe RW ook herkent.

    Misschien wel een ontzettend stomme vraag, haha: ik heb nog nooit een apparaat in huis gehad, waar als ik het ding UIT zet er een lampje gaat branden, en als ik het AAN zet, het lampje uit gaat. Is dat bij jou ook zo?

    Verder nog een klein nadeel: ik vind de afstandsbediening niet lekker werken. Je moet heel precies richten op de DVD-speler. Afstandsbediening gedraagt zich ongeveer, alsof de batterijtjes bijna leeg zijn. Wat zijn jouw eraringen?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Optimix
    banaan69, je enthousiaste berichtje hierboven geeft voor mij de doorslag. Ik ga hem vandaag ook halen bij Blokker. Ik had de vorige aanbieding gekocht; de provision voor 30 Euro, maar dat is een prutsapparaat. 'k Heb met een zeer vriendelijke Blokker-cheffin het op een akkoordje gegooid, en mag de Provision ( na 3 maanden!) terugbrengen, 17 Euro bijbetalen en de Aristona meenemen.

    Gelukkig kwam ik hier terecht na zoeken op google. Er is nauwelijks iets te vinden over die Aristona op het internet. En nu maar hopen dat ie mij ook bevalt! :wink:
    oke top , hoop dat hij jouw ook bevalt!

    Mijne wel, hij slikt alles divx xvid noem maar op! Ondertitel kun je gelukkig ook nog t font kiezen, normale ondertitel of met zwarte/grijze balk erachter

    Wil je de ondertitel grootte aanpassen, dan in de .srt file alles bv met hoofdletters maken of met een programmatje zoals 'Srt to Ass' kun je dingen aanpassen, genoeg te vinden op google!

    lampje is normaal, is bij veel dvdspelers ...

    afstandbediening doet het hier wel normaal, maar idd niet zo n lange afstand, maar 5 meter is genoeg!

  25. #25

    Standaard dvd taal niet in NL??????

    Je kunt weliswaar de OSD veranderen in NL, maar niet de standaard taal (ondertiteling, taal van de dvd) in het NL opgeven. Wel kun je kiezen voor chinees en latijn, maar jammer dat je niet kunt kiezen voor NL. Weet iemand hoe je dit kunt omzeilen?

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •