Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 208 worden weergegeven.

Discussie: V & D

  1. #1

    Standaard V & D

    Kon nergens wat hierover terugvinden.

    Weet iemand of er een kaart is waarmee je ook 10% korting krijgt bij de cd/dvd afdeling van V&D?

  2. #2

    Standaard

    Voor zover ik weet is er alleen een werknemers kortingskaart. En dan nog is alleen met het prijzencircus de V&D echt aantrekkelijk, verder zie ik er nooit echt iets leuks bij.

  3. #3

    Standaard

    Vandaag bij V&D geweest voor de 3 halen 2 betalen aktie uit de Prijzencircus folder, ik was op zoek naar wat Blu Ray's maar ben helaas niet geslaagd. Net zoals bij Free Record Shop is alles uitgepakt en in handen geweest van de medewerkers dus tweedehands. Ik heb uiteraard gevraagd naar nieuwe verpakte Blu Ray's maar die hebben ze niet, de V&D dame in kwestie werd zelfs pissig toen ik om nieuwe Blu Ray's vroeg. Ik blijf me verbazen over dit soort winkels die verwachten dat je de hoofdprijs betaald voor tweedehands producten, slechte zaak.


  4. #4

    Standaard

    Dat is al jaren zo natuurlijk. Het assortiment van de V&D is in vele gevallen ook gewoon karig en daarbij inderdaad vaak in slechte staat.

  5. #5

    Standaard

    Ik ben vandaag ook geweest. Ze hadden al een tijdje een actie van Sony Blu-rays voor € 9,99 per stuk. Deze zijn geseald, anders zou ik ze ook niet kopen. Heb er 6 gekocht, en maar € 4,44 per stuk betaald!!! Dus 6 Blu-rays voor maar € 26,64.

    Lekker weer buiten, misschien vanmiddag nog maar eens kijken.

  6. #6

    Standaard

    Ben vanmorgen ook geweest, maar alle prijzen even duur, en toen ik om IRON MAN 1 & 2 vroeg, hadden ze die niet. UITVERKOCHT ...dus NOOIT GEHAD. Maar op de website kon ik deze titel IRONMAN duopack kopen voor € 26,67 ....bij FRS : € 54,99 dus uiteindelijk toch geslaagd

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Ik ben vandaag ook geweest. Ze hadden al een tijdje een actie van Sony Blu-rays voor € 9,99 per stuk. Deze zijn geseald, anders zou ik ze ook niet kopen. Heb er 6 gekocht, en maar € 4,44 per stuk betaald!!! Dus 6 Blu-rays voor maar € 26,64.

    Lekker weer buiten, misschien vanmiddag nog maar eens kijken.
    Hoe kom je aan die prijs dan? Het is toch 3=2?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Hoe kom je aan die prijs dan? Het is toch 3=2?
    Of de kassa was niet goed ingesteld, of ze hebben een verkeerde handeling verricht. Van de € 6,66 die ik per film zou moeten betalen, was nog eens € 2,22 extra in mindering gebracht = € 4,44.

  9. #9

    Standaard

    ja het gaat weleens verkeerd aan de kassa daar, altijd lachen daar bij het prijzencircus.
    Jammer dat ze niets meer hebben of ver boven de prijs verkopen.

  10. #10

    Standaard

    Weet er iemand hoe je als niet Nl kann registeren op de site van V&D?
    Wil daar wat materiaal bestellen en dan afhalen in Breda maar ik kan er niet registeren omdat ik geen nl adres heb.

  11. #11

    Standaard

    Krijg je nog een mail wanneer je bestelling in het filiaal is of moet je daar gewoon op goed geluk heen?

  12. #12

    Standaard

    Mijne zijn gisteren verstuurd, dus ze zullen het nu ook wel in het filiaal hebben.
    Al zou ik voor de zekerheid even bellen.

    Overigens zou de mijne dinsdag geleverd worden volgens de bestelling, dus ze zijn al laat.
    Geloof dat release normaal gisteren was van hp

  13. #13

    Standaard

    Iemand de HP 7.2 en Cars 2 Blu ray al ontvangen?

    Ik had op 16/11/2011 2 mails ontvangen dat ze verstuurd zijn, maar tot op heden niks gehoord. Ik had gekozen om op te halen.

    Groet

  14. #14

    Standaard

    Het lijkt me dat in de verzend mail zoiets staat als "uw bestelling ligt vanaf morgen klaar bij de door u gekozen vestiging" (of iets in die geest). In dat geval krijg je geen bericht meer nee.

  15. #15

    Standaard

    Absurd... ik had de BR van Lion King via de webshop besteld met de speciale kortingsprijs, krijg ik zojuist een mail: het door u bestelde artikel is niet op voorraad. Daarom wordt de order geannuleerd en krijgt u uw geld terug.

    Nogal logisch, dat een pre-order nog niet op voorraad is...

  16. #16

    Standaard

    Ik heb hetzelfde gehad met The Smurfs. Stond in pre-order voor 13.33. Geld werd ook terug geboekt. En nu zou ik m dus weer opnieuw kunnen bestellen voor 19.99.

  17. #17

    Standaard

    Ik heb ook het mailtje gehad over the lion king, maar over de smurfen niet. Ik vind het belachelijk!

  18. #18

    Standaard

    Hier ook een mail ontvangen over de lion king. Zomaar geannuleerd.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Shinjiono Bekijk bericht
    Hier ook een mail ontvangen over de lion king. Zomaar geannuleerd.

    kan dit zomaar ? Het betreft hier wel een koopovereenkomst en het product is niet fout geprijsd.

    Ik zou klagen hierover en nooit NOOIT weer bestellen bij V&D

  20. #20

    Standaard

    Jahoor, hier nog iemand. Begin november LION KING Blu-Ray besteld en nu 2 dagen voor de uitlevering wordt het cadeautje voor mijn zoon dwars door mijn neus geboord. En als je dan kijkt op de site vd.nl kun je hem gewoon bestellen. Gisteren nog gebeld met de Klantenservice en het verhaal verteld, krijg ik als antwoord "dan kunt U het beste het artikel opnieuw op de site bestellen" (a 25 euro, dacht het niet). En dit is niet de eerste keer, ze hebben hun zaakjes duidelijk niet op orde. Ik weet nu zeker dat ik NOOIT meer iets bestel bij V&D. Ik ga hier overigens wel werk van maken. Mocht ik iets concreets horen, laat ik het jullie weten.

  21. #21

    Standaard

    Krijg net weer een mailtje van V&D:

    Geachte klant,
    U heeft bij ons een bestelling geplaatst van The Lion King DVD/Blu-Ray. Helaas is deze door een systeemtechnische oorzaak geannuleerd. Wij bieden u hiervoor onze oprechte excuses aan.
    Het aankoopbedrag is teruggestort op uw rekening. De gratis placemat die bij de DVD hoort, is wel verstuurd.
    De DVD en Blu-Ray zijn opnieuw te bestellen op vd.nl via onderstaande link. U kunt bij uw bestelling gebruik maken van onderstaande vouchercode, voor gratis bezorging van het artikel.
    Oftewel: wij gaan er niks aan doen, bestel 'm maar opnieuw voor 8 euro meer! En sorry, maar hier heb je een gratis placemat...

  22. #22

    Standaard

    Kreeg dezelfde mail binnen.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RWLover Bekijk bericht
    Krijg net weer een mailtje van V&D:



    Oftewel: wij gaan er niks aan doen, bestel 'm maar opnieuw voor 8 euro meer! En sorry, maar hier heb je een gratis placemat...
    hahaha systeemtechnische oorzaak.

  24. #24

    Standaard

    Mij is hetzelfde overkomen. Ik heb via de mail aan de klantenservice vriendelijk uitgelegd dat ik hiermee niet accoord ging en dat hun voorstel niet conform mijn verwachting was. Vervolgens heb ik voorgesteld om mij het verschil te vergoeden als ik de Blu-ray opnieuw zou bestellen. Na wat heen en weer gemail hierover heb ik voor elkaar gekregen dat als ik de Blu-ray opnieuw zou bestellen en het nieuwe ordernummer zou doorgeven, ze dan het verschil (6,66) op mijn rekening zouden overmaken. Immers, het is niet mijn fout dat ze vanwege een "technische" oorzaak niet konden leveren.
    Bij mij ging het om de Blu-ray van "De Smurfen", die voor 13,33 op de site stond en nu voor 19,99. Gisteravond opnieuw besteld en kon hem vandaag al ophalen bij de V&D-vestiging. Plus een bevestiging ontvangen dat de refund naar mijn rekening is overgemaakt. Het kostte enige moeite, maar al met al toch netjes opgelost door V&D!

  25. #25

    Standaard

    Dat is dan zeker netjes opgelost. Hopelijk gebeurt dat bij mij ook, hoewel ik met air miles had betaald gedeeltelijk. Ik vind het absurt dat ze erbij zeggen dat we het artikel opnieuw kunnen bestellen tegen een hoger bedrag en je afschepen met een kortingscode voor gratis verzending.

    update: de hele week gratis verzending op de site, dus tegemoetkoming van dubbel flut!

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •