Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 53 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    .
    ..
    ...

    Kevin Spacey Set for Superman Sequel




    Source: Variety July 11, 2007


    Kevin Spacey will return as Lex Luthor in Superman: Man of Steel and appear in Telstar, Nick Moran's film version of Moran and James Hicks' 2005 darkly comic West End play about flamboyant '60s record mogul Joe Meek.

    Variety says that "Superman" director Bryan Singer met with Spacey in New York while the latter was appearing on Broadway in Eugene O'Neill's recently wrapped "Moon for the Misbegotten." Singer was about to pitch his "Man of Steel" sequel to Warner Bros.; Superman Returns screenwriter Michael Dougherty is now writing the screenplay.

    After Singer completes Valkyrie and The Mayor of Castro Street, he plans to start production on "Man of Steel" next year for a 2009 release.

    Spacey hopes to shoot his Luthor role in a six-week block, as he did on Superman Returns, after he completes his run in David Mamet's Speed the Plow in April.

    This week, Spacey joined the cast of Telstar, which started filming Monday in London. Meek is the gay, tone deaf songwriter-producer who produced hits including "Have I the Right," "Just Like Eddie," "Johnny, Remember Me" and the instrumental "Telstar." Con O'Neill reprises his stage role as Meek; Spacey plays his financier, Major Banks.

    Variety
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  2. #27

    Standaard

    Ik vond hem zeer goed als Luthor in Superman Returns, dus mooi nieuws lijkt me zo...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #28

    Standaard

    En ik dacht dat spacey zich ging storten op toneel, Superman Returns kon mij overigens ook niet bekoren, dus waarom er weer 'n sequel komt zal mij 'n vraag zijn....
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #29

    Standaard

    Maakt mij niks uit, Superman is en blijft cool. Wel jammer dat er ;weinig' nieuwe vijanden zijn waar Superman mee te maken krijgt.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #30

    Standaard

    *ZUCHT* nadat singer superman returns helemaal heeft vergalt gaat hij dat nu weer doen met deze nieuwe superman.

    Wéér met luthor als tegenspeler die totaal oninterresant is eigenlijk nooit partij voor superman. Verder zal het script ook wel weer helemaal ruk zijn net als het vorige deel en als de casting precies hetzelfde is met dat grietje van 16+ die lois lane speelt en dat mongoliede zoontje van hem er ook weer aan meedoet haak ik gelijk af.

    Bah! Nu ik weer aan die vreselijke superman returns terug denk krijg ik al kotsneigingen. *KOTS*

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem Bekijk bericht
    *ZUCHT* nadat singer superman returns helemaal heeft vergalt gaat hij dat nu weer doen met deze nieuwe superman.

    Wéér met luthor als tegenspeler die totaal oninterresant is eigenlijk nooit partij voor superman. Verder zal het script ook wel weer helemaal ruk zijn net als het vorige deel en als de casting precies hetzelfde is met dat grietje van 16+ die lois lane speelt en dat mongoliede zoontje van hem er ook weer aan meedoet haak ik gelijk af.

    Bah! Nu ik weer aan die vreselijke superman returns terug denk krijg ik al kotsneigingen. *KOTS*
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #32

    Standaard

    Ah, mijn beste vriend "Sjeisie" is hier ook!!! Ik kan altijd goed met jou praten over Superman!

    Toffe kerel, al wat van slechts zegt wordt bij niets anders goeds!

    Maar behalve Lex ging er toch nog een vijand zijn in TMOS? En ook méér actie!

    Over zowel Lois Lane en Jason heb ik niets op aan te merken. Vond het goed zoals het was in Returns...

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  8. #33

    Standaard

    Hee steve, alles ok?

    Wat vind jij er nou van dat die Singer weer een superman film gaat vergallen?

  9. #34

    Standaard

    Als Man of Steel niet genoeg actie heeft en geen vijanden zoals Bizarro heeft dan mag Michael Bay de sequel in 2011 maken.

    Explosie's en actie gegarandeerd!!

    Van de cast heb ik geen klagen, maar zou ook wel eens Tom Welling willen zien in supermanpak! Hopelijk komt er dan eens een echte superman tv-serie met Tom als Superman!

    Steve
    Laatst aangepast door Spider-Steve : 12-07-2007 om 20:02
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  10. #35

    Standaard

    Naar mijn weten wil Tom nooit het Superman-pak dragen. Zo heb ik het gelezen in een interview.

    En voor zover ik weet en gelezen heb gaat Singer een tweede vijand in de prent stoppen. Zod of Brainiac werden al genoemd
    Laatst aangepast door Lorre : 12-07-2007 om 20:11
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spider-Steve Bekijk bericht
    Als Man of Steel niet genoeg actie heeft en geen vijanden zoals Bizarro heeft dan mag Michael Bay de sequel in 2011 maken.

    Explosie's en actie gegarandeerd!!

    Van de cast heb ik geen klagen, maar zou ook wel eens Tom Welling willen zien in supermanpak! Hopelijk komt er dan eens een echte superman tv-serie met Tom als Superman!

    Steve
    Hmm bij singer is zowel het verhaal als de actie klote.

    Bij Bay is alleen het verhaal klote maar is de actie goed.

  12. #37

    Standaard

    Dan heb jij blijkbaar nooit X-men 2 gezien. Stoere aktie en een goed verhaal... Of The Usual Suspects die erg goed is vond ik persoonlijk.Geen aktie, maar een zeer goed verhaal. Ga jij al vast maar een beetje de film afbreken voor er nog maar iets van bekend is of getoond is aan het publiek...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #38

    Standaard

    Ik vond Kevin Spacey een vele geweldadigere Luther neer zetten,vooral het einde en 1 van zijn qoutes' Now Fly', maar en de actie was niet al te slecht maar liever een nieuwe vijand met andere actie

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Dan heb jij blijkbaar nooit X-men 2 gezien. Stoere aktie en een goed verhaal... Of The Usual Suspects die erg goed is vond ik persoonlijk.Geen aktie, maar een zeer goed verhaal. Ga jij al vast maar een beetje de film afbreken voor er nog maar iets van bekend is of getoond is aan het publiek...
    Ik heb xmen 2 gezien hoor, prima film maar ik heb ook superman returns gezien en dat was daarentegen helemaal bagger.

  15. #40

    Standaard

    Vond Superman Returns wat tegenvallen, zit dus niet echt op een sequel te wachten..
    Laatst aangepast door Fikret : 14-07-2007 om 18:14

  16. #41

    Standaard

    Ik zit wel op een sequel te wachten! Waarom? In de sequel zullen we dan hopelijk Superman echt zien vechten (zoals met zijn Kryptoniaanse vriendjes uit Superman II)

    En ditmaal niet enkel Lex, maar ook dus andere vijanden van uit de strips!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  17. #42

    Standaard

    Persoonlijk was ik heel blij met Superman Returns. Eindelijk nog eens een Superman film die de naam waardig was. Na Superman I & II zijn er 2 films geweest die mij minder bekoorden, vooral deel 4 was om te janken.

    Voor mij mag Singer het 6de deel maken, als hij wat meer aktie er kan insteken en toch een sterk verhaal houden dan ben ik zeker verkocht!

  18. #43

    Standaard

    Ik sta er niet afkerig tegen, maar de 8.248ste confrontatie tussen Lex Luthor en Superman lijkt me op zijn zachtst gezegd een beetje uitgemelkt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #44

    Standaard

    Wanneer komt er verdorie nou iets met Doomsday ?? Meest waardige tegenstander ooit van supes en krijgt totaal geen aandacht.
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  20. #45

    Standaard

    Kijk er nu al naar uit. Bryan Singer for president! En Spacey's Luthor was fantastisch.

  21. #46

    Standaard

    Heb recent Superman Returns voor de eerste keer gekeken. Superman is niet onmiddellijk mijn favoriete superheld en de meest recente film over hem kon daar niet veel aan veranderen, was maar een zeer middelmatige film. Het vervolg mag dus nog even op zich laten wachten wat mij betreft, ik sta er niet voor te springen.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Heb recent Superman Returns voor de eerste keer gekeken. Superman is niet onmiddellijk mijn favoriete superheld en de meest recente film over hem kon daar niet veel aan veranderen, was maar een zeer middelmatige film. Het vervolg mag dus nog even op zich laten wachten wat mij betreft, ik sta er niet voor te springen.

    jaaaaa er zijn ook verstandige mensen hier.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    . Het vervolg mag dus nog even op zich laten wachten wat mij betreft
    Wel, we moeten allemaal nog wachten, want het vervolg komt er pas aan in zomer 2009!

    En ik wil dus ook niet dat het wéér Lex Luthor is. Moest Batman steeds The Joker als enigste vijand hebben, dan zou het ook tegensteken (En kijk: Wie is de vijand in The Dark Knight?? Jep, The Joker...)

    Ja, ik wil actie, actie en nog eens actie. Superman in actie zoals we nog nooit zagen + ook een subplot waarin Clark en Lois eens echt journalist moeten gaan spelen. Meer humor en stunteligheid van Clark!!!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JagoKI Bekijk bericht
    Wanneer komt er verdorie nou iets met Doomsday ?? Meest waardige tegenstander ooit van supes en krijgt totaal geen aandacht.
    Er komt in Septerber een DVD uit, "Death of Superman" waarin hij door Doomsday wordt verslagen.

    Het gaat om een tekenfilm versie.

  25. #50

    Standaard

    En wij zullen uiteraard weer maanden mogen wachten op een regio 2 NL versie zeker???!!!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •