Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    ik schaam me bijna om te zeggen dat ik deze film nog nooit heb gezien.
    Er wordt vaak naar verwezen (ook in andere films) dus nu ben ik toch wel erg benieuwd...

    Ik doe dus graag mee.

    gr.
    Ron

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Bruut! Deze zou ik graag willen hebben! Het lijkt me een superfilm die ik al tijden wil hebben, maar om onduidelijke reden nog nooit gekocht heb. Ik doe dus graag mee!
    Schaam je hoor :wink:

  3. #28

    Standaard

    Dit is Mann's beste!
    Ik doe erg graag mee aan deze prachtverloting.
    groetjes
    Marcel
    DVDforum PLATINUM TRADER
    DVDforum 10000+ poster
    Mijn dvd's

  4. #29

    Standaard

    Vanavond om een uurtje of 20:00 uur ga ik bekend maken wie er gewonnen heeft dus je kan nu nog meedoen.

  5. #30

    Standaard

    op de valreep doe ik graag mee!!
    Topfilm!

  6. #31

    Standaard

    Oeh! Top! Dan ben ik nog thuis!

  7. #32

    Standaard

    In dat geval doe ik nog snel mee! Motivatie: heb deze dvd niet.. heb de film lang geleden een keer gezien en toen vond ik hem niet super, ben benieuwd wat ik er nu van vind. (mocht hij weer tegenvallen dan wordt het een doorgeef dvd)

  8. #33

    Standaard

    Ook ik doe nog erg graag mee!
    Om maar met de legendarische woorden van Dirk Diggler (Boogie Nights )te spreken:

    "Feel Feel Feel, Feel My Heat!"

    http://www.amazon.com/gp/music/wma-p...169627-3011338
    (stukkie ervan)






    En omdat ik nog nooit wat gewonen heb hier....

  9. #34

    Standaard

    ik doe ook maar mee, net ook Shawshank Redemption gewonnen
    Lucille's my parole officer. She's a dyke, but God knows why. With that body of her's she could have any man she wants. !
    laatste aanwinst:An Inconvenient Truth, Infernal Affairs, Infernal Affairs II, Infernal Affairs III, Natural Born Killers SEBoxset, Amelie SE

  10. #35

    Standaard

    Ik doe mee. Jaren geleden gezien, maar helaas nog niet op de DVD plank staan.

    Romantiek, de muziek, de cast, het boeiende verhaal en de messcherpe spanning zijn elementen die in Heat uitblinken en ervoor zorgen dat deze geen seconde verveelt. Hoewel Michael Mann wel een show-mann is blijft het beste toch de karakteruitdiepingen. Ze zijn zo mooi geschetst en op een korte tijd worden de meeste zonder sentimentele tafferelen, zonder boe of ba neergeknald in een oorverdovende schietpartij, tevens ook een van de mooiste actie-scènes in de filmgeschiedenis. Het plot is misschien voorspelbaar en het zit zeker niet ingewikkeld in elkaar, maar de film is gewoon weg af en zo mooi uitgewerkt !

    Terwijl je als actie-fan met schuim op je bek toekijkt en het geluid van de oorverdovende schoten in je hoofd naklinken, krijg je als het kersje op de taart de machtige koffieshop scène die je bij je nekval pakt

    Pacino en DeNiro... de chemistry spat van het scherm..

  11. #36

    Standaard

    Even schudden met de hoed....... de winnaar is geworden [spoiler:d33b0967fe]promat[/spoiler:d33b0967fe]

    Gefeliciteerd !!!!!!! p.m. komt eraan.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •