Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 36 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard !!! GRATIS !!! Heat R2/NL !!! WINNAAR BEKEND !!!



    Het gaat hier om de R2/NL versie.
    Ter info: Deze dvd zat in een oerlelijke rode snapper maar zit nu in een keepcase met kleuren kopie hoes, dvd is natuurlijk origineel.

    Wat moet je hiervoor doen ?

    Weer helemaal niets, plaats een berichtje waarom je deze dvd wil hebben en je doet automatisch mee.
    Winnaar wordt bekend gemaakt op zaterdag 19 augustus in de avond.

  2. #2

    Standaard

    I'm in! Waarom ? Ik heb er veel goede kritieken over gehoord en I just love Michael Mann

    Luca

  3. #3

    Standaard

    Ik doe ook mee,

    Waarom? Ik heb hem nog nooit gezien en laat oerlelijk rood nou net mijn favoriete kleur zijn! :wink:

  4. #4

    Standaard

    Ik doe ook mee,

    Waaro0m? omdat ik hem binnenkort wil kopen maar als jij hem gratis weg geeft is dat alleen maar mooier! :P

  5. #5

    Standaard

    Ik doe ook mee

    Waarom?
    Al PAcino is me favo acteur, Bob DeNiro me op één na favo.. en Michael Mann behoort tot me favo director's
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  6. #6

    Standaard

    Ik probeer eens een gokje

    Count me in!

    Motivatie: Ik ben gek op misdaad films, maandag 21 augustus komt deze op BBC1 op de tv maarja ik heb ondertiteling nodig, en die zit op de DVD wel
    Gekocht: 18 | Verkocht: 0 | Geruild: 4 | In bestelling / onderweg: 1 | Member of dvd.nl & dvdforum.nl

  7. #7

    Standaard

    Bob De Niro?

    Ik doe niet mee, heb deze zeer sterke film uiteraard al :wink:

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Bob De Niro?
    Robert en Bob is hetzelfde :wink:
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  9. #9

    Standaard

    ik doe graag mee en waarom?

    omdat het momenteel al de hele tijd verschikkelijk slecht weer is en koud hier in belgie, dat ik toch ergens wat 'heat' moet halen .

  10. #10

    Standaard

    Ik doe mee, want gratis, dat kan een echte Nederlander niet laten lopen :P

  11. #11

    Standaard

    Bruut! Deze zou ik graag willen hebben! Het lijkt me een superfilm die ik al tijden wil hebben, maar om onduidelijke reden nog nooit gekocht heb. Ik doe dus graag mee!

  12. #12

    Standaard

    Ben groot fan van Al Pacino, maar ik heb deze nog nooit gezien

    Ik doe graag mee!!
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  13. #13

    Standaard

    Toffe actie, als Nederlander laat ik deze natuurlijk niet zomaar voorbij lopen. Ik heb hem ooit lang geleden gezien, en het was een goede film. Sterk verhaal, en goede rollen voor de tegenover elkaar staande heren Pacino en De Niro.
    Judgment Day Has Come... Humanity Will Fall... And The Machines Will Rise

  14. #14

    Standaard

    ik zou deze graag willen hebben, dus ik doe mee!

  15. #15

    Standaard

    Ik wil wel meedoen, heb 'm nog nooit gezien en mocht ik er niks aan vinden kan ik altijd m'n oma er nog blij mee maken, die is dol op actie films

  16. #16

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Ik wil ook meedoen. Heat is één van de hiaten in mijn filmcultuur en dat moet ik eigenlijk dringend opvullen!
    Én als ik win geef ik ook wat weg! Beloofd!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19

    Standaard

    Ik doe ook wel mee.

    Waarom ? Ik heb nog niet al teveel dvd's. En Al Pacino en de Niro kunnen er altijd bij. Met name als ze allebei in 1 film meedoen

  20. #20

    Standaard

    Ik zou hem graag willen hebben omdat het een topfilm met Robert DeNiro, Al Pacino en Val Kilmer is wat niet in mijn collectie mag ontbreken. Dus ik doe ook mee.

  21. #21

    Standaard

    Jammer heb ik deze film al! Dinero is hier op zn best!!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #22

    Standaard

    Ik doe ook mee, omdat ik er veel over gehoord heb maar nog steeds niet in mijn collectie heb...

  23. #23

    Standaard

    Ook ik doe mee.... want iedereen raad 'm altijd aan en ik heb 'm nog steeds niet gezien

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Ik wil ook wel in die hoge hoed!
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •