Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 33 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Xindak Interlink test

    Ik krijg binnenkort een reeks Xindak interlinks om te testen.
    AC05, AC01, AC03 en FA1 ga ik beluisteren op mijn set en waarschijnlijk zal ik hiervan 2 sets aanschaffen.

  2. #2

    Standaard

    Da's een mooie service, hoe zijn deze interlinks prijstechnisch?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Prachtige kabels, maar toch boven mijn budget
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  5. #5
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Jammer dat je niet gelijk een FA Gold kan proberen, gewoon voor de lol.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Jammer dat je niet gelijk een FA Gold kan proberen, gewoon voor de lol.
    Die FA-01 is al boven mijn budget. Waarschijnlijk zal ik een AC-01 aanschaffen (die is erg goedkoop....) en een AC-03. Maar ik krijg ze vandaag binnen (maar ik ga naar Lowlands) en volgende week lekker luisteren.

  7. #7
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Vandaar ook voor de lol, heeft verders niet met budget te maken natuurlijk.
    Gewoon even kijken wat het top model van Xindak weet te presteren.

  8. #8

    Standaard

    Dit kwam vandaag binnen

    Dus even 4 soorten interlinks en deze ga ik de komende tijd testen en 2 sets aanschaffen!

  9. #9

    Standaard

    Waarom twee verschillende kabels en niet dezelfde?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #10
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    De beste van deze 4 zal ie er 2 van bestellen denk ik.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    De beste van deze 4 zal ie er 2 van bestellen denk ik.
    Hij schreef een paar berichten hierboven dat hij waarschijnlijk een AC-1 en een AC-3 gaat aanschaffen, vandaar mijn vraag. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #12
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ah ok vandaar..........

  13. #13

    Standaard

    heb je een regeling getroffen met een winkel ofzo, dat je deze kan testen? want je stuurt degene die niet koopt terug neem ik aan?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Waarom twee verschillende kabels en niet dezelfde?
    Misschien ook wel 2 dezelfde.
    3 van deze Interlinks zijn 1 meter en die kan ik niet eens aan mijn cd-speler testen. Waarschijnlijk zal ik niet de beste aanschaffen vanwege het prijskaartje.

    @Sicco, die ik niet koop stuur ik terug. Dit zijn ook ingespeelde demo modellen.

  15. #15

    Standaard

    Ik ben wel benieuwd naar je bevindingen van de AC-05 in vergelijk met AC-03 eigenlijk. Ik wacht met smacht af. :wink:

    2-Star Trader

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Waarom twee verschillende kabels en niet dezelfde?
    Misschien ook wel 2 dezelfde.
    3 van deze Interlinks zijn 1 meter en die kan ik niet eens aan mijn cd-speler testen. Waarschijnlijk zal ik niet de beste aanschaffen vanwege het prijskaartje.

    @Sicco, die ik niet koop stuur ik terug. Dit zijn ook ingespeelde demo modellen.
    Waar ga je ze wel op testen dan?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Waarom twee verschillende kabels en niet dezelfde?
    Misschien ook wel 2 dezelfde.
    3 van deze Interlinks zijn 1 meter en die kan ik niet eens aan mijn cd-speler testen. Waarschijnlijk zal ik niet de beste aanschaffen vanwege het prijskaartje.

    @Sicco, die ik niet koop stuur ik terug. Dit zijn ook ingespeelde demo modellen.
    Waar ga je ze wel op testen dan?
    Ik test nu de verbinding van mijn receiver naar mijn eindtrap (mijn mono blokken).

  18. #18

    Standaard

    waar kun je die demo modellen lenen Rob? is voor mij misschien ook wel een keer interessant...

  19. #19

    Standaard

    Even contact opnemen met de importeur.
    Hifi4you

  20. #20

    Standaard

    Work in progress


    Wat kabels testen met bekende cd's!

  21. #21

    Standaard

    Gistermiddag en avond de AC-03 beluisterd en het viel mij niet tegen. Een warmere kabel zonder vol te lopen en deze geeft ook details in drum partijen. De stage lijkt ook wel iets breder.
    Ik test met een aantal cd's die ik ook zal gebruiken voor het luisteren naar de andere interlinks.
    Turin Brakes - the Optimist E.P.
    Muse - Blackholes and Revelations
    Coldplay - Parachutes
    Radiohead - Hail to the Thief
    Radiohead - Ok Computer
    Depeche Mode - Violator (remasterd)

    Inmiddels heb ik de AC-01 een tijdje spelen (was reeds ingespeeld) en deze is wat killer dan de AC-03 en eigenlijk goed te vergelijken met de v.d. Hul die ik reeds heb. Ik schrijf al mijn bevindingen eerst op papier en ga zo mijn keuze maken.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiau Tsang
    Ik ben wel benieuwd naar je bevindingen van de AC-05 in vergelijk met AC-03 eigenlijk. Ik wacht met smacht af. :wink:
    Ik heb de AC-0.5 eraan gehangen en deze viel mij van de 3 AC kabels wel een beetje tegen. De AC-0.5 is nogal vlak en heeft weinig (tov de andere Xindaks, heel goed voor het budget!) stage te bieden en mis wat details.
    Ik heb nu 3 kabels beluisterd
    AC-0.5; een wat vlakkere kabel, mist wat breedte en diepte details.
    AC-01; redelijk analytische kabel, alleen bij volle passage's komt niet alles tot zn recht.
    AC-03; Een warmere kabel met erg veel detail en grote stage. Evenaart een live ervaring het meest!

  23. #23

    Standaard

    Inmiddels speel ik met de topper, de FA-01. Deze geeft erg, maar dan ook erg veel details weer en de stem knalt werkelijk eruit. De stem wordt enorm naar voren gebracht en de rest is sprankelend zonder scherp te worden.
    Ik draai nu met de AC-03 aan mijn cd-speler en de FA-01 aan mijn monoblokken. Dit zorgt voor een sprankelend geheel met een warme omranding. De AC-03 is redelijk warm, maar geeft daardoor een heerlijk preformance weg die je kunt vergelijken met een live optreden. De combinatie van die kabels doen het erg goed op mijn set. Ik speel lekker verder, om alles beter ingespeeld te krijgen!

  24. #24

    Standaard

    Nog geen beslissing?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Nog geen beslissing?
    Nee, contact gehad met de importeur en er komen zeer binnenkort nieuwe prijzen voor deze producten. Als ik mij niet zou laten leiden door het budget dan heb ik grote twijfel tussen de AC-03 en FA-01. Verschillende kabels, waarbij de AC-03 een heerlijk warm live beeld voorschoteld. De FA-01 is een stuk analytischer, waar het stem geluid ontzettend mooi op de voorgrond komt.
    Ik draai nu de komende tijd nog even de combinatie van deze kabels en de AC-01 en AC-0.5 worden het niet.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •