De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: 5.1 Speakers

  1. #1

    Standaard 5.1 Speakers

    Hoi

    Ik wil een 5.1 speaker setje kopen maar ik heb absoluut geen verstand van het audio gedeelte van DVD spelers. Ik wil dus 5.1 geluid bij mijn divido DVD speler en ik zat te denken aan de
    Jazz J-9902 set. Kan ik dit uberhaupt wel aansluiten op mijn DVD speler en wat moet ik er bij kopen als ik DTS geluid wil ?
    Zoals je ziet heb ik er weinig verstand van dus wie kan mij helpen ? Hier is trouwens de link van het speakersetje.

    http://www.jazzspeakers.com/Speaker-htm/9902.htm

  2. #2

    Standaard

    Als ik kijk op die website bij requirements en vervolgens de review op http://www.dvdzone.nl/reviews/dvd-players/divido/index.shtml lees dan valt mij op dat jouw divido dvd speler niet de juiste aansluitingen lijkt te hebben?

  3. #3

    Standaard

    Dus het kan niet ? Is er geen manier om het wel te laten lukken ? Tips please.

  4. #4

    Standaard

    een homecinema receiver kopen...

    of een speakerset kopen die versterking en codering ook doet... maar uiteindelijk kan je dan beter een receiver kopen..

    Groet Bjorn

  5. #5

    Standaard

    Kan iemand mij een voorbeeld geven van een speakerset die de versterking en codering doet ?

  6. #6

    Standaard

    Creative 2500 en 3500 hebben dat. Zoek anders eens op dit forum, verleden week had iemand ongeveer dezelfde vraag..

  7. #7

    Standaard

    Yamaha heeft een aantal setjes met speakers en een voorversterker. Kijk hier maar eens op

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jboemaars
    Yamaha heeft een aantal setjes met speakers en een voorversterker. Kijk hier maar eens op

    Je zit dan wel meteen in een andere prijsklasse. Dan kun je ook gaan voor Sony, Pioneer etc. Ik denk niet dat je zo'n setje voor een paar honderd euro kunt kopen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •