Pagina 69 van 75 EersteEerste ... 1959656667686970717273 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.701 tot 1.725 van 1873 worden weergegeven.
  1. #1701

  2. #1702

    Standaard

    staan er weer zat. misschien een idee om registratie niet voor iedereen, maar op aanvraag?

  3. #1703

    Standaard

    Was even hopeloos ja. 55 spammers account aanmeldingen in de laatste 24 uur
    Allemaal verwijderd.
    Heb de captcha-vragen (weer) veranderd, maar nu ook aangezet dat alleen goedgekeurde aanmeldingen worden toegelaten.
    kijken of dat werkt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #1704

    Standaard

    Wordt toch tijd om er vaart achter te zetten & om het proces van aanmelding eens goed te doorlopen en met goede beveiliging tegen spammers te komen. Goede Captcha's, goede beveiligingsvragen etc, zouden er voor moeten zorgen dat het bijna onmogelijk wordt voor spammers.

    En ik zou persoonlijk het wel serieus nemen, en niet zoals vaker het geval was met een excuus komen, van dat het maar een enkele keer gebeurd en meevalt.

    Dit soort spammers zijn zwaar irritant!!!

  5. #1705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Was even hopeloos ja. 55 spammers account aanmeldingen in de laatste 24 uur
    Allemaal verwijderd.
    Heb de captcha-vragen (weer) veranderd, maar nu ook aangezet dat alleen goedgekeurde aanmeldingen worden toegelaten.
    kijken of dat werkt.
    Maar misschien toch eens niet alleen Captcha's gebruiken, maar ook met vragen etc, wellicht een oplossing. Dat is dan meer werk voor goedwillende mensen die zich aan willen melden, maar wellicht hinderlijk voor de spammers?

  6. #1706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wordt toch tijd om er vaart achter te zetten & om het proces van aanmelding eens goed te doorlopen en met goede beveiliging tegen spammers te komen. Goede Captcha's, goede beveiligingsvragen etc, zouden er voor moeten zorgen dat het bijna onmogelijk wordt voor spammers.

    En ik zou persoonlijk het wel serieus nemen, en niet zoals vaker het geval was met een excuus komen, van dat het maar een enkele keer gebeurd en meevalt.

    Dit soort spammers zijn zwaar irritant!!!
    Je maakt het wel een beetje zwaar en overdrijft nogal IMO, we zijn niet je internetbankieren ofzo. Chillax, zelfs de 55 spammers zijn best snel gebanned door ons, vrijwilligers, en dan ook nog in het weekend. Dus een beetje relativering is op zijn plaats.

  7. #1707
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Precies, afgelopen dagen was het ff druk, maar daarvoor niet meer dan een handje vol op jaarbasis. Dus dat is geen excuus, maar een feit. Desondanks is er al aangegeven dat er een forumupgrade komt binnenkort.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #1708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Maar misschien toch eens niet alleen Captcha's gebruiken, maar ook met vragen etc, wellicht een oplossing. Dat is dan meer werk voor goedwillende mensen die zich aan willen melden, maar wellicht hinderlijk voor de spammers?
    en dat is precies wat we doen. Je moet een vraag beantwoorden. In het Nederlands.
    En toch weet men daar doorheen te komen.
    We nemen het zeker serieus. Waaruit maak jij op dat we het niet serieus nemen?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #1709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Je moet een vraag beantwoorden. In het Nederlands. En toch weet men daar doorheen te komen.
    Misschien dat ze deze via Google Translate laten vertalen, en dan het antwoord er bij zoeken?
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 08-02-2020 om 21:22

  10. #1710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Misschien dat ze deze via Google Translate laten vertalen, en dan het antwoord er bij zoeken?
    Ik weet niet of ze daar de moeite voor nemen.
    Maar het zou kunnen. Maar waarom het er dan nu ineens zo intens veel zijn tegenover anders een paar per maand?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #1711

    Standaard

    Dit is een twijfelgeval...
    https://allesoverfilm.nl/forum/showt...=1#post2075082

    Toch maar even melden, want ik denk dat het een prospector is. De voertaal op dit forum is tot nader orde nog altijd niet Spaans.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #1712

    Standaard

    Ik heb 'm even 'on hold' gezet. Zien wat er gebeurt. Het is overigens Portugees, blijkt, en niet Spaans...
    maar ik spreek het ook niet...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #1713

  14. #1714
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #1715

    Standaard

    Gone....

  16. #1716

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Gone....
    ... in 60 seconds!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #1717

  18. #1718

    Standaard

    Hij is al weg.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #1719

  20. #1720

  21. #1721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Weg
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #1722

  23. #1723

  24. #1724

  25. #1725

Pagina 69 van 75 EersteEerste ... 1959656667686970717273 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •