Pagina 68 van 75 EersteEerste ... 1858646566676869707172 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.676 tot 1.700 van 1873 worden weergegeven.
  1. #1676

  2. #1677
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #1678

    Standaard

    https://allesoverfilm.nl/forum/member.php?34502-RickDee

    Volgens mij zijn de links niet veilig. Zoeken op ibb.co, en het gaat over adware!

  4. #1679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    https://allesoverfilm.nl/forum/member.php?34502-RickDee

    Volgens mij zijn de links niet veilig. Zoeken op ibb.co, en het gaat over adware!
    Idd, veel berichten over dit malware, vooral hoe (moeilijk) te verwijderen. Forummanagement graag ingrijpen, en deleten die post.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #1680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    https://allesoverfilm.nl/forum/member.php?34502-RickDee

    Volgens mij zijn de links niet veilig. Zoeken op ibb.co, en het gaat over adware!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Idd, veel berichten over dit malware, vooral hoe (moeilijk) te verwijderen. Forummanagement graag ingrijpen, en deleten die post.

    Kom even van de kast af jongens, er is niks aan de hand met die post of (vooralsnog) met de poster van het topic. Zie het betreffende topic, er is niks aan de hand. Het zijn inderdaad gewoon de foto's zoals de bedoeling was. Adem in, adem uit...

  6. #1681
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #1682

    Standaard

    Banned. Vanmiddag ook al eentje gebanned die in hetzelfde topic had gereageerd.

  8. #1683

    Standaard

    De captcha vragen ook maar weer eens gewijzigd.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #1684

  10. #1685

  11. #1686

    Standaard

    Het is weer de tijd van het jaar, zeker?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #1687

  13. #1688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Buiten het bannen misschien ook even zijn rotzooi verwijderen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #1689
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En het waren er nogal wat, maar weg.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #1690

  16. #1691

  17. #1692

    Standaard

    Volgens mij is de Captcha-test zo lek als een zeef. Zouden jullie er beter eens niet aan denken om elke aanvraag tot lidmaatschap manueel te beoordelen?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #1693
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat zou een goede optie kunnen zijn. Op social media zoals de Facebook-groepen doen ze dat al langer zo, maar veelal duurt het dan wel een paar dagen eer ik ergens toegelaten wordt. Voordeel van FB is dat je daar veel sneller op de hoogte wordt gebracht van een nieuwe aanmelding, dat is op ons forum (nog) niet zo. Uiteraard is er van tijd tot tijd altijd wel een spammer op ons forum. Laatste tijd helaas wat meer, maar over het algemeen hebben we het met jullie hulp vrij snel getackeld. Zo druk is het hier ook niet meer, wat dus ook weer pleit voor jouw optie en zeker een goede tip waar we eens over gaan nadenken. Thanks en uiteraard thanks voor jullie hulp.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #1694

    Standaard

    Beter is, en daar wordt aan gewerkt, om een upgrade van de forumsoftware te doen. We draaien nog op een oude versie, die niet meer actueel is.
    Als alle connecties met de website gemaakt zijn, gaan we naar de nieuwe forumsoftware.
    Dan zal het forum ook een iets andere layout krijgen.
    Wees alvast gewaarschuwd!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #1695

    Standaard

    Kunnen we registraties niet even uitzetten? Vanochtend alweer twee spammers gebanned. Niet normaal
    hoeveel het er zijn op het moment.

  21. #1696

  22. #1697

  23. #1698

    Standaard

    Allebei weg.

  24. #1699

  25. #1700

    Standaard

    Weer twee weg.

Pagina 68 van 75 EersteEerste ... 1858646566676869707172 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •