Pagina 71 van 75 EersteEerste ... 2161676869707172737475 LaatsteLaatste
De resultaten 1.751 tot 1.775 van 1873 worden weergegeven.
  1. #1751

    Standaard

    "De actie loopt t/m 8 augustus (2020)"...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #1752

    Standaard

    En wéér een prospector, in hetzelfde topic nog wel. Dat kan geen toeval meer zijn.
    https://allesoverfilm.nl/forum/showt...=1#post2085695
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #1753

  4. #1754

  5. #1755

  6. #1756

    Standaard

    die is wel geweldig
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #1757
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha ha, in eerste instantie heeft hij deze oude discussie flink aangezwengeld, maar dat is nu niet meer nodig, dus ban.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #1758

  9. #1759

  10. #1760

    Standaard

    Bericht gepost in Concerten en festivals, als Guest?
    Zie: https://allesoverfilm.nl/forum/showt...vals&p=2091316

    Peter

  11. #1761

  12. #1762

  13. #1763

  14. #1764

    Standaard

    En die is exit.

  15. #1765

  16. #1766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spookje8 Bekijk bericht
    Ik heb deze gezien, maar ondanks dat hij reageert in het Italiaans, is zijn reply wel ontopic en ook de link die hij post is ontopic. Dus ik vind het (nog) geen spam.

  17. #1767

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb deze gezien, maar ondanks dat hij reageert in het Italiaans, is zijn reply wel ontopic en ook de link die hij post is ontopic. Dus ik vind het (nog) geen spam.
    Zeker in het Europa van open grenzen is een subwoofer gaan kopen in Italië niet zó ondenkbaar.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #1768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb deze gezien, maar ondanks dat hij reageert in het Italiaans, is zijn reply wel ontopic en ook de link die hij post is ontopic. Dus ik vind het (nog) geen spam.
    Ik heb de text door Google laten vertalen:

    "Hallo Voor mijn LG OLED TV 55" kocht ik online de complete Home Cinema kit, bestaande uit speakers en versterkte subwoofer voor zeer precieze en heldere dialogen en geluidseffecten. De site is Tech & Sound System, er zijn alle merkproducten tegen gereduceerde prijzen, er zijn verschillende interessante soundbars van Polk, Denon, Canton..."

    Hij maakt dus reclame voor een site (techsoundsystem.com)
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  19. #1769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Ik heb de text door Google laten vertalen:

    "Hallo Voor mijn LG OLED TV 55" kocht ik online de complete Home Cinema kit, bestaande uit speakers en versterkte subwoofer voor zeer precieze en heldere dialogen en geluidseffecten. De site is Tech & Sound System, er zijn alle merkproducten tegen gereduceerde prijzen, er zijn verschillende interessante soundbars van Polk, Denon, Canton..."

    Hij maakt dus reclame voor een site (techsoundsystem.com)
    Ja, maar de OP vroeg net om tips aangaande de aanschaf van een soundbar.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #1770

    Standaard

    Precies, en daarom laat ik het bericht gewoon staan. Ik zier er totaal (nog) geen spam in. Plus spammers gaan in een korte tijd veel reacties en/of posts plaatsen en dat zie ik nu niet gebeuren.

  21. #1771

    Standaard

    Helemaal mee eens, er wordt om tips gevraagd. Als antwoord wordt er verwezen naar een online winkel. Wat voor nut heeft dat voor de topic starter? Is spam, naar mijn mening.

    Groeten, Peter

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Ik heb de text door Google laten vertalen:

    "Hallo Voor mijn LG OLED TV 55" kocht ik online de complete Home Cinema kit, bestaande uit speakers en versterkte subwoofer voor zeer precieze en heldere dialogen en geluidseffecten. De site is Tech & Sound System, er zijn alle merkproducten tegen gereduceerde prijzen, er zijn verschillende interessante soundbars van Polk, Denon, Canton..."

    Hij maakt dus reclame voor een site (techsoundsystem.com)

  22. #1772

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spookje8 Bekijk bericht
    Helemaal mee eens, er wordt om tips gevraagd. Als antwoord wordt er verwezen naar een online winkel. Wat voor nut heeft dat voor de topic starter? Is spam, naar mijn mening.

    Groeten, Peter

    Een tip kan zijn om een link van een website te sturen waarop een set die je zelf hebt gekocht en waar je tevreden over bent. Als dat al spam is dan kan ik wel heel wat posts hier van members aanwijzen als spam. Want hoeveel links naar webshops van producten/titels worden er hier wel niet gepost? Juist, genoeg. Dus het wordt nu (nog) niet aangemerkt als spam.

  23. #1773

    Standaard

    Als het nu een Nederlands bericht zou zijn zou ik er wel mee kunnen inkomen, maar in een Italiaanstalig bericht met een link naar een Italiaanse winkel ?

    Lijkt mij dat er software is die forums op het web afstruint naar berichten over A/V apparatuur , en daarna automatisch berichten plaats.
    Zou me niet verbazen als er de komende tijd een toename komt van spam op dit forum want de zelfde software zal het ook niet ontgaan dat spam hier blijft plakken.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  24. #1774

  25. #1775

Pagina 71 van 75 EersteEerste ... 2161676869707172737475 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •