Pagina 11 van 75 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 1873 worden weergegeven.
  1. #251

  2. #252

    Standaard

    Niet dus
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  3. #253

    Standaard

    Dit soort dingen vind ik acceptabel als het geplaatst wordt door (senior) members of als men vooraf de redactie benadert, zoals kort geleden. Want anders krijgen we elke tele-enqueteur hier op het forum.

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Dit soort dingen vind ik acceptabel als het geplaatst wordt door (senior) members of als men vooraf de redactie benadert, zoals kort geleden. Want anders krijgen we elke tele-enqueteur hier op het forum.
    was eigenlijk ook mijn idee

  5. #255

    Standaard

    Regelmatig komen er nieuwelingen om even een vraag te droppen en zijn daarna weer vertrokken.

    Is het misschien zinvol (en technisch mogelijk) voor nieuwkomers een block periode m.b.t. het posten in te stellen ?

  6. #256

    Standaard

    Pfff, vind niet dat we alle nieuwe gebruikers moeten straffen... we moeten geen té exclusief clubje van het forum maken.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Pfff, vind niet dat we alle nieuwe gebruikers moeten straffen... we moeten geen té exclusief clubje van het forum maken.

    Dat is toch geen straf; gewoon even 2 weken (o.i.d.) wachten voordat je als nieuweling kan posten.
    Kunnen ze in die tussentijd even rondkijken.

  8. #258

    Standaard

    Maar vaak komen mensen hier voor het eerst omdat ze een vraag hebben en gaan googelen en hier terecht komen.
    en als je graag iets wil hebben en wil weten waar te krijgen ga je niet eerst 2 weken wachten lijkt me?

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    Maar vaak komen mensen hier voor het eerst omdat ze een vraag hebben en gaan googelen en hier terecht komen.
    en als je graag iets wil hebben en wil weten waar te krijgen ga je niet eerst 2 weken wachten lijkt me?
    Regelmatig zie je vragen, die met even (door-) Googlen zo waren beantwoord.
    Elk systeem heeft voor- en nadelen.

  10. #260

    Standaard

    Een beter idee is het m.i. om nieuwe gebruikers tot ca. 5 berichten niet de mogelijkheid te geven om topics te openen. En tikje strenger: op dag van registratie geen post mogelijkheid geven.

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Een beter idee is het m.i. om nieuwe gebruikers tot ca. 5 berichten niet de mogelijkheid te geven om topics te openen. En tikje strenger: op dag van registratie geen post mogelijkheid geven.
    Erg simpel te realiseren lijkt me...

    btw valt het ophemelen van de PS3 trouwens ook onder spam? (*me rent bang weg*)
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  12. #262
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Een beter idee is het m.i. om nieuwe gebruikers tot ca. 5 berichten niet de mogelijkheid te geven om topics te openen. En tikje strenger: op dag van registratie geen post mogelijkheid geven.
    Vind ik geen slecht idee, om eerst 5 berichten te posten. Zo weer je ook gebruikers, die alleen maar een topic aanmaken, met een vraag. En zodra ze antwoord hebben, zie je ze niet meer terug.
    Laatst aangepast door Pieter V : 07-05-2008 om 14:22

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Een beter idee is het m.i. om nieuwe gebruikers tot ca. 5 berichten niet de mogelijkheid te geven om topics te openen. En tikje strenger: op dag van registratie geen post mogelijkheid geven.
    Hierbij sluit ik me volledig aan.

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    En tikje strenger: op dag van registratie geen post mogelijkheid geven.
    Dat gaat niet werken.

    Stel jezelf bijvoorbeeld eens deze vraag: Hoeveel van ons zijn hier begonnen met een vraagtopic? Waren we hier blijven hangen als dat eerste topic niet kon worden aangemaakt?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #265
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  16. #266

    Standaard

    En dan zullen de eerste 5 posts misschien ook maar ergens willekeurig worden geplaatst en zijn daar weer klachten over.

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Regelmatig komen er nieuwelingen om even een vraag te droppen en zijn daarna weer vertrokken.
    En meestal gaan die vragen dan nog over illegale kopieën, progjes downloaden of iets gelijkaardigs... 't Is overigens met het goede weer plots spamseizoen aan het worden
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #268

    Standaard

    Deze gebruiker: http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=21070 heeft al een aantal spam-topics op zijn naam staan
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi Bekijk bericht
    Deze gebruiker: http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=21070 heeft al een aantal spam-topics op zijn naam staan
    Bedankt!. Topics verwijderd en gebruiker gebanned.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #270

    Standaard

    http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=21093

    Waar blijven ze de laatste tijd toch vandaan komen?
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=21093

    Waar blijven ze de laatste tijd toch vandaan komen?
    Dank je wel maar weer. Berichten verwijderd en gebruiker gebanned.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #272

  23. #273

  24. #274

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi Bekijk bericht
    Dit is ws. ook een spambot bericht:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...05#post1401805
    Leuk, een hele rip-handleiding...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 11 van 75 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •