De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard American Pie presents: Naked Mile

    weet iemand al wat over deze film??

    AMERICAN PIE PRESENTS: NAKED MILE
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 20-06-2008 om 21:54 Reden: Caps in titel verwijderd

  2. #2

    Standaard

    Tjah, op IMDb staat de cast..

    Ik weet zelf alleen dat ik hem zeker ga aanschaffen..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  3. #3

    Standaard

    aanschaffen doe ik hem ook zeker wel hopelijk word hij net zo mooi als zijn voorgangers

  4. #4

    Standaard Re: AMERICAN PIE PRESENTS: NAKED MILE

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gerjan13
    weet iemand al wat over deze film??

    AMERICAN PIE PRESENTS: NAKED MILE
    Zie http://www.imdb.com/title/tt0808146/

    Het is een 'direct-to-dvd' vehichel zonder echt bekende namen erin.

  5. #5

    Standaard Re: AMERICAN PIE PRESENTS: NAKED MILE

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door gerjan13
    weet iemand al wat over deze film??

    AMERICAN PIE PRESENTS: NAKED MILE
    Zie http://www.imdb.com/title/tt0808146/

    Het is een 'direct-to-dvd' vehichel zonder echt bekende namen erin.
    Eugene Levy toch?
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  6. #6

    Standaard

    Hier ben ik best pissed van geworden toen ik het las, heb me pas de American Pie box gekocht omdat ik er van uitging dat het nu wel gedaan zou zijn met de serie, zeker na die rotslechte Bandcamp. Dus nu gaan ze nog maar eens een andere Stiffler pakken om een film te dragen die waarschijnlijk niets meer is dan een uitvergroting van een goede scene uit een vorige film zoals ze bij Bandcamp hebben gedaan. Voor mij werkt het niet en hadden ze ermee mogen stoppen (maar ze mogen mij ook altijd verrassen met een degelijke film die ik dan zeker wel zou aanschaffen om de serie toch volledig te hebben).

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Hier ben ik best pissed van geworden toen ik het las, heb me pas de American Pie box gekocht omdat ik er van uitging dat het nu wel gedaan zou zijn met de serie, zeker na die rotslechte Bandcamp. Dus nu gaan ze nog maar eens een andere Stiffler pakken om een film te dragen die waarschijnlijk niets meer is dan een uitvergroting van een goede scene uit een vorige film zoals ze bij Bandcamp hebben gedaan. Voor mij werkt het niet en hadden ze ermee mogen stoppen (maar ze mogen mij ook altijd verrassen met een degelijke film die ik dan zeker wel zou aanschaffen om de serie toch volledig te hebben).
    Er bestaat een woord voor wat jij bent: een completist. :wink:

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Er bestaat een woord voor wat jij bent: een completist. :wink:
    hehe ja zo kan je het wel stellen ik denk niet al teveel te moeten verwachten van die nieuwe film, maar zodra hij ergens in de budget-bakken ligt komt ie toch weer in de collectie maar zijn we zo niet allemaal als dvd-verzamelaar? ik vind het gewoon spijtig om te zien hoe American Pie een beetje de nieuwe Police Academy wordt qua aantal sequels en de kwaliteit ervan, terwijl de eerste 3 films best goed waren.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    hehe ja zo kan je het wel stellen ik denk niet al teveel te moeten verwachten van die nieuwe film, maar zodra hij ergens in de budget-bakken ligt komt ie toch weer in de collectie maar zijn we zo niet allemaal als dvd-verzamelaar?
    nee
    Als een film slecht is, koop je hem gewoon niet

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    nee
    Als een film slecht is, koop je hem gewoon niet
    normaal wel, alleen heb ik graag series compleet ook al zit er al eens een mindere film tussen. maar zoals gezegd als deze is zoals ik verwacht komt ie er enkel in als hij ergens voor €5 of minder ligt.

  11. #11

    Standaard

    wordt vast en zeker een flop net zoals 'Band Camp'.. Alleen de 1e drie delen waren leuk..

  12. #12

    Standaard

    mwa, bandcamp vond ik nog best vermakelijk.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    wordt vast en zeker een flop net zoals 'Band Camp'.. Alleen de 1e drie delen waren leuk..
    Ik durf er nog niks
    over te zeggen. Ik koop hem wel gewoon, en dan oordeel ik pas.
    Mischien blinkt dit deel wel uit in de originaliteit
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  14. #14

    Standaard

    kopen?? ik down hem wel heb ik met bandcamp ook gedaan, de rest had ik al op tv gezien
    ik vond nummer 4 wel leuk met dat kleine broertje. ik zou et wel leuker hebben gevonden als ze verder met matt stiffler gingen en niet zijn neven ofzo

  15. #15

    Standaard

    Zijn hier echt mensen voor te porren? Is hier daadwerkelijk een publiek voor? Het mag een grote schande zijn dat het blijft doorgaan. Deel zes moet ook al uit zijn. Het is een kwestie van tijd dat we een dozijn films hebben rondom de perikelen van een Stifeler. Is het geen neef, of achteroom zullen ze wel iets vinden in een overgrootvader. Dit soort films moeten verboden worden puur alleen al om mensen te behoeden voor onnozele fouten die ze helaas al begaan hebben. 1.0

  16. #16

    Standaard

    Feit is natuurlijk dat je om de paar jaren een volledig nieuw publiek hebt voor dit soort tienerfilms. Een beetje zoals Samson of K3 dus

    Dit vijfde deel heb ik niet gezien, deel 4 en 6 wel en die waren ook gigantisch slecht. Vanaf dat Seann William Scott niet meer meedoet was het voor mij gedaan met de reeks.

  17. #17

    Standaard

    Ook ik ben afgehaakt na deel 3. De rest boeit me eigenlijk niet.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •