De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Dynasty (regio 1)

  1. #1

    Standaard Dynasty (regio 1)

    Seizoen 1 van Dynasty is uitgebracht in april 2005. Tot op heden geen nieuws over seizoen 2. Dit berichtje vond ik op internet....


    Dynasty - What's going on with season 2?
    Posted by Gord Lacey
    1/27/2006

    Fans have been asking us where the second season of Dynasty is for awhile, and we're not surprised. The second season introduced Joan Collins as Alexis, and that's when the show really started to take off. Fox released the 15 episode first season in April, 2005, and we haven't heard a word about them continuing the series.

    We called over there the other day, and Fox explained the situation to us. The first season didn't do as well as they had hoped (even taking into account that the show hadn't hit its stride yet), so they haven't scheduled any remaining season. There's a twist though; the rights to Dynasty go to Paramount in November, 2006, which means Fox wouldn't have been able to release the entire series anyway. Now that's good news for Paramount; Fox has already taken care of the first season and now they can jump in on season 2 (which should sell better than season 1 because it's more popular).




    Er is dus nog hoop als in November de rechten over gaan naar Paramount.

  2. #2

    Standaard

    Terwijl bij ons over anderhalve week seizoen 2 in de schappen ligt, verschijnt in Amerika binnenkort het tweede deel van seizoen 3:




  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Terwijl bij ons over anderhalve week seizoen 2 in de schappen ligt, verschijnt in Amerika binnenkort het tweede deel van seizoen 3:
    Ik heb geruchten gehoord dat seizoen 3 het laatste seizoen is dat we op DVD kunnen verwachten. Hopelijk is dat niet waar, want dan zit ik hier met een incomplete serie op DVD.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marckie73 Bekijk bericht
    Ik heb geruchten gehoord dat seizoen 3 het laatste seizoen is dat we op DVD kunnen verwachten. Hopelijk is dat niet waar, want dan zit ik hier met een incomplete serie op DVD.
    Hoi Marckie,

    Je zou wellicht deze http://www.tvshowsondvd.com/ site in de gaten kunnen houden.

    Op deze site vind je allerlei info over serie's aangaande DVD releases.

    Wellicht heb je er wat aan.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •