Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 99 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    sodeju.... €70 voor een kabel....
    dat komt dan de volgende keer wel weer

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    sodeju.... €70 voor een kabel....
    dat komt dan de volgende keer wel weer
    Hmm sja, inderdaad, de kabel is stukken duurder dan het filter. Maar ach ik vind het wel wat hebben die tuinslangen aan je apparatuur, ben zeer te spreken over de kabel op mijn receiver en ook op mijn Sub.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #28

    Standaard

    Weet jij zo of ik de kabel van mijn denon 1906 kan vervangen? Dit is namelijk ook gewoon een standaard kabeltje, maar voor zover ik heb kunnen ontdekken kan ik deze niet los maken?

  4. #29

    Standaard

    Als de power cable van je Denon niet zo er af te halen is, dan moet er een nieuwe vrouwelijke connector op je Denon gemaakt worden, dan is dat niet een kwestie van een nieuwe kabel kopen en er aan zetten maar deze ingang moet er op gesoldeerd en afgemonteerd worden.

    Ik weet niet of je dit wel wilt. Ik heb even bekeken, volgens mij zit in het rode rondje jouw powercable hè...die is niet zo zonder modificatie te vervangen.



    Even voor de volledigheid, dit is de mijne, kan je dus wel een andere power-cable in prikken:

    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #30

    Standaard

    klopt, dat is de powercable.
    hmm, dus niet zomaar te doen. zou het wel weer veel verschil maken, of valt dat bij receivers wel mee? en stel dat ik het zou willen doen, waar kan ik doorvoor terecht, of wordt dat echt een DIY klus?

  6. #31

    Standaard

    Ik heb geen ervaring met het overzetten van die connectoren. Ik heb wel meer detail en openheid in mijn receiver met de nieuwe kabel, en ziet er ook heel veel strakker uit.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    sodeju.... €70 voor een kabel....
    dat komt dan de volgende keer wel weer
    70 euro voor een complete kabel? Is echt niet duur hoor!

  8. #33

    Standaard

    Harry: ik ben echt NIX gewend he, dat weet je toch inmiddels wel ik kom net kijken in het HT wereldje en moet nog een beetje wennen aan sommige prijzen. in het begin vond ik €100 voor een filter ook veel beetje bij beetje leer ik het wel.

  9. #34

    Standaard

    Woppa, op mijn Powercable toch maar de Furutech gold laten zetten ipv de koperen. Scheelt maar €10.-
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    sodeju.... €70 voor een kabel....
    dat komt dan de volgende keer wel weer
    Hmm sja, inderdaad, de kabel is stukken duurder dan het filter. Maar ach ik vind het wel wat hebben die tuinslangen aan je apparatuur, ben zeer te spreken over de kabel op mijn receiver en ook op mijn Sub.
    Blijft mooi dat soort kabels....ik ben nu van de snake skin. Op 1 powercable, op mijn luidsprekerkabels en straks ook op mn interlinks!
    En een stukkie dikker

  11. #36

    Standaard

    Ik hoor alleen nog maar verhaaltjes over kabels, ik wil graag weten wat het filter voor jullie doet! :wink:

  12. #37

    Standaard

    Mijn apparaten zijn niet van dergelijke kwaliteit dat ik superdure kabels erop ga aansluiten. Het filter met mijn zelf nog te fabrieken snoer zal het moeten doen.

    Wat ga ik zelf fabrieken:
    Kalthoff eurostekker, zware koperen stekker met onderuitloop en enorm stevige electricienskabel ertussen.

    Daarbij staat mijn apparatuur al op wat ooit de wasmachine aasluiting was, dus eigen groep heeft het al, zij het eigenlijk onbedoeld :wink: kwam toevallig zo uit.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Mijn apparaten zijn niet van dergelijke kwaliteit dat ik superdure kabels erop ga aansluiten. Het filter met mijn zelf nog te fabrieken snoer zal het moeten doen.

    Wat ga ik zelf fabrieken:
    Kalthoff eurostekker, zware koperen stekker met onderuitloop en enorm stevige electricienskabel ertussen.

    Daarbij staat mijn apparatuur al op wat ooit de wasmachine aasluiting was, dus eigen groep heeft het al, zij het eigenlijk onbedoeld :wink: kwam toevallig zo uit.
    Hoor je nu al verschillen met het filter, Edgar? Zal straks na inspelen nog beter worden. :wink:

  14. #39

    Standaard

    Ik heb het filter nog niet aangesloten, ik wil eerst mijn kabel afhebben en dan moet ik even mijn bestelling bij de hifisupply powerbuy op dat andere forum afwachten :wink: .

  15. #40

    Standaard

    Ik heb em wel lekker aangesloten, lekker aan het inspelen met de meegeleverde kabel, tv ziet er lekker uit, maar ik zie er niet veel verschil in. Ook maar gelijk de dvd speler en de dvd recorder aangesloten, die heeft wel minder ruis.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  16. #41

    Standaard

    Moet nog een plekje maken achter mijn sub, mijn vriendin vind het niet zo jofel staan zo:



    Wel leuk hoe de betere power cords afsteken bij de mini's
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  17. #42

    Standaard

    sow eej, dat is een behoorlijk verschil inderdaad, die kabels! ziet er een stuk profi'er uit zo

  18. #43

    Standaard

    En? wat vinden we van het powerfilter?

    Zijn er al exemplaren ingespeeld?

  19. #44

    Standaard

    hmm, inspelen was iets van 200 uur toch?
    zolang zullen de meesten hem nog niet eens in huis hebben volgens mij, laat staan dat ie al zo lang staat te spelen

    die van mij gaat vanmorgen officieel in gebruik genomen worden in de nieuwe opstelling.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    hmm, inspelen was iets van 200 uur toch?
    zolang zullen de meesten hem nog niet eens in huis hebben volgens mij, laat staan dat ie al zo lang staat te spelen

    die van mij gaat vanmorgen officieel in gebruik genomen worden in de nieuwe opstelling.
    Het filter opzich niet en de standaardkabel ook slechts ongeveer een week tot 2 weken. Een custom powerkabel kan zeker langer in beslag nemen en zeker ook zolang vergen als Moondust aangeeft. :wink:

    Ik hoor het filter al aardig open komen. :wink:

    Ik hoor trouwens vaker dat interlinks lang moeten inspelen in plaats van powerkabels.

  21. #46

    Standaard

    ah Harry is nog wakker
    dan stel ik meteen in dit draadje een ander vraagje over een draadje

    mijn pioneer dv490 heeft een losse powercable, maar dan niet dezelfde als het powerfilter maar eentje die je ook vaak op stereotorens terugziet. zo'n platte stekker in een soort 8-vorm dus. zijn hier ook betere varrianten van te krijgen zoals bij andere powercables?

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    ah Harry is nog wakker
    dan stel ik meteen in dit draadje een ander vraagje over een draadje

    mijn pioneer dv490 heeft een losse powercable, maar dan niet dezelfde als het powerfilter maar eentje die je ook vaak op stereotorens terugziet. zo'n platte stekker in een soort 8-vorm dus. zijn hier ook betere varrianten van te krijgen zoals bij andere powercables?
    Heb je eventueel een plaatje? :wink:

  23. #48

    Standaard

    zo eentje:


  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    zo eentje:

    aj, die had ik inderdaad al in gedachten...heb ik niet zo vaak gezien...zal je eens helpen met zoeken. :wink:

  25. #50

    Standaard

    Volgens mij kun je die toch voor een ongeaard powermodel vervangen?

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •