De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vraagje mbt DVDPacific

    Ik wil graag de Reservoir Dogs: 15th Anniversary Edition pre-orderen en de Boondock Saints, The: Unrated Special Edition bestellen, en nu heb ik een paar vragen:

    - Wachten ze bij DVDpacific tot RD eris en worden ze dan samen verstuurd, of versturen ze nu Boondock Saints en RD als die er is?
    - Wat zou gunstiger zijn als je kijkt naar verzend/douane kosten ?

    Alvast bedankt
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  2. #2

    Standaard

    Met een héél klein beetje zoeken had je al een prima thread over DVDpacific gevonden (een paar regels lager maar namelijk)
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=13359

    Maar vooruit: je kunt bij de opties kiezen of iets gezamenlijk verstuurd moet worden of totdat de order compleet is (dus wachten met de op voorraad zijnde DVD's tot de laatste ook binnenkomt). Het scheelt iets in de verzendkosten om samen te laten versturen.

    Wat betreft douane is DVDpacific niet echt een groot risico. Ze versturen namelijk in heel opvallende pakjes en zetten niet de volledige waarde op de stickers. Dat risico kun je best nemen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Oké bedankt, en wat zullen dan de kosten zijn (zonder/met douane) als ik ze apart laat bezorgen en als ik ze samen laat bezorgen?
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Dan heb ik nu nog één probleempje, ik kan geen verzendmethode kiezen..

    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Nu nog 1 vraag

    Als ik ze samen in me karretje doe en ga naar afrekenen dan kom ik ongeveer op 31 euro uit

    doe ik eerst BS bestellen en dan RD.. dan kom ik op ongeveer 35 uit..

    Het klopt toch niet dat als je ze in 1 keer besteld, maar apart laat bezorgen de verzendkosten minder zijn dan als je ze apart besteld en apart laat bezorgen ? het lijkt mij dat het gewoon hetzelfde moet kosten..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys
    Het klopt toch niet dat als je ze in 1 keer besteld, maar apart laat bezorgen de verzendkosten minder zijn dan als je ze apart besteld en apart laat bezorgen ? het lijkt mij dat het gewoon hetzelfde moet kosten..
    Dat kan wel; een deel van de shippingkosten zijn "handling costs" (er staat meestal S&H, shipping AND handling). Twee bestelbonnetjes opmaken kost een ietsiepietsie meer administratie.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Dus het maakt eigenlijk kwa prijs niet uit of ik BS nu al laat verzenden en RD pas later, als ik ze maar samen bestel ?
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  10. #10

    Standaard

    Blijkbaar wel, hoewel het niet direct in de prijs zichtbaar is in de kassa.

    Dit staat bij de FAQ:

    Q: Can you hold my shipment until all items are available to save on shipping cost?
    A: Yes. At checkout you are given 3 shipping options. One is Hold till complete (this order ONLY should be sent as submitted now when all items are available). Select this option to have any individual order sent when all items are available.
    Volgens mij had je dit zelf ook kunnen vinden
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Blijkbaar wel, hoewel het niet direct in de prijs zichtbaar is in de kassa.

    Dit staat bij de FAQ:

    Q: Can you hold my shipment until all items are available to save on shipping cost?
    A: Yes. At checkout you are given 3 shipping options. One is Hold till complete (this order ONLY should be sent as submitted now when all items are available). Select this option to have any individual order sent when all items are available.
    Volgens mij had je dit zelf ook kunnen vinden
    Sorry, maar dat snap ik niet echt helemaal.. wat is nu het verschil ?
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  12. #12

    Standaard

    Deze 3 opties verschijnen er:

    Ship what is currently available (this order will be combined with all other orders in same "ship what is currently available" status that may exist against my account and any available items will ship immediately)

    Hold till complete (this order ONLY should be sent as submitted now when all items are available)

    Hold till complete and combine (this order will be combined with a previously submitted Hold till complete and combine order***)

    De eerste houdt in: alles apart verzenden
    De 2e houdt in, wachten tot alles wat je besteld met deze bestelling er is en dan in 1 keer verzenden
    De 3e optie houdt in hetzelfde als optie 2, maar mocht je tussentijds nog wat extra bestellen, en je oorspronkelijke order is nog niet verzonden, dan wordt je extra order automatisch daarbij geplaatst.

    Wat maakt dit nou allemaal uit? Je moet per order een soort van startbedrag betalen, iets van 5 euro. daarnaast betaal je per item(lees per disc) nog een toeslag. Dus als je alles apart laat verzenden betaal je dus in jou geval dus 2 keer dat startbedrag.

    Ook handig om te weten, laat je iets versturen met surface mail, dan kan het wel 6-7 weken duren, met priority(2.50 duurder) is het er meestel na een weekje.

    Dit laatste kun je wijzigen bij Delivery Type:
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  13. #13

    Standaard

    Oké, bedankt..

    Dan kan dit topic nu wel op slot..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •