Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 37 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Cult en slechte B films op Veronica?

    Hoi,

    Het onderstaande bericht heb ik naar Veronica gestuurd. Het lijkt me wel een leuk idee. Wat vinden jullie?

    _______________

    Beste heer/mevrouw,

    Maandag en dinsdag avond zonden jullie een aantal films uit (Tremors 3&4, Eight Legged Freaks en Earth VS the Spider 2001), die vallen onder het categorie cult of anders trash (slechte b-films). Ik beschouw mijzelf als een movie-freak en kan deze genre ook zeker waarderen. Mijn vraag aan jullie is, of jullie dit vaker gaan doen of dit sporadisch is. Ik zie namelijk wel mogelijkheden om hier een leuke thema avond van te maken.

    Zijn jullie bekend met de Amerikaanse serie Mystery Science Theatre 3000? (zie http://www.mst3kinfo.com/). Dat was een show waarin ze elke aflevering een (hele slechte) cult film uitzonden. Ik denk wel dat het bij Veronica past om zoiets ook op te zetten voor de maandag/dinsdag avond. MST3K trok elke keer vele kijkers. Er zijn honderden zoniet duizenden van dit soort films en ik kan me niet voorstellen dat de uitzendrechten van dit soort films veel geld kost. Voor ideeen wat voor films je kan gebruiken voor de show kan ik verwijzen naar de website http://www.imdb.com/chart/bottom. Je kan ook nog per genre sorteren op een bottom top x. Misschien een idee voor Veronica?

    Groeten van een nu nog sporadische Veronica kijker,
    Freddy Krueger: [to Jason] Penny for your thoughts?

    (updated on 24-08-2002)

  2. #2

    Standaard

    Ik vind het een slecht idee

    Ik zie liever goede serie's/films op tv ipv de B-catogarie
    Of laat ze Top series en films herhalen van vroeger
    Bv Twin Peaks of klassieke films enz enz

    Maar goed ieder z'n ding :wink:
    I always tell the truth. Even when I lie.

  3. #3

    Standaard

    het is wel waar wat je zegt natuurlijk, maar Veronica heeft misschien helemaal geen geld voor A-films. Die kost namelijk best wel duur. Tip: RTL 7 gaat komende maanden heel veel A-films uitzenden (28 days later, Shaun of the dead, Spiderman 2, Gothica etc.)

  4. #4

    Standaard

    slechte b-films

    & veel kijkers

    spreekt elkaar tegen.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  5. #5

    Standaard

    Toch was er laatst 'The Faculty' te zien op Veronica, een goede horrorfilm met veel bekende acterus en actrices..

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    Tip: RTL 7 gaat komende maanden heel veel A-films uitzenden (28 days later, Shaun of the dead, Spiderman 2, Gothica etc.)

    waar heb je dat gezien/gehoord/gelezen dan? op de site staan niet die titels die jij noemt
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  7. #7

    Standaard

    Op de reclame van RTL 5.. zal je vast nog zien hoor.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    Op de reclame van RTL 5.. zal je vast nog zien hoor.
    Heb hem ook al een paar keer voorbij zien komen.

  9. #9

    Standaard

    Eigenlijk maakt het me niet zo heel veel uit wat er op TV komt.

    Op Tv kijk ik bijna alleen maar naar docu's, Nieuws, Sport, en bepaalde serie's.

    De goede films die op tv komen heb ik meestal al gezien,thuisliggen of was/ben ik van plan om aan te schaffen. En ik kijk ze ook liever op dvd, want dan heb je niet steeds van die irritante reclame''s tussendoor :wink:
    I always tell the truth. Even when I lie.

  10. #10

    Standaard

    Iedere vrijdagavond b-films op veronica: sensual dit en dat, sexual zus en zo en nooit meer dan 1 ster.

  11. #11

    Standaard

    slecht plan.

    Laat Veronica zich maar nog meer storten op de concerten :9

  12. #12

    Standaard

    Ik kijk zelden films/series op televisie,en als ik dat doe is dat niet op een comercieele zender,liefs Belgie ofzo,want als ik ergen een schurft hekel heb is het reclames tussendoor.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  13. #13

    Standaard

    Ik vind dit het meest briljante plan dat ik in tijden gehoord heb! Nu is het uiteraard nog maar de vraag in hoeverre Veronica dit gaat doen, want er moeten toch aan de kijkcijfertjes gedacht worden, maar ik zou een gat in de lucht springen als een dergelijk iets doorgang zou vinden. Al zenden ze het op maandagmiddag uit (ik kijk toch nooit TV, het gaat mij hier om het principe), dergelijke initiatieven moeten gekoesterd worden
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  14. #14

    Standaard

    Willen we Jan Verheyen een ticket naar Hilversum geven? Enkele reis natuurlijk, we moeten 'm niet terug hebben
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Dank voor jullie reactie tot nu toe. Ik heb helaas nog niets ontvangen van Veronica, wat hopelijk nog wel gaat gebeuren.

    Smaken verschillen natuurlijk, maar ik denk dat het serieus wel wat kan worden als je er een show omheen maakt wat een beetje lijkt op MST3K. Koning B-films/Trash Jan V. zou natuurlijk een presentator kunnen zijn. Misschien ook wel iets voor Kinky Queen? Doe er nog een paar 'droogkl_ten/deb__len' bij (ala Game Kings) en je hebt volgens mij een leuke avond, wat voor film(s) ze dan ook gaan uitzenden .

    Je kan het een seizoen proberen toch?
    Freddy Krueger: [to Jason] Penny for your thoughts?

    (updated on 24-08-2002)

  16. #16

    Standaard

    Vroeger had je ook z,on dude(volgens mij zie je hem ook in Gremlins 2 dit doen) op zaterdag die verkleed was als Dracula en met een beetje gel*l tussen de 3 horror films door die die avond/nacht vertoond weren,volgens mij was het op Super Channel.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  17. #17

    Standaard

    Doe mij maar slechte b films. Ik ben fan.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Willen we Jan Verheyen een ticket naar Hilversum geven? Enkele reis natuurlijk, we moeten 'm niet terug hebben
    ik leg bij voor dat ticket

    Op zich vind ik het thans fijn om de mogelijkheid te hebben om van die B-films en cult-films eens op een late vrijdag- of zaterdagavond te kunnen kijken, maar Jan Verheyen wil na de komende reeks op Kanaaltwee er toch ook voorlopig mee stoppen omdat ze door hun materiaal heenzaten. Hangt er natuurlijk ook vanaf wat je net bedoelt met B-films. Onder slechte B-films versta ik B-films die zo slecht of overdreven zijn dat ze weer goed worden, en zo zijn er blijkbaar maar een beperkt aantal. De meeste B-films zijn gewoon saai of cliché, en dat wil natuurlijk niemand zien.

    Ik denk dan ook dat zenders dergelijke B-films beter kunnen houden voor speciale thema-avonden in plaats van er echt elke week ofzo een aantal uit te zenden.

  19. #19

    Standaard

    Hmjah, laat mijn haat voor Verheyen niet aanwakkeren, ik ga hem binnenkort waarschijnlijk interviewen xD
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  20. #20
    Member
    Registratie datum
    Dec 2004
    Woonplaats
    Xinhua (provincie in Zuid-China)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    het is wel waar wat je zegt natuurlijk, maar Veronica heeft misschien helemaal geen geld voor A-films. Die kost namelijk best wel duur. Tip: RTL 7 gaat komende maanden heel veel A-films uitzenden (28 days later, Shaun of the dead, Spiderman 2, Gothica etc.)

    Aargh, ik kan weer gaan strepen met de rode pen.

    1. A-films is meervoud, dus kosten
    2. Kost duur kan niet (in wiskundige terminologie: K.N.); iets kost veel of iets is duur, ja? Een van de 2, niet samen. Dat gaat niet, dat kan niet en mag niet. Scheelt je punten hoor!

  21. #21

    Standaard

    Even serieus: wie kijkt er in hemelsnaam nog films op TV????????????

    -Reclame op de commercielen
    -Verkeerde beeldformaten
    -Slechte beeldkwaliteit
    -Afgebroken aftiteling

    Bij de huidige DVD prijzen kijk ik films echt niet meer op TV, hooguit oude films
    op de BBC, maar dan mis ik toch wel de ondertitels.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Even serieus: wie kijkt er in hemelsnaam nog films op TV????????????

    -Reclame op de commercielen
    -Verkeerde beeldformaten
    -Slechte beeldkwaliteit
    -Afgebroken aftiteling

    Bij de huidige DVD prijzen kijk ik films echt niet meer op TV, hooguit oude films
    op de BBC, maar dan mis ik toch wel de ondertitels.
    helemaal mee eens!

  23. #23

    Standaard

    tt888 voor UK subs is dan wel weer handig.
    Oh, en uhm, ikke.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  24. #24

    Standaard

    Zombiefeest bij RTL 5: Shaun of The Dead en 28 Days Later worden daar uitgezonden. :wink:

  25. #25

    Standaard

    Ik zie zekers wel wat in dit concept, maar meer voor op een zaterdagnacht dat het begint om een uur of 1:00 en je eerst een inleiding krijgt van die gast (organisator) van de nacht van de wansmaak en vervolgens een cult film oftewel b-film. Ik zou een vaste kijker zijn. Een paar jaar geleden kwamen er om die tijd ook altijd horrorfilms op BBC voor, als ik dan uit de kroeg kwam zaterdag ging ik dan om 2:00 een horror kijken op BBC maar helaas is dat afgelopen bij BBC.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •