Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 38 van 38 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik heb de film gisteren ook gezien....vond hem erg tegenvallen.
    Hoewel Foster goed speelt (Nicole Kidman zou het naar mijn mening niet veel beter kunnen doen...), vond ik het voor een "thriller" absoluut niet spannend en vooral het eind vond ik heel matig en voorspelbaar.

    Tegenvaller.....maar dat scheelt me binnenkort in ieder geval een DVD aankoop.

    Las net ook dat David Fincher Mission Impossible III gaat maken....
    "Time for power draw near."

  2. #27

    Standaard

    Ik ben dan eindelijk gisteren naar Panic Room geweest in Pathe Arena, het was nog best wel druk in de bios. Ik moet zeggen dat ik de film erg goed vond. Het einde was dan wel voorspelbaar, alhoewel ik van Fincher een ander einde zou verwachten. Maar zoals hierboven al veelvuldig is benoemd is er zeer mooi gefilmd, vooral dat specialeffect shot door het sleutelgat heen en de koffiepot, erg mooi gedaan. Ik heb gisteren dan ook zeker genoten van de film.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  3. #28
    Dane
    Guest

    Standaard

    Ik had een paar weken geleden 2 kaartjes gewonnen met een bel & win actie van de veronica tv gids(5 keer eerder gebeld, 5 keer eerder gewonnen ) en ik vond de film natuurlijk ook supergoed, alleen was het einde idd een beetje een domper op de hele film, zeker voor een fincher film.
    Ik heb eigenlijk niet veel toe te voegen met mn reply, ik wou eigenlijk alleen maar ff zeggen dat ik in totaal 6 keer gratis naar de bios ben geweest, ben ik nogal trots op )
    -rush hour 2
    -jeepers creepers
    -swordfish
    -the score
    -a knight's tale
    -panic room

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriël de Rop
    Las net ook dat David Fincher Mission Impossible III gaat maken....
    Wat immers officieel is geworden.

    MI:3 a "GO" for Fincher
    Posted by Jon Mills on May 8, 2002.

    Variety reported today that Fincher is officially signed on to direct Mission: Impossible 3. Though not a fan favorite, MI:3 manages to be an interesting prospect none-the-less.

    Many are speculating that since MI:3 will be Fincher's next, and Cruise's next after The Last Samurai, we could be seeing a start date for production sometime in 2003, for a 2004 theatrical release date.

    The only question now is; what will Fincher do for the next year or so? Maybe he'll turn to commercials, music videos, producing, or could we even expect a small fast track film come out of nowhere. Unlikely, but you never know.

    Bron: David Fincher.net
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  5. #30

    Standaard

    Ben dan wel benieuwd naar Mission Impossible III. Ik hoop wel dat Fincher in de tussentijd nog een film kan maken. Anders kan ie beter eerder beginnen aan MI: III. Maar ik ben in ieder geval wel benieuwd naar de film.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  6. #31

    Standaard

    Zolang zijn science-fiction project Rendesvous With Rama niet al teveel vertraging oploopt hierdoor, ben ik er helemaal voor. Hoe meer Fincher, hoe beter tenslotte.
    Ik vond het al interessant wat John Woo had gedaan met het Mission Impossible genre. Dus ik ben zeker benieuwd welke draai The Finch eraan gaat geven.

  7. #32

    Standaard

    Ik ga als het goed is Zaterdag naar deze film, ben zeeeeeeeeeer benieuwd!
    StarTrader

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Ik vond het al interessant wat John Woo had gedaan met het Mission Impossible genre. Dus ik ben zeker benieuwd welke draai The Finch eraan gaat geven.
    Misschien dat Fincher ons weer aan het nadenken zet over goed en fout, ik ben in ieder geval ook zeer benieuwd. Misschien dat de voorspelbaarheid wat veranderd, de vorige MI's was het allemaal wel duidelijk wat er ging gebeuren, maar Fincher laat je telkens weer verrassen. Ik ben dan ook zeer benieuwd wat voor een verhaal hij er aan geeft.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  9. #34

    Standaard

    Ik heb hem dan gisteren avond ook eindelijk in de bios gezien.

    Vind dit echt een hele goede film echt mooi gefilmd, goede spannigen.

    Ga hem ook zeker op DVD aanschaffen zodra deze hier uit is!
    StarTrader

  10. #35

    Standaard

    Ik vind het een goede(lees : zeer vermakelijke,spannende film).
    Inderdaad zeer apart gefilmt. Dat sprak mij wel aan.
    Ik ga de DVD zeker kopen als hij uit is.

    Waar ik niemand over gehoord hebt,maar wat ik erg jammer vond is het volgende : De (blanke) en slechtste boef van het stel krijgt op het eind een enorme knal voor zijn harses en valt daarna de trap af.

    Een "normaal" mens zou harstikke dood zijn geweest,maar hij kruipt vrolijk weer de trap op.

    Normaal ligt je schedel aan gruzelementen bij zo'n klap.
    Dit vond ik eigenlijk het enigste punt in de film waar ik me echt aan stoorde.

  11. #36

    Standaard

    SPOILER!!!!!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DvZanten
    Waar ik niemand over gehoord hebt,maar wat ik erg jammer vond is het volgende : De (blanke) en slechtste boef van het stel krijgt op het eind een enorme knal voor zijn harses en valt daarna de trap af.

    Een "normaal" mens zou harstikke dood zijn geweest,maar hij kruipt vrolijk weer de trap op.

    Normaal ligt je schedel aan gruzelementen bij zo'n klap.
    Dit vond ik eigenlijk het enigste punt in de film waar ik me echt aan stoorde.
    Je had beter even Spoiler bij dit berichtje kunnen zetten, want je verklapt nu iets voor de mensen die de film nog niet hebben gezien. Maar ik ben het met je eens, hij had allang dood moeten zijn door die moker, was wel een leuke klap.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  12. #37

    Standaard

    En, viel ie tegen? Het lijkt me namelijk een pokkefilm
    (sorry, mijn mening, ik ben niet echt dol op thrillers)

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    En, viel ie tegen? Het lijkt me namelijk een pokkefilm
    (sorry, mijn mening, ik ben niet echt dol op thrillers)
    Ik vond de film erg leuk en zal ik zeker op DVD aanschaffen. De film is op een zeer mooie manier gefilmd en is vanaf het begin tot het eind spannend. Einde is wel een beetje voorspelbaar en het is ook geen meesterwerk, maar zeker wel vermakelijk en een bioscoopbezoek waard.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •