De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard hoe heet die australische serie toch ook alweer.......

    Ok, hier een vraag over een serie, waar ik het leplazerus naar gezocht heb op het net. Tot vandaag geen resultaat.

    Ik vertel zoveel mogelijk ik kan herinneren. Heb dus vroeger een tv serie gezien, volgens mij op een publiek net, en dat was Australisch, over een gezin met pa, ma, en drie kinderen: twee broers en een klein zusje.

    Het was dus geen serieuze serie a la Neighbors. Iets in 1 afl. heb ik onthouden, over dat 1 van die jongens was gaan zwemmen, en er werden opmerkingen gemaakt over zijn knotsknieën.

    Nou, zoals je merkt, weinig aanknopingspunten, maar toch hoop ik op iemand die mij kan helpen.

    Alvast bedankt.

  2. #2

    Standaard

    Is dat ook met zo'n vuurtoren oid waar ze in wonen?

  3. #3

    Standaard

    Hoi, uh....nee, wat dan zou ik al klaar zijn met zoeken, hahaha. De serie die ik zoek is nog gemaakt voor die serie over het gezin in die vuurtoren.

    Het gaat eigenlijk over een gewoon gezin, zonder bovennatuurlijke zaken.

  4. #4
    Johnny81
    Guest

    Standaard

    Is het niet "Who's the Boss"?

    http://www.imdb.com/title/tt0086827/

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johnny81
    Is het niet "Who's the Boss"?

    http://www.imdb.com/title/tt0086827/
    dat is toch een amerikaanse serie .....

  6. #6

    Standaard

    Misschien Sweet Valley High, dat is de enigste serie die in me opkomt die enigszins aan de omschrijving voldoet

  7. #7

    Standaard

    En da's ook weer een Amerikaanse serie :P.

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JozefusGladiolus
    En da's ook weer een Amerikaanse serie :P.
    Was het dan Heart Break High

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StephanLU
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JozefusGladiolus
    En da's ook weer een Amerikaanse serie :P.
    Was het dan Heart Break High
    Heart Break High was inderdaad Australisch, maar nog steeds niet wat de TS zoekt denk ik. Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik ooit zo'n serie heb gezien. Of het moet gaan over zo'n knul met rood haar...

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Is het niet Paradise Beach?

  13. #13

    Standaard

    Hihi, het is een lastige hé? Sons and Daughters is het niet, weer te oud, Paradise Beach ook niet, Heartbreak High keek ik altijd bij de Vara.

    Het is ook niet The girl from the Future, of zoiets. Qua stijl van filmen leek het wel idd Lighthouse Family.

    Er zat ook humor in, en het was geen soap. Het ging echt hoofdzakelijk over een gezin, met drie kinderen. Oudste jongen had blond haar, middelste die onder zwemmen zat, bruin haar, en de kleinste, het meisje, ook bruin haar.

    Er staat me iets van bij dat het gezin Robinson of zo heette met de achternaam. Via Google en IMDb leverde me die naam niets op helaas.

    Jeetje, ik zou bijna een bioscoopbon gaan verloten voor de lucky bastard die het weet, hahaha, lees: BIJNA!!!!

  14. #14

    Standaard

    Neighbours?

    Zit in ieder geval wel een familie Robinson in volgens imdb.

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Skippy
    Ik denk de Flying Doctors, een grote gelukkige familie
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  17. #17

    Standaard

    poeh poeh, ik ben erachter hoor, welke serie het was die ik zocht. Ik zat laatst achter internet, zoals nu, maar dan overdag, en wilde een behangetje, dus tv aangezet. Kwam bij Ketnet terecht, en daar was 'Round the Twist' bezig. <die serie met een vader en z'n kinderen die in een vuurtoren wonen enz enz> Het was niet de serie die ik zocht, maar ik zag een acteur die ik meende te herkennen/herinneren als de vader van het gezinnetje uit de serie die ik wél zocht.

    Om een lang verhaal kort te maken, via IMDb, met de naam van de acteur, erachter gekomen dat de serie 'The Bartons' heet. Een serie uit 1988 zelfs, bestaande uit 1 seizoen.

    Heerlijk nu ik de naam weer weet, hahaha. Toch bedankt voor de hulp....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •