De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bestaan er boeken over zelfbouw speakers?

    Hallo,

    Weet iemand of er boeken(Nederlands talige) bestaan over zelfbouw van speakers?
    Ik zou eens willen zien hoe zelfbouw van speakers mij gaat bevallen.
    Ik wou eigelijk nieuwe speakers kopen, maar ik heb het nu in mijn hoofd gekregen om eens zelfbouw uit te proberen .
    Op die manier kan ik de speakers zo wat naar mijn eigen zin maken 8) .
    Maar nu wou ik dus eerst wat boeken lezen daarover, maar de meeste wat ik vind zijn in het Duits .
    Misschien dat hier iemand dit weet of er ook ergens Nederlands talige boeken daarover te krijgen zijn

  2. #2

    Standaard Re: Bestaan er boeken over zelfbouw speakers?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarry
    Hallo,
    Weet iemand of er boeken(Nederlands talige) bestaan over zelfbouw van speakers?
    Ik zou eens willen zien hoe zelfbouw van speakers mij gaat bevallen.
    Ik wou eigelijk nieuwe speakers kopen, maar ik heb het nu in mijn hoofd gekregen om eens zelfbouw uit te proberen .
    Op die manier kan ik de speakers zo wat naar mijn eigen zin maken 8) .
    Maar nu wou ik dus eerst wat boeken lezen daarover, maar de meeste wat ik vind zijn in het Duits .
    Misschien dat hier iemand dit weet of er ook ergens Nederlands talige boeken daarover te krijgen zijn
    Kijk eens via google, misschien levert het wat op.
    Of ga eens op bezoek bij een LSP maker.
    Ik heb evt. nog 2 lege luidsprekerboxen (wel met crossoverfilters erin) te koop vor je, evt met speakers erbij voor een billijk prijsje van 150 euro voor je of zonder de speakers voor 60 euro.
    Bij interesse, PM me maar.
    Het wordt onderhand eens tijd, dat die Amerikanen eens aan
    Europa gaan denken als ze een filmserie utbrengen en niet
    constant alle scifi film series cancellen, stelletje idioten

  3. #3

    Standaard

    Gewoon eens naar de bibliotheek gaan en op de PC aldaar zoeken, genoeg te vinden. ISB nummer, schrijver en titel noteren en vervolgens naar De Slegte of een andere willekeurige boekhandel gaan.

  4. #4

    Standaard

    beste scarry,

    nederlandstalig vind je denk ik niet veel maar duitstalig of engelstalig wel, een heel goed voorbeeld voor zelfbouw speakers is visaton. http://www.visaton.com
    hier heb ik in de tijd ook wat informatie gehaald, je basseert je dan wel al op vooraf gemaakte speakers maar die zijn volledig zelf te maken daar de plannen en benodigheden allemaal gemeld staan.

    veel plezier met het bouwen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •