De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Discussie: Hard Boiled [DVD]

  1. #1

    Standaard Hard Boiled [DVD]

    Hard Boiled [DVD]

    Chow Yun-Fat in misschien wel de beste film van regisseur John Woo.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    De R2UK lijkt duidelijk beter, met meerdere geluid tracks.

  3. #3

    Standaard

    Toevallig gisteren deze versie gezien.
    Een goede aktie prent van John Woo al vind ik dit niet z,n beste.
    De aktie ziet er erg goed uit maar is ook gelijk een beetje The Downfall van de film voor mij omdat het gewoon teveel aktie/schieten is,ik miste op een of andere manier wat in het verhaal.Ook vind ik het altijd jammer bij deze film dat er niet even een kogel magazijntje gewisseld word aangezien er geen 30/40 kogels in een pistool zitten. Misschien moet ik hem vaker zien om hem beterder te gaan vinden.Chow Yun Fat is verder weer super cool zoals we hem kennen uit andere films. 7.5/10
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #4

    Standaard

    Geweldige film, beste aktie film die ik ken. Absolute aanrader. Jammer van de extra's.

    De film werd in Empire omschreven als "Better than a dozen Die Hards!" en dat is helemaal waar.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    De R2UK lijkt duidelijk beter, met meerdere geluid tracks.
    Welke geluidstracks wil je hebben? De film is mono kantonees. Zal een DTS track weinig aan kunnen toevoegen en om de film in het Engels te gaan kijken is een doodszonde.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    De R2UK lijkt duidelijk beter, met meerdere geluid tracks.
    Welke geluidstracks wil je hebben? De film is mono kantonees. Zal een DTS track weinig aan kunnen toevoegen en om de film in het Engels te gaan kijken is een doodszonde.
    Nou ja ik bezit die nieuwe tartan editie, ik meen dat die 5.1 cantonees heeft, en mono+ mono Engels. Nog meer, meen ik.
    Al met al een goede editie.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    De R2UK lijkt duidelijk beter, met meerdere geluid tracks.
    Welke geluidstracks wil je hebben? De film is mono kantonees. Zal een DTS track weinig aan kunnen toevoegen en om de film in het Engels te gaan kijken is een doodszonde.
    Nou ja ik bezit die nieuwe tartan editie, ik meen dat die 5.1 cantonees heeft, en mono+ mono Engels. Nog meer, meen ik.
    Al met al een goede editie.
    Dit staat er op dvd compare:
    The 5.1 tracks are fake, done by upmixing the mono track throughout all the satelitte speakers, with virtually no LFE. The vocals have been reduced on the surrounds and front, but are still slightly audible.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  8. #8

    Standaard

    Dit is een van mijn grootste John Woo favorieten, moet alleen nog steeds in huis halen.....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  9. #9

    Standaard

    Alvast een waarschuwing voor degene die de huidige versie van DFW met het asiamania label willen kopen.. hij is belabberd, zit VOL met macroblocking artifacts, tja wat wil je met zo'n film op een dvd-5 zetten (heb niet gecontroleerd hoeveel er ook werkelijk van gebruikt wordt).. deze versie heeft trouwens wel een hoofdstuk selectie menu.. De film zelf blijft natuurlijk wel leuk..

  10. #10

    Standaard

    Dit is inderdaad een fantastische John Woo film. Hij blijft toch één van mijn favoriete actie-regisseurs, al heeft hij de laatste jaren niet veel memorabels meer uitgebracht.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Dit is inderdaad een fantastische John Woo film. Hij blijft toch één van mijn favoriete actie-regisseurs, al heeft hij de laatste jaren niet veel memorabels meer uitgebracht.
    Tja, 'Stranglehold' is dan wel geen film (game), maar wel het vervolg op 'hard boiled'..

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •