Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 257 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Nou, mijn tv is zojuist opgehaald door de technische dienst van Samsung in verband met de paarse vlekken die ik krijg bij bepaalde kleuren. Het was een compleet nieuw probleem voor ze wat sowieso niet bij mij thuis op te lossen was. Meegenomen dus en nu minstens een week kwijt...

    Ze gaan kijken of het te maken is door wat onderdelen te vervangen. Zo niet, dan krijg ik een heel nieuw toestel. Ik ben benieuwd... Ik ben in ieder geval al blij dat het probleem erkend wordt en niet wordt afgedaan als 'een probleem dat je nou eenmaal kunt hebben met plasma' wat ik bij andere mensen wel eens heb gelezen...

    *zucht* ... ik mis hem/haar nu al...

  2. #227

    Standaard

    Dat is aan de ene kant balen, aan de andere wel netjes idd dat ze het probleem op gaan lossen. Alleen jammer dat je geen vervangende TV hebt gehad, zou wel zo netjes geweest zijn.

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Dat is aan de ene kant balen, aan de andere wel netjes idd dat ze het probleem op gaan lossen. Alleen jammer dat je geen vervangende TV hebt gehad, zou wel zo netjes geweest zijn.
    Ik heb wel een vervangend toestel gehad hoor. Die is alleen ontzettend klein!
    Ten opzichte van mijn 50" is alles klein natuurlijk, maar dit is echt wel weer even wennen. We kunnen dus wel gewoon tv kijken, hetzij op een 32" LCD-tje...

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    Ik heb wel een vervangend toestel gehad hoor. Die is alleen ontzettend klein!
    Ten opzichte van mijn 50" is alles klein natuurlijk, maar dit is echt wel weer even wennen. We kunnen dus wel gewoon tv kijken, hetzij op een 32" LCD-tje...
    32inch is op zich best nog behoorlijk voor een vervanged model. En erg netjes dat je er uberhaupt een gehad hebt, je hoort helaas vaker anders. Maar van 50 naar 32 is idd wel een behoorlijk verschil :razz: .

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    32inch is op zich best nog behoorlijk voor een vervanged model. En erg netjes dat je er uberhaupt een gehad hebt, je hoort helaas vaker anders. Maar van 50 naar 32 is idd wel een behoorlijk verschil :razz: .
    Ik kwam van een 32" maar je bent zo snel gewend aan een groter toestel dat een stap terug ineens heel raar is

  6. #231

    Standaard

    Hoewel mijn TV momenteel even weg is ter reparatie, plaats ik hier toch een panoramaatje van hoe het er normaal gesproken uitziet

    Een link naar de (hele) grote versie: http://www.mpday.nl/ftp/median/HT/woonkamer_pano.jpg

  7. #232
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooie view zo!

    Altijd goed om te zien dat er meer gekke zijn met de juiste prioriteiten.
    Zoals bijv je mooie BD DVD kast!

    Succes met je TV
    Zie het zo!
    Nu wen je weer aan een klein scherm, des te leuker is het als je eigen tv terug is!
    Krijg je wederom weer een beetje dat wauw effect
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #233

    Standaard

    haha dat had ik ook al bedacht ja

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    haha dat had ik ook al bedacht ja
    eigenlijk moet je gewoon 1 keer per maand een week lang je TV vervangen door een kleine, dan blijf je dat wauw gevoel houden .

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    eigenlijk moet je gewoon 1 keer per maand een week lang je TV vervangen door een kleine, dan blijf je dat wauw gevoel houden .
    Moet er niet aan denken

    Geniet gewoon elke keer als de TV aangaat, zou liever geen TV kijken dan moeten kijken naar zo'n klein kreng

    Doe mij altijd maar een grote , heb gelukkig een 50inch HD Ready als Backup up voor de 55inch Full HD.... 32 inch, ik zou nachtmerries krijgen
    Have fun and enjoy your collection

  11. #236

    Standaard

    Yes! Mijn tv is zojuist terug gebracht! Er zit een compleet nieuw scherm in. Alleen de voeding en de lijst is nog hetzelfde. Voor de rest is alles nieuw. Net eventjes aan gehad en het ziet er naar uit dat hij nu goed is, maar de tijd zal het leren

    Voor mij lijkt het vandaag al kerst met de bezorging van mijn tv (na ruim 3 weken weg geweest te zijn!) en de bezorging van de afwasmachine. Laat die koude kerstdagen nu maar komen!

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    Yes! Mijn tv is zojuist terug gebracht! Er zit een compleet nieuw scherm in. Alleen de voeding en de lijst is nog hetzelfde. Voor de rest is alles nieuw. Net eventjes aan gehad en het ziet er naar uit dat hij nu goed is, maar de tijd zal het leren

    Voor mij lijkt het vandaag al kerst met de bezorging van mijn tv (na ruim 3 weken weg geweest te zijn!) en de bezorging van de afwasmachine. Laat die koude kerstdagen nu maar komen!
    Goed nieuws, jij bent dus wel goed de kerst doorgekomen!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  13. #238

    Standaard

    sicco ziet er prachtig uit!!!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Goed nieuws, jij bent dus wel goed de kerst doorgekomen!
    zeker! we hebben heel wat filmpjes gekeken nu we vakantie hebben

  15. #240

    Standaard

    Sinds lang weer eens nieuws van mijn kant
    Over drie weken ga ik een voorzetwand maken in de woonkamer waar de tv aan komt te hangen. Daarvoor heb ik vandaag alvast een muurbeugel gehaald en iets dat ik al heel lang wilde maar nooit de plek voor had: een center speaker

    Aangezien de tv nu komt de hangen heb ik er onder genoeg plek voor een center. Ik heb wederom gekozen voor Klipsch, aangezien mijn staanders ook van Klipsch zijn en ik daar nog steeds zeer tevreden over ben!

    Hieronder wat foto's van het beestje en als de wand er eenmaal staat kom ik uiteraard weer met een update!



  16. #241
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Lijkt wel een Ghettoblaster
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #242

    Standaard

    haha, zo op de foto wel een beetje ja
    ik ga hem ook neerzetten met de kap erop, vind ik wat mooier

  18. #243

    Standaard

    Zo! Dit weekend is dan eindelijk mijn voorzetwand geplaatst
    Na veel voorbeelden op diverse fora te hebben gezien wilde ik er ook wel eentje. De belangrijkste reden voor mij was, omdat ik heel graag een centerspeaker erbij wilde. Dan moet de tv echter wel hangen en de muur waar de tv tegenaan staat is een simpel gipsen wandje... Daar ga ik liever geen 50kg aan hangen, dus was een voorzetwand de logische keus.

    De tv hang nu netjes strak aan de muur en alle kabels zijn weggewerkt. Lichtjes achter de tv en klaar
    De mannen die het in elkaar hebben gezet waren echt in 3 uurtjes klaar en het staat als een huis. Maar toen ik de tv voor de eerste keer aan de beugel hing vond ik het toch wel een beetje eng moet ik eerlijk zeggen
    Eindelijk kan ik nu ook gebruik maken van een center speaker en dat is echt een enorme aanwinst voor het geluid. Ik ben zeer blij!

    Ik zal als ik wat meer tijd heb nog wat nettere foto's maken en een nieuwe panorama.
    Mijn tv is vorige week trouwens ook nog gekalibreerd! Dat mag ook niet onopgemerkt blijven want dat heeft echt een enorme boost aan het beeld gegeven. Het teveel aan rood dat ik continu in het beeld had en zelf niet weg kreeg is nu weg. Ik kan weer helemaal opnieuw genieten van mijn set


  19. #244

    Standaard

    Jij hebt je tv inmiddels ook laten kalibreren he? Tevreden?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #245

    Standaard

    ja ik ben wel tevreden. vooral omdat ik me al langere tijd stoorde aan een teveel aan rood in het beeld wat ik er zelf niet uit kreeg zonder het beeld te verpesten. ik moest wel erg wennen aan het nieuwe beeld, maar dat had ik bij mijn vorige tv ook nadat die gekalibreerd was. nu ik er een aantal dagen naar kijk kan ik wel zeggen dat ik zeer tevreden ben met het resultaat!

  21. #246

    Standaard

    En hier de nieuwe panorama. Niet helemaal lekker gelukt (het kastje staat op instorten en de rest ziet er ook een beetje scheef uit). Maar jullie hebben een indruk zo
    Het licht achter de tv is trouwens wel erg aanwezig zo, maar dat valt in real life reuze mee hoor...

    Laatst aangepast door Sicco : 12-10-2009 om 22:44

  22. #247

    Standaard

    Sicco,
    je nieuwe setup met de voozetwand ziet er prima uit!!

    Misschien nog een idee om een zwevend (custom) meubel te maken?
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  23. #248

    Standaard

    Thanks! Ik wil nog wel een keer een ander meubel maar voorlopig kan ik nog wel even vooruit met deze. Wat een meerwaarde geeft zo'n center trouwens toch! compleet nieuwe beleving

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    Thanks! Ik wil nog wel een keer een ander meubel maar voorlopig kan ik nog wel even vooruit met deze. Wat een meerwaarde geeft zo'n center trouwens toch! compleet nieuwe beleving
    Sicco, ziet er mooi uit hoor .
    Maar als je center zo een enorme aanvulling ios, zou je wat moeten expirimenteren met de plaatsing van je fronts. Vaak kan iets draaien (naar binnen of naar buiten) een behoorlijk verschil maken. Bij mij staan ze dusdanig dat ik soms zelfs twijfel of de center niet stiekem toch meedoet als ik in stereo speel.

  25. #250

    Standaard

    Ziet er keurig uit, idd lijkt het licht achter je TV erg aanwezig, overdag zal dat waarschijnlijk wel minder zijn dan 's avonds, maar het zit wel op de goede plek

    BTW, waar heb je je rears verstopt, zie ze nergens in het overzicht
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •