Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 257 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    excuus geaccepteerd
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    dit heb ik begrepen ja...
    de gewone SA kan nog wel eens schel klinken.
    Ik denk dat de Spellbinder fijner is, Qed geeft snel dat schelle.

  3. #28

    Standaard

    haha, dat zijn inderdaad Ikea lampies

  4. #29

    Standaard

    Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is een erg vette collectie aan giftsets en boxen ..

    Owja, HT is ook errrrrig netjes gedaan..

    Mzzl,

    J

  5. #30

    Standaard

    nah, die zie ik ook wel hoor
    ben er ook erg blij mee! thnx voor het compliment!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Vaker naar Ikea gaan, Edgar!

    *klik*

    P.S. Kan best ook een ander merk zijn, hoor. Maar wel vergelijkbaar...
    lekkere naam zeg; orgel vreten..... 8)

  7. #32

    Standaard

    Hmm, twijfel twijfel....
    Ik zit er aan te denken om het stuk QED SA van 7 meter van Johan te kopen (ik heb 3 en 4 meter nodig) om dit te kunnen vergelijken met de Spellbinder die ik een dezer dagen binnen krijg...

    Ik hou van een warm geluid, en dat heb ik nu ook, maar toch vraag ik me af of ik niet net wat meer in het hoog zou willen hebben.

    Zou dit een goed idee kunnen zijn, of krijg ik met de Spellbinder ook wel meer hoog in het geluid?

  8. #33

    Standaard

    Sicco, voor die prijs van de SA moet je het niet laten is lekker ingespeeld en kan je dus mooi vergelijken met de Spellbinder!

    P.s. ik heb de Spellbinder gisteren teruggestuurd, dus je kan ze snel verwachten.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  9. #34

    Standaard

    ik heb alleen dat ik die SA weer redelijk kan doorverkopen als ik toch voor de Spellbinder kies...

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    ik heb alleen dat ik die SA weer redelijk kan doorverkopen als ik toch voor de Spellbinder kies...
    Om eerlijk te zijn zal dat wel moeilijk worden met de powerbuy die nog loopt. Of er komen zo veel lovende kritieken dat je na de powerbuy de kabel zelf weer duurder kan verkopen
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  11. #36
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    QED brengt gewoon klankkleur met zich mee. Ik denk dat de Spellbinder vrij neutraal is qua geluid en het pure uit de speaker naar voren brengt.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    ik heb alleen dat ik die SA weer redelijk kan doorverkopen als ik toch voor de Spellbinder kies...
    Om eerlijk te zijn zal dat wel moeilijk worden met de powerbuy die nog loopt. Of er komen zo veel lovende kritieken dat je na de powerbuy de kabel zelf weer duurder kan verkopen
    ja precies... iedereen die SA wil koopt het nu en daarna krijg je het aan de 'straatstenen niet meer kwijt' en moet je maar hopen dat iemand precies een stuk van 3 en een van 4 meter wil hebben. is toch wel €35 dan...

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    ik heb alleen dat ik die SA weer redelijk kan doorverkopen als ik toch voor de Spellbinder kies...
    Om eerlijk te zijn zal dat wel moeilijk worden met de powerbuy die nog loopt. Of er komen zo veel lovende kritieken dat je na de powerbuy de kabel zelf weer duurder kan verkopen
    ja precies... iedereen die SA wil koopt het nu en daarna krijg je het aan de 'straatstenen niet meer kwijt' en moet je maar hopen dat iemand precies een stuk van 3 en een van 4 meter wil hebben. is toch wel €35 dan...
    Koop je toch 1 dvd in de maand minder. :wink:

  14. #39

    Standaard

    Ja, ach, ik denk dat er ook na de powerbuy heus interesse in de S.A. is hoor.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  15. #40

    Standaard

    hehe, ik heb al heel lang geen dvd's meer gekocht...
    ga vandaag een auto kopen als het goed is, dus het geld is echt heel erg op.... dan is dus zelfs €35 veel.... kabelupdate moet er echter sowieso komen, aangezien ze nu te kort zijn

  16. #41
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Sicco, voor die prijs van de SA moet je het niet laten is lekker ingespeeld en kan je dus mooi vergelijken met de Spellbinder!
    En voor mijn prijs kan je ze altijd weer door verkopen indien nodig, kost het je alleen de verzendkosten, en lage prijs om deze ervaring rijker te worden. :wink:

  17. #42
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Ja, ach, ik denk dat er ook na de powerbuy heus interesse in de S.A. is hoor.
    Inderdaad, Sicco ik heb al vaker SA verkocht en ook duurder dan deze en ze zijn altijd binnen de kortste keren weg.
    De vraag naar deze kabel blijft naar mijn idee en zoals je kunt zien ben ik nu zelf ook de meeste stukken al kwijt en heb vorige week ook nog een andere advertentie gezet van 3 stukken SA die zo weg waren.
    In totaal heb ik al zo,n 20 stukken SA verkocht in de loop der tijd en altijd binnen een week.

    Kortom, je blijft er dus niet mee zitten.

    @SethGekko
    Je LOK,s zijn nog niet op de post.
    Ik had de dozen met bestellingen klaar gezet maar jouw LOK,s kunnen in een bubbel envelop.
    Mijn vrouw heeft de dozen naar postkantoor gebracht maar is helaas deze vergeten en moet er nog even envelop voor kopen.
    Ze komen zo spoedig mopgelijk jouw kant op.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Ja, ach, ik denk dat er ook na de powerbuy heus interesse in de S.A. is hoor.
    Inderdaad, Sicco ik heb al vaker SA verkocht en ook duurder dan deze en ze zijn altijd binnen de kortste keren weg.
    De vraag naar deze kabel blijft naar mijn idee en zoals je kunt zien ben ik nu zelf ook de meeste stukken al kwijt en heb vorige week ook nog een andere advertentie gezet van 3 stukken SA die zo weg waren.
    In totaal heb ik al zo,n 20 stukken SA verkocht in de loop der tijd en altijd binnen een week.

    Kortom, je blijft er dus niet mee zitten.

    @SethGekko
    Je LOK,s zijn nog niet op de post.
    Ik had de dozen met bestellingen klaar gezet maar jouw LOK,s kunnen in een bubbel envelop.
    Mijn vrouw heeft de dozen naar postkantoor gebracht maar is helaas deze vergeten en moet er nog even envelop voor kopen.
    Ze komen zo spoedig mopgelijk jouw kant op.
    Oké, als het maar niet te lang gaat duren, geld staat al op je rekening :wink:
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  19. #44
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Oké, als het maar niet te lang gaat duren, geld staat al op je rekening :wink:
    Gaat niet lang duren, schat één weekje.....

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    hehe, ik heb al heel lang geen dvd's meer gekocht...
    ga vandaag een auto kopen als het goed is, dus het geld is echt heel erg op.... dan is dus zelfs €35 veel.... kabelupdate moet er echter sowieso komen, aangezien ze nu te kort zijn
    Sicco, succes met je auto. :wink:

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Ja, ach, ik denk dat er ook na de powerbuy heus interesse in de S.A. is hoor.
    Inderdaad, Sicco ik heb al vaker SA verkocht en ook duurder dan deze en ze zijn altijd binnen de kortste keren weg.
    De vraag naar deze kabel blijft naar mijn idee en zoals je kunt zien ben ik nu zelf ook de meeste stukken al kwijt en heb vorige week ook nog een andere advertentie gezet van 3 stukken SA die zo weg waren.
    In totaal heb ik al zo,n 20 stukken SA verkocht in de loop der tijd en altijd binnen een week.

    Kortom, je blijft er dus niet mee zitten.

    @SethGekko
    Je LOK,s zijn nog niet op de post.
    Ik had de dozen met bestellingen klaar gezet maar jouw LOK,s kunnen in een bubbel envelop.
    Mijn vrouw heeft de dozen naar postkantoor gebracht maar is helaas deze vergeten en moet er nog even envelop voor kopen.
    Ze komen zo spoedig mopgelijk jouw kant op.
    Oké, als het maar niet te lang gaat duren, geld staat al op je rekening :wink:

    We gaan niet drammen he?! 8)

  22. #47

    Standaard

    Sicco, verander je titel van de grootste kostenpost maar alvast, enne foto's van je auto hè!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  23. #48

    Standaard

    haha, die auto is inderdaad ook een grote kostenpost ja.... maar ja, wel noodzakelijk aangezien ik vanaf maandag elke dag 200km ga rijden.... Het is een Mazda 626 geworden op G3 LPG

    foto's:




  24. #49

    Standaard

    Proficiat.

    Ga je dagelijks woon/werkverkeer rijden over die afstand?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Proficiat.

    Ga je dagelijks woon/werkverkeer rijden over die afstand?
    yup... ik ga bij Endemol werken als redacteur voor het programma Hart in Aktie. in juni ben ik afgestudeerd, in juli ben ik toegelaten tot de Young Talent summerschool van Endemol. die duurde een maand en daaruit is nu deze baan gekomen

    het is een kans die ik met beiden handen moet aanpakken en verhuizen is geen optie op het moment, dus vandaar een goede auto om op een neer te kunnen

Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •