Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 42 worden weergegeven.

Discussie: ---> Slotje <---

  1. #1

    Standaard ---> Slotje <---

    Nadat ik gisteren teruggekomen ben van vakantie, de uitslag van mijn laatste tentamen ontvangen. Daarmee geslaagd voor m'n HBO, dus ik ben in een erg goeie stemming sinds gisteren

    Daarom 3 gratis dvd'tjes (verzendkosten neem ik ook voor mijn rekening).

    Laat hieronder weten welke DVD je zou willen hebben. Als je reageert plaats dan een leuk plaatje, mop, raadsel of iets anders wat bijvoorbeeld bij het mooie weer past. Zondagavond a.s. zal ik bekend maken wie de winnaars zijn.


    De dvd's zijn:
    - Heist - Snapper
    - Blues Brothers - 25th Anniversary Edition (2-DVD)
    - Das Experiment

    Alle zijn R2NL.


  2. #2

    Standaard

    Hey gefeliciteerd!

    Ik wil meedoen voor The Blues Brothers.

    Misschien een filmpje van de geweldig John Belshi?

    Het beste stukje uit Animal House:

    http://www.youtube.com/watch?v=hkASk8Db2yI

  3. #3

    Standaard

    En ik voor Heist - Snapper



    Darth Vera


  4. #4

    Standaard

    Leuke actie ! En natuurlijk gefeliciteerd !

    Ik doe graag mee voor "The Blues Brothers" ...


    TIjd heb je niet, tijd maak je ...

  5. #5

    Standaard

    Van harte gefeliciteerd... verdere toekomstplannen al?
    Ik doe graag mee voor the Blues Brothers ;

    Hierbij mijn mop ;
    Een man komt bij de dokter binnen, dus de dokter zegt goedemorgen waarmee kan ik u helpen.. En de man stottert meteen heel erg... ja dokter ik heb een probleem ik stotter nu al heel mijn leven en ik wil er toch wel eens vanaf.. Dus de dokter zegt nou laten we u dan maar eens onderzoeken, oppervlakking onderzoek levert niks op, dus de dokter zegt trek uw kleren maar uit.. Dus de man trekt z'n kleren uit en de dokter ziet het meteen ; Meneer wist u dat u 3 teelballen heeft? Waarop de man spontaan antwoord ja dokter dat heb ik al vanaf m'n geboorte.. Ja zegt de dokter daar zit het probleem dus in, Ik moet 1 bal verwijderen dan bent u meteen van het probleem af.. Kan gewoon plaatselijk niks aan de hand , De dokter pakt al een spuit en een scalpel. Maar voordat de dokter begint te snijden zegt de man.. Maarre Maarre dokter ik kan wel 13 keer klaarkomen, kan dat ook nog als ik 2 teelballen over heb?... Tuurlijk zegt de dokter dat maakt niets uit.. Dus zo geschiede de dokter opereert de man en de man wil de dokter bedanken en jawel hoor zonder te stotteren.. De man vertrekt de doktersruimte maar denkt toch bij zichzelf ja hij kan me wat ik wil nu wel weten of ik inderdaad nog steeds 13 keer kan klaarkomen... Dus de eerste de beste hoerenkast loopt hij binnen en na 2 keer lukt het al niet meer.. Nou denkt de man bij zichzelf het zal wel aan de operatie liggen.. maar de volgende 3 dagen nog steeds hetzelfde, en na het weekend besluit de man toch bij de dokter langs te gaan.. Hij loopt bij de dokter binnen en zegt Dokter het maakt me niet uit dat ik stotter ik wil gewoon 13 keer klaar kunnen komen dus geef m'n bal maar gewoon weer terug....

    Waarop de dokter al stotterend zegt [spoiler:c1af784339]Eens gegeven blijft gegeven[/spoiler:c1af784339]
    Tired of being what you want me to be

  6. #6

    Standaard

    Ik hoef geen dvd maar wel gefeliciteerd!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #7

    Standaard

    Gefeliciteerd, ik wil graag meedoen voor Das Experiment.


  8. #8

    Standaard

    Ik wil graag meedoen voor Das Experiment

    Waarom zwemmen Belgische visje achteruit?
    [spoiler:856f9f3dc6]Anders krijgen ze water in hun oogjes[/spoiler:856f9f3dc6]

    En uiteraard gefeliciteerd!

  9. #9

    Standaard



    Ik doe graag mee voor Das Experiment.
    Oja, gefeliciteerd! :wink:

  10. #10

    Standaard

    Heist - Snapper



    Gefeliciteerd he

  11. #11

    Standaard

    Ik doe graag mee voor Heist - snapper! Even gelezen waar het over gaat en klinkt erg tof! Ik had vanmorgen nog een goede mop in mn hoofd zitten die opeens weer omhoog kwam, ik dacht die moet ik onthuden en wat denk je, natuurlijk weer vergeten

    Daarom maar even een nieuw mopje:

    Iemand schept met een hand water uit een beekje en drinkt dat op.
    Een ander ziet dat en roept "dat moet je niet doen wat dat water is vervuilt"
    Roept die man terug "was sagen sie"
    De ander roept "sie mussen met zwei Handen trinken"

    En natuurlijk niet te vergeten: Gefeliciteerd met het diploma Ik ga nu mijn examenjaar in (MBO)
    Gekocht: 18 | Verkocht: 0 | Geruild: 4 | In bestelling / onderweg: 1 | Member of dvd.nl & dvdforum.nl

  12. #12

    Standaard

    Gefeliciteerd Louwrens!! Ik wil graag meedoen voor The Blues Brothers. Ik stuur 'ns even wat te lachen in:

    Een vreemdeling komt in de stad en gaat een bar binnen.
    Achter de bar ziet hij een grote ton die tot de rand is gevuld met 10 eurobiljetten.
    De man schat dat er duizenden euro's inzitten.
    "Wat is dat met die ton?" vraagt hij aan de barman.
    "Wel, je moet tien euro betalen en als je drie testen hebt doorstaan, dan krijg je al het geld."
    "Wat zijn die drie testen?"
    "Eerst betalen, dat zijn de regels."
    De man betaalt en z'n biljet gaat de ton in. De barman zegt:
    "OK, dit is wat je moet doen. Eerst moet je een héle liter pepertequilla uitdrinken, het geheel in één keer en zonder een spier te vertrekken.
    Ten tweede, er zit hier buiten aan een ketting een pitbull met een zere kies. Die moet je eruit halen met je blote handen.
    Ten derde, er zit boven een vrouw van 90 jaar die in haar hele leven nog geen enkel orgasme heeft gehad. Je moet haar laten klaarkomen."
    De man antwoordt: "Wel, ik weet dat ik tien euro heb betaald, maar ik ben geen idioot, ik kan dat niet allemaal doen. Onmogelijk!"
    "Wel, je vroeg het en ik heb het je verteld. Je geld blijft in de ton, dat zijn de regels."
    De tijd gaat voorbij, de man drinkt nogal aardig wat en vraagt dan behoorlijk aangeschoten:
    "Waar is dien tequilla?" *hik*
    Hij pakt de kroes met beide handen vast en slaat hem in één keer achterover. Tranen stromen over z'n gezicht, maar hij vertrekt geen spier.
    Vervolgens zegt hij:
    "O-oowKeej en dan na het wwoefffffke, hé."
    Hij waggelt naar buiten en spoedig horen de gasten een geweldig gewroet en geschuifel. Ze horen blaffen, schreeuwen, gillen en grommen, en plots een ijzige stilte.
    Juist als ze denken dat de man zeker dood moet zijn, waggelt hij de bar weer binnen, z'n shirt aan repen en z'n lijf vol beten en schrammen.
    "O-oowKeej," lacht hij, "en waar i-is da oud wwijfff met die zzere tand?..."
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #13

    Standaard

    Gefeliciteerd

    Ik doe graag mee voor Das Experiment

    1 AZ 3 3 0 0 9 13 - 2
    2 Ajax 3 3 0 0 9 10 - 1
    3 FC Groningen 3 2 1 0 7 6 - 2
    4 Roda JC 3 2 1 0 7 4 - 2
    5 sc Heerenveen 3 2 0 1 6 9 - 5
    6 PSV 3 2 0 1 6 6 - 3
    7 FC Utrecht 3 1 1 1 4 8 - 4
    8 Heracles Almelo 3 1 1 1 4 4 - 2
    9 Excelsior 3 1 1 1 4 4 - 3
    10 Feyenoord 3 1 1 1 4 4 - 4
    11 FC Twente 3 1 1 1 4 3 - 5
    12 Vitesse 3 1 0 2 3 3 - 7
    13 NAC Breda 3 1 0 2 3 4 - 10
    14 Willem II 3 1 0 2 3 3 - 9
    15 Sparta Rotterdam 3 0 1 2 1 4 - 8
    16 NEC 3 0 1 2 1 2 - 6
    17 RKC Waalwijk 3 0 1 2 1 1 - 11
    18 ADO Den Haag 3 0 0 3 0 2 - 6

    Nou met deze stand en het vooruitzicht verdien ik toch wel een dvdtje :wink: Er moet toch tenminste 1 prijs naar rotterdam komen dit jaar
    I always tell the truth. Even when I lie.

  14. #14

    Standaard

    Gefeliciteerd met je HBO diploma. Dat is mooi nieuws. Ik doe graag mee voor Experiment (al is The Blues Brothers zeker ook interessant met zijn 2-DVD), maar ik ga voor Experiment.

    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #15

    Standaard

    Gefeliciteerd, daar drinken we eentje op!



    Lekker met dit weer!

    Ik doe graag mee voor Blues Brothers 8)
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  16. #16

    Standaard

    Gefeliciteerd met je diploma.

    En ik doen mee voor Das Experiment.


    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  17. #17

    Standaard

    Gefeliciteerd met je diploma! En ik ga graag in de hoge hoed voor Heist... Gene Hackman blijft geweldig om te zien acteren, en deze film van hem heb ik nog niet gezien helaas

  18. #18

    Standaard

    Gefeliciteerd 8) Ik doe graag mee voor Das Experiment.


  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Gefeliciteerd

    Ik doe graag mee voor Das Experiment


    Nou met deze stand en het vooruitzicht verdien ik toch wel een dvdtje :wink: Er moet toch tenminste 1 prijs naar rotterdam komen dit jaar
    Beetje jammer van je grapje
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  20. #20

    Standaard

    Gefeliciteerd met je diploma!!

    Ik doe graag mee voor 'Das Experiment'

    Send a maniac to catch a maniac...

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Gefeliciteerd

    Ik doe graag mee voor Das Experiment

    1 AZ 3 3 0 0 9 13 - 2
    2 Ajax 3 3 0 0 9 10 - 1
    3 FC Groningen 3 2 1 0 7 6 - 2
    4 Roda JC 3 2 1 0 7 4 - 2
    5 sc Heerenveen 3 2 0 1 6 9 - 5
    6 PSV 3 2 0 1 6 6 - 3
    7 FC Utrecht 3 1 1 1 4 8 - 4
    8 Heracles Almelo 3 1 1 1 4 4 - 2
    9 Excelsior 3 1 1 1 4 4 - 3
    10 Feyenoord 3 1 1 1 4 4 - 4
    11 FC Twente 3 1 1 1 4 3 - 5
    12 Vitesse 3 1 0 2 3 3 - 7
    13 NAC Breda 3 1 0 2 3 4 - 10
    14 Willem II 3 1 0 2 3 3 - 9
    15 Sparta Rotterdam 3 0 1 2 1 4 - 8
    16 NEC 3 0 1 2 1 2 - 6
    17 RKC Waalwijk 3 0 1 2 1 1 - 11
    18 ADO Den Haag 3 0 0 3 0 2 - 6

    Nou met deze stand en het vooruitzicht verdien ik toch wel een dvdtje :wink: Er moet toch tenminste 1 prijs naar rotterdam komen dit jaar
    Prachtig! Heerlijk, die realistische zelfspot.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  22. #22

    Standaard

    Dit is mijn inzending voor Heist.

    Mooi weer... mini-rok... Maar....


  23. #23

    Standaard

    The More People I meet , the more I like my dog

    das experiment graag !

  24. #24

    Standaard

    Gefeliciteerd dude. Ik ben zelf net gestart met HBO en ik vind het nu al behoorlijk pittig.

    Ik vond deze plaat wel meesterlijk.



    oja, ik doe wel mee voor de Blues Brothers

  25. #25

    Standaard

    Gefeliciteerd met je HBO, ik ben net begonnen met m,n MBO Niv. 4 (en zoals het er nu voorstaat heb ik het idee dat het niet lastig gaat worden. Geen HBO maar een nieuw begin. Geniet ervan!

    Ik doe graag mee voor "the blues brothers".

    En dit filmpje stuur ik in: http://tmst.twu.net/flash/igsf2d.htm

    Leuke verloting .

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •