De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 'Apocalypse Now: The Complete Dossier' R2-release?

    Iemand een idee of deze versie nog wordt uitgebracht in Nederland? Zo niet, engeland of whatever?

  2. #2

    Standaard

    In Nederland waarschijnlijk niet, omdat de rechten van de twee versies van de film bij verschillende distributiemaatschappijen liggen. Of andere landen 'm wel krijgen weet ik niet.

  3. #3

    Standaard

    Deze vraag ken ik uit het topic over deze DVD, hmmm....
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Hoe the fuck moet ik nou inzien dat deze thread bestond. Laatste geposte bericht stamt uit 13 augustus.

    Mieren neukers.

    Maar ja, jammer dat hij niet ge-released wordt. Beetje belachelijk eigenlijk, want het gaat om een vd belangrijkste films uit z'n bestaan.

  6. #6

    Standaard

    Hij is toch te koop in Nederland, alleen niet in een leuk kartonnetje, en hij is toch niet Complete, die Complete Dossier.
    Uit z'n bestaan ? Wiens bestaan ?

    Mierenneukers....hmmm, ZOEKFUNCTIE! Of verder kijken dan je neus lang is
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #7

    Standaard

    @ mercapto: loser. Ik heb even die thread doorgelezen en nergens wordt echt duidelijk vastgesteld of deze dvd in Nederland wordt uitgebracht, of alleen maar heel vaagjes.

    'Hij is toch te koop in Nederland, alleen niet in een leuk kartonnetje, en hij is toch niet Complete, die Complete Dossier. '

    Lekker eigenwijs doen?

    Volgens mij heb ik al eens eerdere posts van jou gezien waar je alleen maar zeurt om mensen die perongeluk iets dubbel posten, of iets dergelijks. Doe eens fuckin' normaal man.

  8. #8

    Standaard

    Beste is om voor nederland om Paramount en/of A-film persberichten in de gaten te houden maar reken er voorlopig niet op.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  9. #9

    Standaard

    Heb je dat wel gevonden met de zoekfunctie ? Zo lui ben je dus niet.
    Oh nee wacht, ik zeur nooit tegen mensen Dus je moet je toch echt vergissen.
    Lees die thread nog eens goed.
    En ik doe niet eigenwijs, vertel mij maar eens waarom we een R2NL van deze editie moeten hebben ? Kom op, doe wat moeite, awww toe....
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #10

    Standaard

    'En ik doe niet eigenwijs, vertel mij maar eens waarom we een R2NL van deze editie moeten hebben ?'

    Deleted scenes met Marlon brando?

    O.A deze conversatie:

    KURTZ: [extending a pistol] If I were to give you... this weapon, would you kill me?

    WILLARD: Yes.

    KURTZ: Why?

    WILLARD: Because of what you're doing here.

    KURTZ: You've seen all this before, Captain.

    WILLARD: Not like this.

    KURTZ: Captain... why do you find it so difficult to accept what you see here? Is it because you're afraid to look... afraid to see something within yourself that you didn't know was there? Is that it? Why? Why, Captain? You remind me of my colleagues in Washington. Those master liars! They want to win this war, but they can't bear to be thought of as cruel. They want to destroy the enemy... but they hate to admit that they're simply... murdering them. And they INSIST that they're civilized... they insist that they are moral, they insist that they are ethical. And you will find, later or sooner, Captain... that those words... are meaningless... in this wilderness.....meaningless.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Heb je dat wel gevonden met de zoekfunctie ? Zo lui ben je dus niet.
    Oh nee wacht, ik zeur nooit tegen mensen Dus je moet je toch echt vergissen.
    Lees die thread nog eens goed.
    En ik doe niet eigenwijs, vertel mij maar eens waarom we een R2NL van deze editie moeten hebben ? Kom op, doe wat moeite, awww toe....
    He Mercapto een R2 release met nl subs zouden toch veel mensen blij maken denk ik. Waaronder ikzelf bijvoorbeeld. Ik heb toch altijd het liefst Nl subs. Niet zo zeer voor mezelf, maar voor de mensen die meekijken. En als je met meerdere mensen kijkt die soms zwaar irritant zijn door er door heen te lullen is het soms wat moeilijker te volgen. :wink:
    I always tell the truth. Even when I lie.

  12. #12

    Standaard

    Uhm.NL subs maken me geen fuck uit. Ik kan niet Regio-1 afspelen. Misschien maar eens een regiovrije dvd speler aanschaffen binnenkort.

  13. #13

    Standaard

    Nou, rustig maar heren. :wink:
    Ik heb de nieuwe R1 SE. Compleet is hij niet, want de docu Heart of Darkness ontbreekt helaas. Die zal wel nooit op DVD verschijnen.
    Maar verder is deze uitgave piekfijn in orde en heeft itt de nederlandse uitgave een aantal interessante extra's en bovendien een informatief audiocommentaar van Coppola. Prettig om te horen, leuke anekdotes ook.

  14. #14

    Standaard

    Ik heb de nieuwe R1 SE. Compleet is hij niet, want de docu Heart of Darkness ontbreekt helaas. Die zal wel nooit op DVD verschijnen.
    De gehele docu staat toevallig wel op YOUTUBE. Best cool

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Otnemem
    Ik heb de nieuwe R1 SE. Compleet is hij niet, want de docu Heart of Darkness ontbreekt helaas. Die zal wel nooit op DVD verschijnen.
    De gehele docu staat toevallig wel op YOUTUBE. Best cool
    Oh, dat wist ik niet. Zal ik zeker gaan kijken. Bedankt!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Otnemem
    Hoe the fuck moet ik nou inzien dat deze thread bestond. Laatste geposte bericht stamt uit 13 augustus.
    Daar hebben we een zoekfunctie voor. En wat maakt het uit dat de laatste post van 13 augustus is? Is zo'n topic dan niet meer actueel of zo?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Otnemem
    Misschien maar eens een regiovrije dvd speler aanschaffen binnenkort.
    Lijkt me het makkelijkst. Dan ben je van alle problemen af.

  17. #17

    Standaard

    Daar hebben we een zoekfunctie voor. En wat maakt het uit dat de laatste post van 13 augustus is? Is zo'n topic dan niet meer actueel of zo?
    Wat maakt het uit als iemand kortbondig iets vraagt over een bepaalde dvd ipv een maand oude, 3-pagina lange thread door moet pluizen voor een simpel fuckin' antwoord? En nee, ik ben niet lui, het is gewoon...dat het om niets gaat weet je. Het internet is zo groot...wat maakt het uit als ik daar een onschuldig berichtje aan toevoeg? Wanorde? Fuck dat.

    Lijkt me het makkelijkst. Dan ben je van alle problemen af.
    yeah. Heb je toevallig een idee hoeveel de minst dure tegenwoordig kosten?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Otnemem
    Daar hebben we een zoekfunctie voor. En wat maakt het uit dat de laatste post van 13 augustus is? Is zo'n topic dan niet meer actueel of zo?
    Wat maakt het uit als iemand kortbondig iets vraagt over een bepaalde dvd ipv een maand oude, 3-pagina lange thread door moet pluizen voor een simpel fuckin' antwoord? En nee, ik ben niet lui, het is gewoon...dat het om niets gaat weet je. Het internet is zo groot...wat maakt het uit als ik daar een onschuldig berichtje aan toevoeg? Wanorde? Fuck dat.
    Hoe meer topics er geopend worden over een bepaalde titel, hoe moelijker het wordt om de informatie te zoeken die je wilt hebben.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Otnemem
    yeah. Heb je toevallig een idee hoeveel de minst dure tegenwoordig kosten?
    Nee, toevallig niet, maar er zijn ongetwijfeld genoeg mensen die je hier informatie over kunnen geven. Sterker nog, er zullen vast diverse topics bestaan over dit onderwerp. :wink:

  19. #19

    Standaard

    Sterker nog, er zullen vast diverse topics bestaan over dit onderwerp.
    Lekkere ironie :wink:

    Ok, ok, i got the point. But don't overdo it.

  20. #20

    Standaard

    Hmm.
    Als je dan echt de R1 voor die extra's koopt, koop dan ook de Poolse en Franse versie want die hebben weer vette extra's die nergens anders op staan En zijn R2 en hebben geen NLO

    En waarom kan ik niet typen over een ernstige ziekte maar kan jan en alleman wel het F woord gebruiken ? (nee ik bedoel niet Feyenoord :P)
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Nou, rustig maar heren. :wink:
    Ik heb de nieuwe R1 SE. Compleet is hij niet, want de docu Heart of Darkness ontbreekt helaas. Die zal wel nooit op DVD verschijnen.
    Maar verder is deze uitgave piekfijn in orde en heeft itt de nederlandse uitgave een aantal interessante extra's en bovendien een informatief audiocommentaar van Coppola. Prettig om te horen, leuke anekdotes ook.
    Ik zou niet weten waarom Heart of darkness niet ooit op dvd zou komen, hij is ook ooit op video verschenen. In ieder geval voor mij reden genoeg om deze dvd niet aan te schaffen.

  22. #22

    Standaard

    Als het goed is zal heart of darkness wel op dvd verschijnen ooit, maar niet als deel van Apocalypse Now.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    In Nederland waarschijnlijk niet, omdat de rechten van de twee versies van de film bij verschillende distributiemaatschappijen liggen.
    Volgens mij is dat niet juist. Ik herinner me een verhaal dat de rechten tot medio 2001 bij Paramount lagen en daarna terugvervallen zijn aan Zoetrope of Francis Coppola zelf. Voor Nederland zijn de rechten daarna terechtgekomen bij A-Film die de DVD van Redux publiceerde. Ik zou nog niet durven zegen dat er geen dubbel-versie zoals deze in Nederland gaat verschijnen: het is nog wel mogelijk.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •