Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 101 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.fr

  1. #1

    Standaard Amazon.fr

    Heb even gezocht maar vond geen specifieke thread over de Franse amazon...
    Vorige week was ik zeer blij, want ik kon de Spiderman Coffret Ultimate aan een mooie prijs bestellen bij amazon.fr. Vandaag is die toegekomen en ben ik toch niet meer zo blij... Wat blijkt : de kist is gewoon verstuurd met een plastic zak erover. Enfin, 1 zijlat is losgekomen, plankjes los... Er mist zelfs een zijlat (en die zat heus niet in de zak).
    Heeft er iemand ervaring met het terugzenden van artikels naar hen ? Ondertussen zijn ze niet meer van amazon zelf te krijgen Ik weet echt niet goed wat ik hiermee aan moet... Ik weet ook niet of de inhoud in goede staat is, want de kist is nog dicht (met die rode strip).

    Foto's kan je hier zien.

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Dit is wel heel sneu.

    Je kunt hem het beste gewoon open maken. Kapot is de buitenkant toch al. En kun je ze ook meteen vertellen op de inhoud kapot is, ja of de nee.
    En zat het aankoopsbiljet, van Amazon.fr er zelf ook nog bij?

    Volgens mij, ligt het niet aan het transpot. Er moet gewoon mee zijn gerommeld denk ik.

  3. #3

    Standaard

    De inhoud ziet er perfect uit (heb die rode strips er gewoon over getrokken, zonder te knippen).
    Heb vandaag bericht terug gehad van hen dat ze 20% willen terugbetalen of dat ik het mag terugsturen. Ik ga zo dadelijk even naar een doe-het-zelf zaak kijken of ik zo'n hoeklatten kan vinden... ik hoop van wel, dan kan ik hem herstellen en heb ik de box voor een zeer nette prijs.

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ik heb zojuist mijn expemlaar ontvangen. Helemaal geen beschadingen of losse dingen. Wat een schitternde uitgave . De mijne kwam gelukkig met een kartonnendoos plus nog een grijze zak eromheen.

  5. #5

    Standaard


    De box is echt het geld niet waard (de houten krat zelf)... gelukkig is de inhoud fantastisch... Ik heb hem nu hersteld met geschaafde hoeklatten, de hoeklatten die zij gebruikt hebben zijn zelf gemaakt. Als je ziet hoe die box in elkaar zit, dat is echt om te huilen ! Nu ja, hij kan nu zo op mijn kast en anders kan ik hem gewoon op zolder gooien en de inhoud mooi uitstallen... Uiteindelijk met nog eens 20% korting is het een mooie deal (€69). Ik heb geen €70 extra over voor een onbeschadigde kist... zeker niet nu ik weet hoe die in elkaar zit (echt het goedkoopste hout dat gebruikt is... zelfs niet afgewerkt waar ze gezaagd hebben).
    Maar... ben blij dat die van jou onbeschadigd is ! Die kartonnen doos vonden ze bij mij waarschijnlijk niet meer nodig

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    De krat zelf wel ja. Maar dan maakt het schuim binnen in, het wel weer een beetje goed :P. Voor de rest, is de inhoud gewoon super.

  7. #7

    Standaard

    Klopt het dat bij Amazon.fr net als bij de andere Amazon's pas op het moment van verzending de betaling plaatsvindt?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Klopt het dat bij Amazon.fr net als bij de andere Amazon's pas op het moment van verzending de betaling plaatsvindt?

    Is dit ook het geval bij Amazon.uk ? .

    Heb ik iets over het hoofd gezien, heb het nergens zien staan.
    What ?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Is dit ook het geval bij Amazon.uk ? .

    Heb ik iets over het hoofd gezien, heb het nergens zien staan.
    Geen idee. Ik dacht dat ooit ergens gelezen te hebben, dus ik vroeg het me af.

  10. #10

    Standaard

    ik heb ook nog ff een vraagje.. weet iemand wat de verzendkosten zijn bij Amazon.fr voor een enkele DVD?


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Geen idee. Ik dacht dat ooit ergens gelezen te hebben, dus ik vroeg het me af.
    Net even met een pre order titel geprobeerd maar ik kan zo een optie niet vinden in iedergeval tijdens de check out.

    Betaling gaat gelijk en instellingen in mijn profiel zijn ook niks bijzonders.
    What ?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Klopt het dat bij Amazon.fr net als bij de andere Amazon's pas op het moment van verzending de betaling plaatsvindt?
    "...your bank account is charged only when your order is ready to be shipped..."
    http://www.amazon.fr/gp/help/custome...&nodeId=603082

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    "...your bank account is charged only when your order is ready to be shipped..."
    http://www.amazon.fr/gp/help/custome...&nodeId=603082
    Aha. Bedankt voor het antwoord.

  14. #14

    Standaard

    Was eens op amazon.fr aan het kijken en volgens mij zijn de verzendkosten bij hen boven de 20 euro ook gratis, zie hier

    Allemagne, Pays-Bas, Royaume-Uni, Luxembourg. Profitez de la livraison gratuite pour les commandes de plus de 20 euros vers le Luxembourg (voir conditions).
    Nu hebben ze ook een mooie actie, 5 titels voor 50 euro, met diverse titels van Warner en Fox, diverse met NL subs. Uiteraard eens geprobeerd te bestellen en er komt dan meer dan 15 euro aan verzendkosten bij.....
    Helaas is mijn Frans niet goed genoeg om een E-mail te sturen. Is er iemand die al ervaringen heeft met het gratis verzenden?

    Anders zal ik er eens een Engelstalige E-mail tegenaan gooien.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Was eens op amazon.fr aan het kijken en volgens mij zijn de verzendkosten bij hen boven de 20 euro ook gratis, zie hier

    Nu hebben ze ook een mooie actie, 5 titels voor 50 euro, met diverse titels van Warner en Fox, diverse met NL subs. Uiteraard eens geprobeerd te bestellen en er komt dan meer dan 15 euro aan verzendkosten bij.....
    Helaas is mijn Frans niet goed genoeg om een E-mail te sturen. Is er iemand die al ervaringen heeft met het gratis verzenden?

    Anders zal ik er eens een Engelstalige E-mail tegenaan gooien.
    Nee, 1x besteld bij amazon.fr, maar de verzendkosten is wel erg hoog. Moest voor de Pirate, de 3 delen 7 euro betalen.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Was eens op amazon.fr aan het kijken en volgens mij zijn de verzendkosten bij hen boven de 20 euro ook gratis, zie hier

    Nu hebben ze ook een mooie actie, 5 titels voor 50 euro, met diverse titels van Warner en Fox, diverse met NL subs. Uiteraard eens geprobeerd te bestellen en er komt dan meer dan 15 euro aan verzendkosten bij.....
    Helaas is mijn Frans niet goed genoeg om een E-mail te sturen. Is er iemand die al ervaringen heeft met het gratis verzenden?

    Anders zal ik er eens een Engelstalige E-mail tegenaan gooien.
    Er zijn geen verzendkosten voor bestellingen boven de 20€ die naar België en Luxemburg verstuurd worden. Voor bestellingen die naar Nederland moeten verstuurd worden moet je wel verzendkosten betalen.

    Livraison gratuite en Belgique et au LuxembourgLa livraison est gratuite à partir de 20 euros TTC* d'achats !

    Pour bénéficier de cette offre, votre commande passée sur le site www.amazon.fr doit remplir cumulativement les quatre conditions suivantes :
    Le minimum d'achats est de 20 euros TTC* par commande et par adresse de livraison.
    L'adresse de livraison est en Belgique ou au Luxembourg (vous n'êtes pas résident français).
    Vous sélectionnez l'option livraison Rapide et d'Envoyer les articles en un minimum de colis.
    Les articles achetés sont vendus et expédiés par Amazon.fr (les articles vendus par des vendeurs tiers sur notre plate-forme Marketplace sont exclus). * Notez que les prix affichés sur le site www.amazon.fr incluent la TVA française. Le prix final TTC (incluant le taux de TVA applicable dans le pays de livraison) de l'article sera visible sur la page Vérification et validation de votre commande.

  17. #17

    Standaard

    Voor verzendingen naar Nederland:

    Ze vragen 4,27€ (+ lokale BTW) per bestelling + 1,55 (+ lokale BTW) per artiekel.

  18. #18

    Standaard

    @Basil

    Maar in mijn citaat van de website:

    Allemagne, Pays-Bas, Royaume-Uni, Luxembourg. Profitez de la livraison gratuite pour les commandes de plus de 20 euros vers le Luxembourg (voir conditions).
    Hier staat toch in dat klanten uit Duitsland, Nederland, UK, Luxemburg ook gebruik kunnen maken van het gratis verzenden bij een aankoopbedrag boven de 20 euro zoals in Luxemburg?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #19

    Standaard

    Geldt alleen voor Luxembourg.

  20. #20

    Standaard

    Europe : pays limitrophesVeuillez noter : les consoles de jeux vidéo et accessoires volumineux de la catégorie jeux vidéo font l'objet d'un tarif de livraison spécial. Merci de consulter les tarifs de livraison consoles de jeux
    Allemagne, Pays-Bas, Royaume-Uni, Luxembourg. Profitez de la livraison gratuite pour les commandes de plus de 20 euros vers le Luxembourg (voir conditions).



    De vier landen die ze eerst noemen zijn de landen die deelmaken van "Europe: pays limitrophes". Maar dat wilt niet zeggen dat die vier landen recht hebben op gratis verzendingen. De laatste zin zegt welke land recht heeft op gratis verzendigen. Ik ga dat laatste zin voor jou vertalen: "Geniet van de gratis venzendingen voor alle bestellingen boven de 20€ naar Luxemburg." En niet "zoals in Luxemburg"

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    @Basil

    Maar in mijn citaat van de website:



    Hier staat toch in dat klanten uit Duitsland, Nederland, UK, Luxemburg ook gebruik kunnen maken van het gratis verzenden bij een aankoopbedrag boven de 20 euro zoals in Luxemburg?
    Google Translate is your friend


  22. #22

    Standaard

    Ja nu zie ik het, er staat een punt achter de 1e Luxembourg, dus het slaat niet op die landen, jammer. Iig bedankt voor de hulp!!!!
    (Kan ook nog in Belgie gaan wonen natuurlijk, maar dan verstuurt amazon.de niet meer gratis....)
    Laatst aangepast door peptalk : 28-01-2010 om 01:23
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    (Kan ook nog in Belgie gaan wonen natuurlijk, maar dan verstuurt amazon.de niet meer gratis....)
    Een tweede verblijf in Belgïe kopen . Veel Nederlanders doen dat.

  24. #24

    Standaard

    Ik vind Amazon.de en Amazon.fr allesbehalve goedkoop, en scheelt weinig met prijzen in België en Nederland.

    Enkel bij amazon.com en amazon.co.uk is het prijsverschil soms echt wel de moeite.

  25. #25

    Standaard

    Volledige boxen zoals bv veronica mars de 3 seizoenen zijn op amazon.fr stukken goedkoper dan op andere sites + ze verzenden gratis naar belgie.
    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •