Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 101 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.fr

  1. #26

    Standaard

    Ik heb de box van 24 (seizoen 1 t/m 7 en Redemption) ook nog nergens goedkoper gezien.
    129,99 euro.

  2. #27

    Standaard [Serie] 24 box

    Zo, ik heb de Dvd Box van 24 besteld bij Amazon.fr.

    Mijn allereerste bestelling daar. Vind het toch altijd spannend.
    Eerste keer bij een andere webshop. En nu ook nog helemaal in Frankrijk.
    Ze leveren binnen 2 a 3 dagen. Dus dat word Woensdag, denk ik.
    Begreep niet veel van het frans, maar heb me ook maar bij Amazon.co.uk geregistreerd, zodat ik een beetje wist welke knopjes overal zaten.

    Nu een paar dagen in spanning zitten.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fitz_Chevalric Bekijk bericht
    Zo, ik heb de Dvd Box van 24 besteld bij Amazon.fr.

    Mijn allereerste bestelling daar. Vind het toch altijd spannend.
    Eerste keer bij een andere webshop. En nu ook nog helemaal in Frankrijk.
    Ze leveren binnen 2 a 3 dagen. Dus dat word Woensdag, denk ik.
    Begreep niet veel van het frans, maar heb me ook maar bij Amazon.co.uk geregistreerd, zodat ik een beetje wist welke knopjes overal zaten.

    Nu een paar dagen in spanning zitten.
    Indien je in België woont dan is het altijd 2 dagen. Maar voor Nederland weet ik niet.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Indien je in België woont dan is het altijd 2 dagen. Maar voor Nederland weet ik niet.
    Nee, ik kom uit Nederland

    Maar blijf het spannend vinden. Zul je net zien dat het bij mijn eerste bestelling meten fout gaat..

  5. #30

    Standaard

    Zo, hij was vandaag binnen

    Ben erg trots op de box. Ziet er echt top uit.
    Echt een hele mooie aanwinst!

  6. #31

    Standaard

    Verzenden gebeurt ook door TPG, dus binnen 2 dagen de 3 bestelde BD's in huis. Jammer dat het verzenden meer dan 10 euro kost
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #32

    Standaard

    Ik heb weer een vraagje.

    Ik heb de bluraybox van Prison Break op het oog.
    Maar deze is niet meer te verkrijgen op Amazon.fr. Enkel via andere verkopers (denk ik).
    Er staat geen prijs, maar enkel : 13 neufs a partir: 69,99 euro.

    Dit houd volgens mij in dat er losse verkopers zijn, die hem vanaf 69,99 verkopen?
    Is dit wel te vertrouwen?

    Tevens nog een vraagje wat geen betrekking heeft op amazon.fr.
    De dvdbox van Prison Break 1-4 heeft deze ook NL subs, of alleen de bluray versie?

  8. #33

    Standaard

    Verandering in verzendkosten naar belgie:

    Voortaan gratis vanaf 15 euro ipv 20 euro

  9. #34

    Standaard

    weer een leuke blu-ray multibuy actie op amazon.fr, blijf jammer van de debiele hoge verzendkosten naar Nederland

  10. #35

    Standaard

    Hoeveel levertijd zit er op een bestelling via de marktplaats van amazon.fr?

  11. #36

    Standaard

    Dat hangt van de verzender af. Ik heb het wel eens met 2 dagen binnen gehad, maar ook wel eens met 10.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #37

    Standaard

    Mijn pakje is niet toegekomen, van een "verkoper".

    Het nummer meegekregen, maar pak is nooit in Belgische distributiecentra aangekomen.

    Verkoper is niet contacteerbaar ... Zijn mailbox zit volgens Amazon vol.

  13. #38

    Standaard

    Het is spijtig dat voor steeds meer producten Amazon enkel maar marketplace verkopers heeft.

    Volgens hun laatste jaarrapport draagt dat ook hun voorkeur weg. Ze verdienen meer op een verkoop van een marketplace verkoper dan dat ze het product zelf moeten verkopen en verzenden.

  14. #39

    Standaard

    uhm wacht nu al 3 weken op een pakketje van de amazon.fr marktplaats, dit duurt veel te lang. Verzendkosten ( maar liefst 7 euro) inmiddels al wel terug van amazon.fr, maar moet nog langer wachten tot dat ze het productbedrag terug betalen. Begin dat wachten op de spullen stil aan wel beu te worden.

  15. #40

    Standaard

    Sinds een paar dagen is er weer de €90 aftrek bij 12 titels. Vorig jaar ook mooie koopjes gedaan. Als je enkel titels neemt van 10,80€ heb je 12 titels voor ong. €3,33/stuk. Ik wacht nog even af. Normaal gezien komen er ook nog Fox titels in de catalogus.


  16. #41

    Standaard

    Echt superactie als je in BE woont, voor ons in NL iets minder door de hoge verzendkosten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Echt superactie als je in BE woont, voor ons in NL iets minder door de hoge verzendkosten.
    Juist, was ik al vergeten.

    De verzendingskosten voor België zijn gratis boven de €20 denk ik. Hoeveel zijn ze naar Nederland?


  18. #43

    Standaard

    Vast bedrag van 5,08 euro en 1,85 per BD als ik het goed heb.
    Is gewoon duurder dan amazon.com en ik koop wel eens 2e hands in Frankrijk en als ik dan zie wat de port is, dan is dat nog goedkoper dan verzenden naar het buitenland hier in NL.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #44

    Standaard

    5,08 per bestelling kan nog wel, zelfs 10 euro met zo'n aanbieding, maar 1,85 per BD vind ik een beetje te ver gaan. Ze sturen toch alles in één doos op? Waarom dan nog per item verzendkosten betalen?

    Wou net 12 BD's kopen, totaalbedrag was opeens 90 euro.
    Vond ik raar, maar toen zag ik de €30,- verzendkosten.

    Maar niet gekocht, want dat komt neer op €7,50 per blu-ray.
    Dat is ongeveer de normale prijs bij Amazon UK e.d. (Amazon.fr is over het algemeen duurder).

  20. #45

    Standaard

    Ik heb wel een ideetje. Of het ook werkt, moet ik nog testen.

    - Bestel gewoon de 12 films en krijg 90 euro korting, maar laat het niet afleveren bij je eigen adres.
    Kies voor een Kiala punt in België, dan zijn de verzendkosten gratis en betaal je maar rond de 50 euro voor je 12 blu-ray films.

    Ik woon zelf dichtbij de grens en heb na 5 minuten zoeken een Kiala punt in België op 15 km afstand van mijn woonplaats in Nederland gevonden.

    Zelf ophalen is dus geen probleem, want die 15 km rijd je denk ik in een minuut of 10 - 15.

    Maar wat je ook kunt doen, als je niet op/dichtbij de grens woont, is gewoon dat Kiala punt opbellen en vragen of ze het door kunnen sturen naar je eigen adres in Nederland (tegen betaling natuurlijk). Want die Kiala punten verzenden ook gewoon post, ze zijn er niet alleen om te ontvangen.

    Ik ga dit wel even proberen denk ik. Want heb even gekeken wat die 12 blu-ray's bij de goedkoopste UK webshop kosten (Amazon.co.uk in dit geval). Ik kom dan uit op een bedrag van ca. 180 euro. Bij Amazon.fr is dat zo'n 55 euro. Dat scheelt toch wel weer €125,-, waarmee je nog eens 24 blu-ray's kunt bestellen .

  21. #46

    Standaard

    Zoals ik vermoedde is de actie nu goed aangevuld met titels. Nu die 2=3 gedaan gedaan is.


  22. #47

    Standaard

    Hallo,

    Even melden hier: Amazon.fr rekent niet meer zulke hoge verzendkosten voor verzending naar NL. Had net even 2 artikelen in mijn basket, zag dat de verzendkosten 6 euro bleven. Nog eens 6 toevoegt en de verzendkosten bleven 6 euro. Eerst waren die erg hoog, dus ik dacht: ik meld het even, want Amazon.fr heeft vaak erg goede acties.

  23. #48

    Standaard

    Zeer goede tip! Laatst die €90 kortingactie, die effectief niet genoeg voordeel opleverde door de verzendkosten.....nu wordt het interessant.
    Het staat ook hier.

  24. #49

    Standaard

    'Je vas bien, ne t'en fais' binnen gehad die UK subs zou hebben volgens amazon.fr, maar die heeft hij niet. Net een mail gestuurd en binnen de kortste keren een mail terug dat ze nogmaals een BD gaan sturen omdat deze waarschijnlijk defect is en ik hoef de oude niet retour te sturen vanwege de kosten(zoals altijd).
    Lekker snel gereageerd, alleen ben ik bang dat het niet gaat werken dus dat maar even terug gestuurd en even afwachten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #50
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Volgens dvdfr.com heeft deze inderdaad geen EN subs alleen Franse HoH
    Misschien werd dit op die site recent aangepast want stond ook op mijn lijst,
    maar toen ik deze toevoegde aan de winkelwagen werkte de korting niet meer.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •