Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 101 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.fr

  1. #51

    Standaard

    Keurige en snelle levering van Amazon.fr. Mijn 12 Blu-ray's keurig verpakt in een doos

  2. #52

    Standaard

    Het is dit jaar weer zover! Er staan weer een heleboel titels afgeprijsd in de 90€ actie. Echter zit ik met een probleem. Als ik wil afrekenen kan ik enkel kiezen voor de '1 jour livraison', en dat kost mij 8€ extra. Veel van mijn titels zijn pas binnen een week of 1-4 beschikbaar, dus dit haalt ook helemaal niets uit. Iemand een idee hoe dit komt?


  3. #53

    Standaard

    Dit is een software glitch, ik heb dit 10 dagen ook gehad bij zo een voordeelactie.

    Ik heb toen uiteindelijk van de klantendienst die bestelling moeten bevestigen, en dan kwamen ze zelf tot de constatering dat ook zij de leveringsoptie niet naar Standaard konden veranderen, dan hebben ze gewoon de verzendkosten teruggeboekt en toch gewoon met Express verzonden

    Als je Frans goed genoeg is kan je dat dus best via de Chat oplossen, men zal redelijk snel je vragen om de bestelling te plaatsen anders kunnen ze weinig controleren.

  4. #54
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Kun je bij Amazon.fr ook gebruiken maken van gratis terugsturen? Net zoals bij Amazon.de/co.uk? Daar kun je gewoon naar een Nederlands antwoordnummer iets terugsturen.

    Is dat ook het geval bij de Franse Amazon?

  5. #55

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Kun je bij Amazon.fr ook gebruiken maken van gratis terugsturen? Net zoals bij Amazon.de/co.uk? Daar kun je gewoon naar een Nederlands antwoordnummer iets terugsturen.

    Is dat ook het geval bij de Franse Amazon?
    Er staat me bij dat op de doos van Friends een Amsterdams adres stond.

  6. #56

    Standaard

    Dat kan je zelf even controleren door de procedure voor terugsturen op te starten tot je aan de stap komt dat je kan kiezen tussen "zelf versturen" of een "prepaid label" gebruiken. Als je enkel maar de optie "zelf versturen" ziet is dus een prepaid label niet mogelijk. Voor België kan ik bevestigen dat retour met prepaid label mogelijk is (enkel .it en .es ondersteunen dit niet).

    Ik zeg duidelijk "prepaid label", want dit is niet gratis terugsturen. Het is enkel gratis voor mode artikelen en als Amazon in de fout is door bv. schade tijdens transport of het object is niet zoals de omschrijving. Als de retour niet aan deze voorwaarden voldoet wordt er 7 euro afgetrokken van het totaal terug te betalen bedrag.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Kun je bij Amazon.fr ook gebruiken maken van gratis terugsturen? Net zoals bij Amazon.de/co.uk? Daar kun je gewoon naar een Nederlands antwoordnummer iets terugsturen.

    Is dat ook het geval bij de Franse Amazon?
    Ik heb een week of drie geleden nog iets naar Amazon.fr teruggestuurd. Dat ging inderdaad naar een Nederlands antwoordnummer (in Venlo geloof ik).

  8. #58
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    Ik heb een week of drie geleden nog iets naar Amazon.fr teruggestuurd. Dat ging inderdaad naar een Nederlands antwoordnummer (in Venlo geloof ik).
    Bedankt heren. Inderdaad het gaat allemaal via Venlo.

  9. #59

    Standaard

    Weet iemand met welke betaalkaart enz. Je allemaal kan betalen bij amazon.de en amazon.fr ?? (Woon in België)

  10. #60

    Standaard

    Enkel Visa en Mastercard. Maar dat mogen dus ook van die voorafbetaalde gevallen zijn zoals die van Bpost. Let echter wel op, zulke voorafbetaalde kaarten kosten handen vol geld om er geld op te zetten, om er mee te betalen, om ze te beheren jaarlijks, en dan zijn er nog die iets aanrekenen als er op een bepaalde datum niet voldoende geld op staat. De kans is zéér groot dat in uw bankpakket een kredietkaart is inbegrepen maar dat u deze nog niet heeft aangevraagd. Indien u schrik heeft voor zulke kaarten kan u de limiet laten verlagen. Bovendien is het best steeds te kiezen voor een kaart die maandelijks volledig afgerekend wordt, dan dat u zich laat overhalen om een kaart op afbetaling te kopen dewelke veel meer kost in gebruik als u maandelijks niet alles afrekent.

  11. #61

    Standaard

    Ik heb vorige week donderdag een bestelling hier gedaan van een verzamelbox van Veronica Mars, en een los seizoen van een andere serie. Beide bestellingen had ik apart gedaan. Toen ik Veronica Mars bestelde gaf ik aan dat ik de snelste levertijd wou hebben, dus binnen 1 dag verzenden in Nederland. Dat gebeurde donderdag, begin van de middag. Volgens de track en trace heeft hij dat pakket samen gevoegd met een andere dvd die ik had besteld ( met de levertijd van 2-3 werkdagen ), en gaven ze opeens maandag ( vandaag ) als aankomstdatum. Maar ik heb er voor betaald dat Veronica Mars vrijdag al zou aankomen. En nu staat er zelfs ( vertaald van frans naar NL ) : Mogelijke vertraging in de levering - Package geleverd aan de verkeerde sortering carrier - 29 juni 2013 00:00:00. Hoe kan ik mijn verzendkosten terug krijgen/is dat mogelijk? Ik heb immers betaald voor 24 uur levering...

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Ik heb vorige week donderdag een bestelling hier gedaan van een verzamelbox van Veronica Mars, en een los seizoen van een andere serie. Beide bestellingen had ik apart gedaan. Toen ik Veronica Mars bestelde gaf ik aan dat ik de snelste levertijd wou hebben, dus binnen 1 dag verzenden in Nederland. Dat gebeurde donderdag, begin van de middag. Volgens de track en trace heeft hij dat pakket samen gevoegd met een andere dvd die ik had besteld ( met de levertijd van 2-3 werkdagen ), en gaven ze opeens maandag ( vandaag ) als aankomstdatum. Maar ik heb er voor betaald dat Veronica Mars vrijdag al zou aankomen. En nu staat er zelfs ( vertaald van frans naar NL ) : Mogelijke vertraging in de levering - Package geleverd aan de verkeerde sortering carrier - 29 juni 2013 00:00:00. Hoe kan ik mijn verzendkosten terug krijgen/is dat mogelijk? Ik heb immers betaald voor 24 uur levering...
    Ik zou ze een mailtje sturen (in het engels) met je klacht en de gewenste oplossing.
    Dit is de Engelstalige help-site van amazon,fr:
    http://www.amazon.fr/gp/help/custome...?nodeId=603060

    Succes!

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Ik heb vorige week donderdag een bestelling hier gedaan van een verzamelbox van Veronica Mars, en een los seizoen van een andere serie. Beide bestellingen had ik apart gedaan. Toen ik Veronica Mars bestelde gaf ik aan dat ik de snelste levertijd wou hebben, dus binnen 1 dag verzenden in Nederland. Dat gebeurde donderdag, begin van de middag. Volgens de track en trace heeft hij dat pakket samen gevoegd met een andere dvd die ik had besteld ( met de levertijd van 2-3 werkdagen ), en gaven ze opeens maandag ( vandaag ) als aankomstdatum. Maar ik heb er voor betaald dat Veronica Mars vrijdag al zou aankomen. En nu staat er zelfs ( vertaald van frans naar NL ) : Mogelijke vertraging in de levering - Package geleverd aan de verkeerde sortering carrier - 29 juni 2013 00:00:00. Hoe kan ik mijn verzendkosten terug krijgen/is dat mogelijk? Ik heb immers betaald voor 24 uur levering...
    Met alle respect. Das natuurlijk niet een vraag voor hier. Maar voor de klantenservice van amazon. Kom jij met een goede uitleg, dan doen ze niet moeilijk, krijg je de excuses en het bedrag teruggestort wat je betaald hebt voor de extra snelle levering: zeker weten. Gewoon een mailtje sturen naar amazon dus.

  14. #64

    Standaard

    Ik ben redelijk nieuw met amazon, dus ik vroeg me puur af wat ''normaal'' is met die omstandigheden. Ik snap dat ik naar Amazon moest mailen, maar ik vroeg dus enkel voor tips. Bedankt Scorpius voor de link, ik kon die zo snel niet vinden.

  15. #65

    Standaard

    Op amper 20 km van de Belgische grens is eergisteren maandag in het Franse Lauwin Planque een nieuw distributiecentrum van Amazon.fr in dienst gegaan. Met het oog op het sneller kunnen vervullen van bestellingen uit de Noord Franse regio maar nog belangrijker natuurlijk: België.


  16. #66

    Standaard

    Vandaag (20 oktober) laatste dag van een aantal acties: Blueray 2=3 en 2 TV series =33% korting.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Vandaag (20 oktober) laatste dag van een aantal acties: Blueray 2=3 en 2 TV series =33% korting.
    En vanaf morgen of tegen het einde van volgende week komen er weer een aantal acties bij. Ik heb er al veel van die acties genoten.

  18. #68

    Standaard

    Vanaf vandaag enkel nog gratis levering naar België vanaf 25 euro ipv 15 euro! Op zich een gelijktrekking met UK, maar de kosten onder 25 euro zijn nog steeds 6 euro wat belachelijk veel is ivg met UK.

  19. #69

    Standaard

    Wat een opluchting want vroeger moesten wij als Belgen 6€ betalen. En dat was de reden waarom ik weinig bij hen bestelde. Ik hoop dat ze die gratis vervoerkosten naar België nooit gaan afschaffen. 25€ is nog redelijk. Ik zal nu minstens 2 blu-ray moeten kopen om boven de 25€ te komen. Meestal betaal ik iets boven de 20€ voor een recente film in blu-ray.

  20. #70

    Standaard

    Stel nu voor dat ik iets besteld dat nog moet uitkomen. Op het moment dat ik bestel kost de item meer dan 25€ dwz dat de vervoerkosten gratis zijn. De dag dat de item uitkomt kost hij minder dan 25€. Wat gebeurt er met de vervoerkosten? Wordt het automatisch aangepast en moet ik die betalen? Of niet?

  21. #71

    Standaard

    Neen die moet je dan niet betalen.

  22. #72

  23. #73

    Standaard

    ALLEEN vandaag bij Amazon.fr 10,- korting bij bestelling v/a 50,-. met de code GRANDMERCI.
    (enkele producten als boeken uitgezonderd, zie homepage)

  24. #74

    Standaard

    12,99 ex verzenden, koopje voor 3 van zulke topfilms!! Allemaal met UK subs.

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #75

    Standaard

    Op Amazon.fr kan je veel koopjes doen o.a. met hun 2+1 gratis, 100€ kopen en je krijgt een korting van 50, enz. Ik vind het vreemd dat de andere landen zulke koopjes niet aanbieden.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •