Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 134 van 134 worden weergegeven.
  1. #126
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Deze keuze kwam natuurlijk niet als een verrassing

    Veel plezier met de speakers! mooie aankoop.

    en nu houd je eigenlijk nog budget over Hoe mooi kan het soms zijn

  2. #127

    Standaard

    Zien er mooi uit. Foto's bekeken op htforum.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #128
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Zien er mooi uit. Foto's bekeken op htforum.

    Mijn foto's staat er nog niet op .......

    Maar inderdaad jongens, ze klinken super en zien er ook nog eens super uit.
    Ze komen niet zo groot over als ze zijn vanwege het slanke uiterlijk maar als de Kef Q7 er naast staat besef je wel degelijk dat ze groot zijn.
    Dan de foto's.............tja.

    Ik heb de gehele dag door geprobeerd leuke foto's te maken maar door het bijzonder donkere en grauwe weer heb ik nog geen mooie foto's ( ) kunnen maken vanwege bijzonder slechte lichtval.
    Echter heb ik er wel een paar en ondanks de belabberde kwaliteit zal ik ze straks toch maar vast in mijn topic plaatsen, zodra er beter zijn zal ik de slechte vervangen.

    Ben ook nog steeds lekker aan het schuiven (gaat zeer lastig vanwege gewicht en spikes die in mijn tapijt prikken) voor het beste resultaat.

    @Robbert
    Er is inderdaad nog budget over als je het eerste budget als basis neemt, echter moet dit nog wel vrij komen omdat dat nog in de pj zit.
    Van dit budget komt er waarschijnlijk een Isol-8 product en een 4-tal nieuwe powercords.

  4. #129
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Vandaag weer een opmerkelijke ervaring.
    Omdat er straks iemand naar de Kef Q7 komt luisteren heb ik deze zojuist weer even aangesloten maar wat een verschil met de GS60.

    Van de Q7 naar de GS60 leek het verschil kleiner dan nu andersom, toen was ik best zeer tevreden met de Q7 maar als ik nu terug zal moeten naar de Q7 zal ik waarschijnlijk niet meer kunnen wennen.
    Het verschil zit hem in de diepte, details en helderheid van het geluid.
    Het geluid van de Q7 is gewoon minder muziekaal en veel oppervlakkiger dan de GS60.
    Uiteraard moeten we niet vergeten dat het een compleet andere klasse is maar toch, de ervaring voor en na en weer terug is erg opvallend. :wink:

  5. #130

    Standaard

    Een goede keuze dus. :wink:

    Als je die speakers verkoopt blijft dus nog alleen je projector over van je ht'tje?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #131
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Goede keuze inderdaad met als klein puntje het laag wat nog niet geheel naar zin is.
    De speakers kunnen het wel, bij bepaalde nummers en films is het laag zeer diep, strak en krachtig maar in de meeste gevallen mis ik dit net een beetje.
    De Q7 lijkt dit in eerste instantie beter voor elkaar te hebben maar als je de GS60 de juiste tracks geeft gaat ie ver over de Q7 heen.
    Wellicht dat het filter gewoon zo is af gefilterd, ik wil hierdoor dus op termijn toch gaan kijkn wat een subwoofer kan doen in mijn set.

    De projector is vrijwel het enige wat dan nog over is inderdaad, er is wel iemand die wil komen kijken maar vanwege de grote afstand en niet echt overeen komende data,s is het er nog niet van gekomen.
    De prijs is echter vast en wordt ie niet verkocht ga ik toch zelf weer kijken of er op één of andere manier wat te verzinnen is zodat ik hem in mijn woonkamer kan gebruiken.
    Hier zal echter veel bij komen kijken maargoed, lager ga ik niet en het grote beeld is toch wel lekker eigenlijk........... :wink:
    Rest er nog wat kabels maar de meeste horen bij de projector op de digi-coax na van QED.
    Ook heb ik nog een Gramma liggen die ik wellicht in de verkoop ga doen maar dat is nog niet zeker.
    De QED subwoofer kabel is in principe ook verkocht als het geld op m,n rekening staat.

    EDIT: de Q7 zijn inmiddels verkocht en zodra de projector verkocht is heb ik ook nog een top dvd speler in de verkoop, de Sony DVP-S7700 in absolute nieuwstaat. :wink:

  7. #132

    Standaard

    Gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe speakers, al ben ik dan wat laat.

    Wat ik alleen wilde vragen: in je eerste lijstje stond ook een Audio Physic. Heb je die nog beluisterd? Waarom is die afgevallen?
    Sony ES | Primare | Panasonic | Audio Physic | REL | CEC | Pioneer | Van den Hul | QED | Cable Talk | Supra

  8. #133
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Niet beluisterd dus kan je er eigenlijk niets zinnigs over vertellen.

  9. #134
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Inmiddels een tijdje met de GS-60 gespeeld en het is duidelijk dat dit een zeer lastige speaker is kwa plaatsing, ze zijn hier zeer gevoellig voor.
    Eerst had ik wel wat laag maar minimaal voor m,n gevoel.
    Nu zijn de speaker zo,n 1 a 1½ naar rechts verplaats en het resulaat is indrukwekkend met een diep, krachtig en strak laag.

    Lastige speaker kwa plaatsing (dit brengt uiteraard ook direct een beperking met zich mee) maar ben er zeker tevreden over.

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •